• RULES
    - Er is geen vaste verhaallijn, maar het moet wel allemaal met het originele verhaal kloppen.
    - Het speelt af in de tijd dat Harry ook op Hogwarts zit.
    - Je mag max. 3 personages.
    - Alleen zelf verzonnen personages.
    Vragen mogen altijd gesteld worden. :)


    ROLLEN
    Gryffindor
    - Kyndall Seinga (Maysilee)
    - Zoey Sijnders (Buddy)
    - Valery Diamond (dandelion)
    - Alison Dallas (Clove)
    - Amelia Campell (twilight132)
    - Matthew Donalds (Gnome)
    - Sam Waters (Harrison)
    - Daman Adams (BeyondOurOwn

    Slytherin
    - Alexandria Yasea (Pariah)
    - Raven Wall (Scissorhands)
    - Jeanne Racium (Pariah)
    - Anthony Fernandez (Maitresse)
    - Arlené Seinga (Maysilee)
    -


    Ravenclaw
    - Reachell Stone (RainbowDay)
    - Katherine Bright (LiveToday)
    - Dana Robinla (Buddy)
    - Ryan Newman (Gnome)
    - Alec Sadler (LiveToday)
    -

    Hufflepuff
    - Delilah Morgan (Harrison)
    - Rae Rowles (Anhysbys)
    - Gwendolyn Black (LoveLost)
    - Miley Donalds (Maysilee)
    -

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 20:39 ]


    There's power in the words you whisper.

    Can somebody update me? 8D
    Heb wel gelezen, maar raak in de war.


    There's power in the words you whisper.

    Zoey is teru op Hogwarts. Ze heeft al hoi gezegd tegen Dana. Dana is nog steeds bij Sam in de grote zaal.
    Zoey, Nathan, Kyndall, Alison en Arlené zitten in de ziekenzaal.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Daman Adams
    "Jij je zin." Ik grinnikte.
    "Wat wil je dan wel doen?" vroeg ik.

    Amelia Campbell
    Alec bleef me vasthouden en ik deed mijn hoofd achteruit, ik keek naar zijn gezicht, zijn prachtige ogen. Zijn lippen...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Zoey
    Ik keek naar Daman en besloot hoi te zeggen. Ik liep naar hem toe en zag Katherine bij hem liggen.
    'Hallo Katherine, ik ben terug,' zei ik tegen haar. daarna keek ik naar Daman. 'Wat doe jij hier?' vroeg ik verbaasd. 'Hoe zit het met je oude school?' Ik kende Daman van deze zomervakantie. Ik had samen met hem wat moeten bewaken voor Dumbledore. Ik als een soort van begin schouwer en hij als militair. Ook zat hij bij mijn broer op school. Alleen Danny was nu in Rusland, een of andere tovenaars oorlog aan het oplossen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Daman Adams
    "Hei, Zoey. Ik ben van de trap gevallen." zei ik en ik wees naar mijn hoofd, waar de wond nog een beetje zichtbaar was. Ik keek of er iemand op ons lette. "Ik ben hier op missie." ik trok mijn wenkbrauwen op.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Zoey
    Ik knikte.
    'Gaat het?' Speelde ik met hem mee wijzend naar zijn hoofdwond. Ik besloot een keer verder met Daman te praten wanneer niet iedereen er bij was. 'Heb je trouwens nog wat van Danny gehoord?' Hopend dat hij nieuws had van mijn broer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Daman Adams
    "Ja het gaat wel. Ik kan wel tegen een stootje. Ik heb niet specifiek iets van hem gehoord, maar het schijnt goed te gaan in Rusland. Hij mag waarschijnlijk snel naar huis."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Zoey
    'Echt?' vroeg ik verrast. Ik maakte een vreugde dansje. 'Dat zou geweldig zijn.' Ik glimlachte. 'En je zou wel tegen een stootje moeten.' Ik lachte. 'Welke afdeling zit je?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Daman Adams
    "Griffoendor." glimlachte ik en ik drukte een kusje op Kahterines kruin.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Zoey
    'Awesome,' zei ik. 'Ah hebben jullie met elkaar? Dat is zo schattig.' Ik glimlachte. Alsof cupido iedereen opeens goed raak had geschoten. Kyndall en ik. Sam en Dana. Daman en Katherine. Arlené en die jongen, volgens mij heette hij Mitch. En binnen kort vast Nath en Alison. Het kon bijna niet beter.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Daman Adams
    Ik grinnikte.
    "Ja en natuurlijk kies ik weer voor het overbezorgde type." ik zuchtte gespeeld gefrustreerd. "Ze liet me niet eens uit de ziekenzaal." plots dacht ik weer aan mijn hand, dat bloede (een bank in twee slaan is niet aan te raden) en legde het zo dat ze het niet kon zien.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Zoey
    'Tja,' zei ik. 'Kyndall kwam helemaal naar mijn dreuzel huis toe om me over te halen om terug te komen.' Ik glimlachte in gedachte bij de herinnering. 'Hij durfde zelfs tegen mijn ouders te praten. En je weet hoe eng ze kunnen zijn. Wat heb je gedaan met je hand?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Daman Adams
    "Dat heb je natuurlijk weer gezien." zei ik verbitterd. Ik had haar nog niet verteld over de dromen die me achtervolgden. De dromen van de mensen die ik had vermoord of niet had kunnen redden. Ik wist niet of ik het haar zou zeggen. Anderzijds: zij zou er ook mee te maken krijgen.
    "Dromen" zei ik grimmig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    'Hahaha, erg grappig Daman, maar met jou weet je nooit dus is het wel nodig dat ik bezorgd ben.' zei ik en ik zag dat hij zijn vuist verborg voor Zoey. 'Hoe kennen jullie elkaar eigenlijk?' vroeg ik oprecht geïntresseert.


    Alec Sadler
    Ik voelde haar blik op mijn lippen branden en zacht drukte ik ze op de hare.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Zoey
    'Ik denk dat ik ongeveer weet wat je bedoelt.' Toen ik samen met Daman de wacht hield was Daman een keer in slaap gevallen. Hij had me toen nog getrapt maar ik heb er nooit iets van gezegd. Daarbij heb ik sinds het wacht lopen ook steeds meer last van nachtmerrie's. Steeds vaker. Er liep een rilling over mijn rug als ik aan de herinnering denk.
    Daarna keek ik naar Katherine. 'Van afgelopen zomer.' Meer vertelde ik niet. Ik wist niet hoeveel ze wist.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 18:19 ]


    "Ignite, my love. Ignite."