• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Sueno)
    Nairawen (Imperialism)

    Interius
    Leyla (Sueno)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Sueno)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Arianna (Fae)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Imperialism)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Sueno)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 14:24 ]


    -

    Vedran
    Hè, verdorie. Moest ik toch antwoord geven.
    "Ik zal je heel eerlijk zeggen dat ik het niet weet. Ik heb nog nooit..." een korte aarzeling volgde. "...iemand gemist. Dus ik weet niet hoe dat voelt."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Ze zuchtte, sloeg haar blik weer naar hem op.
    'Nog nooit?' Haar stem klonk twijfelend. Hij had met zijn achtentwintig jaar toch wel minstens één relatie gehad? Of hadden ook die vrouwen hem niks gedaan?


    -

    Vedran
    Mijn gezicht vertrok tot een superstrak masker. "Nee."
    Met een zucht ging ik aan het andere uiteinde van de bank zitten, met mijn rug tegen de armleuning en mijn gezicht naar Leyla gedraaid.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik denk dat ik Elias geobserdeerd laat worden door Leyla omdat hij nog nooit is afgewezen :3

    Leyla Manta
    Rustig kwam ze overeind, vleidde zich daarna op zijn schoot neer. Met haar vingers streek ze zijn donkere haar langzaam naar achteren. Haar ogen gleden over zijn gezicht.
    'Kom eens hier,' zei ze met een zachte stem, pakte de kraag van het jack vast en trok hem dichterbij.


    -

    Ja doe dat! *O*

    Vedran
    Dat sloeg ik niet af, natuurlijk. Haar lichaam voelde warm aan tegen het mijne en mijn arm krulde zich om haar middel.
    Mijn andere hand streelde haar gezicht, haar wang en hals terwijl mijn lippen langs de hare streken en af en toe een zacht kusje neerdrukten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Weeh, ik wilde Epona of Chaos als username, maar die zijn al bezet (no_chears)

    Leyla Manta
    Haar armen krulden langzaam om zijn hals, ze drukte haar bovenlichaam tegen die van hem. Met de tijd werd de kus lustiger, ze liet haar vingers door zijn donkere haar glijden.
    Al snel glipten haar vingertoppen onder de rand van zijn shirt door.


    -

    Suuuuckss :/

    Vedran
    Inmiddels lagen mijn beide armen om haar heen, hadden haar in mijn greep gesloten.
    Leyla's vingers voelden aangenaam aan op mijn huid toen ik ze onder mijn shirt voelde kriebelen, ze zorgden ervoor dat ik mezelf dichter tegen haar aanduwde.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ga even weg, but I'll be back later on this evening *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Yesh.
    Maar ik ben Psychos al zat, en alles wat ik wil is er al.. :|

    Leyla Manta
    Haar handen gingen verder omhoog, met een genietende zucht verplaatste ze haar lippen naar zijn kaaklijn, in de richting van zijn hals.
    Eigenlijk had ze gedacht dat ze de komende paar dagen niet meer aan seks zou kunnen denken zonder misselijk te worden, maar er was gewoon iets met hem.
    Even verstevigde ze de greep op zijn kraag, waarna ze van zijn schoot kroop en hem naar zich toe trok. Haar rug lag al snel op de bank, haar lippen gleden over zijn hals toen die eenmaal boven haar gezicht hing.
    Haar vingers glipten onder zijn shirt, streelden van zijn borst naar zijn onderbuik. Plagend liet ze haar vingertoppen zijn broek binnen glijden.
    Toen ze naar hem opkeek - naar zijn brede, sterke lichaam - voelde ze zich weer erg klein zo onder hem. Maar ze vond zijn lichaamsbouw juist sexy, hoe hij haar kon laten verdwijnen in zijn armen, haar kon afschermen van de wereld door enkel boven haar te gaan hangen.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 14:21 ]


    -

    Oké, tot dan dan :'D <3


    -

    Ik ga slapen, en dat zeg ik nu tegen niemand maar dat maakt niet uit *O*

    Morgen ben ik er overdag, tot ergens in de middag. Vanaf een uur of twaalf denk ik (wbw)

    Goodnight nobody <3

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 1:07 ]


    -

    Ik ben er weeer.
    en ik verveeel me :'D


    -

    En ik zie dat Laura en Rose stiekem online zijn maar me niet komen ont-vervelen.

    Dus spam ik dit topic wel in m'n eentje vol *O*


    -

    I'm hereeee. Ik was pas 2 uur wakker en toen dood en ik zat net boven, maar nu beneden, so let's Snowflake 8D
    *gaat typen voor Vedran*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik was pas half 2 wakker, haha :'D


    -