• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Sueno)
    Nairawen (Imperialism)

    Interius
    Leyla (Sueno)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Sueno)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Arianna (Fae)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Imperialism)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Sueno)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 14:24 ]


    -

    Vedran
    Mijn ene arm steunde vlak naast haar, zodat ik haar niet zou pletten met mijn volle gewicht.
    Ik drukte tedere kusjes over haar gezicht, haar hals, haar sleutelbeenderen en mijn andere hand hield zich bezig met de zachte, warme huid onder het overhemd dat ze van me droeg.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Een verlangende, tevreden zucht ontsnapte aan haar, even gleden haar ogen dicht. Vervolgens gingen haar lippen naar de zijne toen die bij haar kaaklijn in de buurt kwamen, de arm die om zijn hals lag trok hem dichterbij.
    Haar andere hand gleed ondertussen verder bij zijn broek naar binnen, streelde plagend over de stof van zijn boxer.


    -

    Heel vervelend, als er mensen achter je lopen de hele tijd (cat)

    Vedran
    Onbewust drukte ik mezelf dichter tegen haar hand aan, terwijl een zachte kreun over mijn lippen ontsnapte bij de aanraking van haar vingers.
    Mijn hand ging naar de knoopjes van het overhemd, trok ze in één beweging allemaal los zodat ik vrij spel had over haar buik en borsten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ja, nogal.
    Of als je kat de hele tijd tegen je handen duwt zodat je niet kan typen of tegen je gezicht zodat je niks kan zien omdat hij aandacht wilt.. :'D

    Leyla Manta
    Haar hand verdween uit zijn broek, ze liet haar vingers onder de schouders van zijn jack glijden om het zo van hem af te duwen. Toen die op de grond lag, trok ze ook meteen het shirt dat hij eronder had gedragen over zijn hoofd.
    Pas toen zijn bovenlichaam ontdaan was van de twee kledingstukken, streelde haar nagels weer vanaf zijn borst naar beneden. Haar vingers maakten zijn broek rustig los.
    Ze begon weer een kus, beet zacht en plagend in zijn onderlip.


    -

    Wat zijn Leyla en Vedran weer gezellig ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Leyla can't help it, Vedran is freaking sexy (cat)


    -

    Vedran
    Heel even onderbrak ik de kus, ging rechtop zitten en trok de rest van het overhemd van haar lijf, smeet die ergens heen waar mijn shirt ook lag.
    Mijn hand gleed over haar been, maakte de knoop en rits van haar broek los terwijl ik de kus passioneel hervatte.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jij ook hallo, Rose *O* 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    De bank was alleen niet erg comfortabel, hij was veel te smal en er prikte ook nog eens iets in haar rug.
    Met haar handen duwde ze hem weer terug omhoog, zodat ze onder hem vandaan kon glippen. Haar lippen streken even over zijn hals, waarna ze rustig in de richting van de trap liep.
    Terwijl ze haar voet op de eerste trede zette, bracht ze haar handen naar achteren en maakte in één snelle beweging haar bh los. Haar goudbruine ogen blikten uitdagend in zijn richting.


    -

    Ghehe ^^
    *twijfelt of ze haar idee voor meisjesrol zal maken*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Vedran
    Ik zat nog half op handen en knieën op de bank, maar mijn ogen waren volledig op Leyla en haar handen gericht. Op de bh die ze losmaakte en de zeer sexy blik die ze me toewierp.
    Mijn ademhaling was zwaarder toen ik zelf van de bank af sprong en vol verlangen Leyla achterna ging.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Haar bh liet ze pas op de grond vallen toen ze eenmaal in zijn slaapkamer was, om zich vervolgens om te draaien. Het duurde nog geen tel voor Vedran naar binnen liep.
    Ze wist niet wat het was, maar hij deed wel degelijk iets met haar. Maakte iets los waarvan ze niet dacht dat ze het in zich had.


    -

    Vedran
    Het was bijna onmogelijk om mijn ogen weer naar die van haar op te richten en ze daar te houden, toen ze zo topless in mijn slaapkamer stond.
    Met een paar snelle passen was ik bij haar, sloot haar weer in mijn armen en kuste vurig haar lippen. Zachtjes duwde ik haar ietsjes naar achteren, richting mijn bed die echt heel uitnodigend was.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Gewillig liet ze zich door hem naar achteren drijven, ze krulde één van haar armen om zijn hals en trok hem zo dichter naar haar toe.
    Toen ze eenmaal op het bed lagen, sloeg ze een been rond de zijne, zodat zijn onderlichaam tegen die van haar gedrukt werd. Een onwillekeurige, zachte kreun ontsnapte toen ze hem zo tegen zich aanvoelde, haar ogen gleden dicht en kuste zijn hals.


    -

    Vedran
    Mijn handen sjorden aan haar broek, trokken hem stukje bij beetje omlaag. Ik voelde haar lippen tegen mijn hals, maar daar verdwenen ze al snel toen ik zelf mijn eigen lippen liet afdalen naar haar borsten en tepels.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen