• Wow! In zo'n korte tijd al zoveel berichten, jullie zijn echt top (;

    DE ROLLEN!:
    Leave: Madeline Sarah McClain , 16
    MustacheMe: Brain Charles Luwissun , 17
    Micheal James Lonés , 18
    Fae: Abigail Lillith Pierce (Abby) , 19
    Aesthetic: Vivian Nathalia Larson , 19
    Jackal: Murlaugh Danson Upgraye , 25
    Primerose: Aiden Marslow , 19
    Paynelicous ;P: Charles (Chaz) James McKnight, 18
    JaiRy: Kaitlynn (kate ) Brooks , 22
    HurtedHeart Rosalina Eliza Serpent , 19
    Jackal Helena Cherry Sullivan , 23
    Er zijn nog wat meer rollen maar die zet ik binnenkort erin. +)

    We gaan vandaag beginnen! Maakt niet uit wie er gaat beginnen!
    Hier is nog wat informatie:
    -Als iemand offline is en je praatte met hem/haar, 'loop' dan niet weg of doe iets wat diegene niet wil.
    -Praat met duidelijke zinnen.
    -Niet schelden, of het hoort bij het persoon.

    Vraag/Klets Topic
    Als jullie de rollen nog een keer willen overkijken, hier klikken <3

    Als jullie nog iets willen weten vraag het me!

    xxx


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Murlaugh

    Hij glimlachte breed, en drukte een kus op haar voorhoofd. 'Jij komt het huis nooit meer uit als je geneest', grijnsde hij fluisterend, en kneep nogmaals in haar hand.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Damian
    IK at mijn broodje verder op en legde als dank toch €1,- op de bar.
    "Dankje, maar ik moet weer gaan. Ik spreek je nog" zeg ik toch wel dankbaar. Snel stop ik mijn pakje sigaretten in mijn zak en dit doe ik ook bij mijn portemonnee. Als ik het café uit ben doe ik mijn capuchon weer op en pak mijn iphone.

    Hey Brain, moet je spreken. over 10 minuten bij mij thuis?

    Na op verzenden gedrukt te hebben ren ik, zoals ze gezegd heeft naar huis. Het is niet veel spannends maar het is toch best goed leefbaar.

    - Brain Charles Luwissun
    Ik krijg een sms en lees het, hij blijkt van Damian te zijn. Ik loop alvast richting zijn huis en sms terug.

    Uhh, Oké. Ben er zo!

    Ik sla de straat door en sla dan al voor zijn huis. Ik druk op de bel en wacht geduldig af.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Kaithlynn

    Ze grinnikte om Madeline's reactie, het zou goedkomen dat voelde ze. Twijfelend stond ze op en wierp een snelle blik op beide. "Ik ga even naar huis.." zei ze, wisten hun veel dat ze die niet had. "Ik wil me opfrissen en douchen.." oftewel, de ellendige avond van zichzelf af spoelen en het proberen te vergeten. Ze wierp een snelle blik op de klok en aarzelde, zou haar baas er nog zijn zodat ze uberhaupt kón douchen en omkleden?

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 15:02 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Damian
    Al snel hoor ik de bel gaan, dat zal brain zijn. Snel loop ik naar de deur en open hem.
    'Hey Brain,' zeg ik te neergeslagen. Ik heb eigenlijk geen zin om het te vertellen, maar ik moet wel van mezelf. Ik loop voor hem uit naar de woonkamer en automatisch zet ik de radio aan. Ik plof op de bank en wacht tot hij ook zit.

    Madeline
    ‘P-pak mijn sleutels.’ Ze probeerde te wijzen naar haar jas, die ergens moest liggen, maar faalde, en zuchtte. ‘Ik wil naar huis.’Prevelde ze zachtjes, terwijl ze haar handen richting de piepende spullen in haar arm probeerde te brengen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    - Brain Charles Luwissun
    Ik loop achter hem aan en plof naast Damian neer. Ik pruts wat aan mijn broek en kijk hem dan aan,'Wat is er aan de hand?' Ik ben nieuwschierig naar wat Damian te vertellen heeft, zou het iets spannends zijn? Heeft hij een nieuwe scharrel?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [ rond 9enen weer terug ;]]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [ rond 9enen weer terug ;]]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damian
    'Wat is er aan de hand?' zegt Brain nieuwsgierig.
    'Je zult me wel compleet gestoord en achterlijk vinden, maar ik heb een manier bedacht om in een keer te stoppen met drinken en roken. Ik kan het niet meer, niet voor mij en al helemaal niet voor mijn zusje.' zeg ik zacht. 'een keer zo veel drinken dat het me gewoon simpelweg verboden wordt door de doktoren.'

    - Brain Charles Luwissun
    Mijn mond valt open, Damian die stopt met drinken? Dat lukt hem nooit! Iedereen uit onze groepje heeft wel minstend één keer geprobeerd te stoppen, maar tot nu toe is dat nog niemand gelukt. Behalve Abby, maar dat was simpel weg moeten. 'Vertel op, ik brand van nieuwschierigheid.' Zeg ik oprecht nieuwschierig.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Damian
    'Simpel, lekker avondje uit. Goed gevulde portemonnee. Lekker drankjes gemixt waar per ongeluk iets verkeerds in komt. Ik drink dat op, en heb al te veel op waardoor ik neer ga en er een ambulance wordt gebeld. Zo doende kom ik in het ziekenhuis en worden er allerlei onderzoeken gedaan. Ze merken dat ik er slecht aan toe ben en als ik wakker wordt vertellen ze me dat ik moet stoppen met drinken en roken. Waar ze dan ook erg streng op gaan letten als ik aan het aansterken ben, de eerste paar dagen. Daarna kan ik gewoonweg geen drank meer op.' ratel ik aan een stuk door. Ik weet ook wel dat het niet de beste optie is, maar iets beters weet ik niet.

    Kan iemand Chaz ergens bij betrekken?
    Chaz
    Ze pakt mijn shirt vast en trekt er een beetje aan. Ik haal mijn lippen van de hare. "Kun je iets te drinken pakken voor me?"vraag ik poeslief. Jessica gaat gelijk van mijn schoot af en rent ergens naartoe. So sweet


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    - Brain Charles Luwissun
    Als Damian klaar is met mijn verhaal zakt mijn mond bijna open, maar helaas niet omdat zijn plan zó briljant is. 'Uhm... En stel je voor, je kunt dat spul helemaal niet aan en je raakt... weet ik veel, ziek or somthing? Dan zou ik nog eerder voor een afkick-kliniek gaan. Maar waarom? Je bent nog jong! Je zult heus niet sterven aan een nachtje dronken hoor!' Zeg ik overtuigend.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Damian
    Brain was verbaast en probeerde me, zoals ik van te voren al had gedacht, van mijn plan af te helpen.
    'Weet je hoe het is als je een week je zusje gelukkig ziet zijn, als je een week lang je afvraagt waarom het haar is gelukt en waarom jij zo'n klootzak bent geworden, waarom je zo achterlijk was om je vader na te doen toen je nog jong was, toen je nog de keuze had' zeg ik gefrustreerd. Het liefst zou ik nu meteen de fles grijpen en mezelf naar de witte hel drinken.