• Wow! In zo'n korte tijd al zoveel berichten, jullie zijn echt top (;

    DE ROLLEN!:
    Leave: Madeline Sarah McClain , 16
    MustacheMe: Brain Charles Luwissun , 17
    Micheal James Lonés , 18
    Fae: Abigail Lillith Pierce (Abby) , 19
    Aesthetic: Vivian Nathalia Larson , 19
    Jackal: Murlaugh Danson Upgraye , 25
    Primerose: Aiden Marslow , 19
    Paynelicous ;P: Charles (Chaz) James McKnight, 18
    JaiRy: Kaitlynn (kate ) Brooks , 22
    HurtedHeart Rosalina Eliza Serpent , 19
    Jackal Helena Cherry Sullivan , 23
    Er zijn nog wat meer rollen maar die zet ik binnenkort erin. +)

    We gaan vandaag beginnen! Maakt niet uit wie er gaat beginnen!
    Hier is nog wat informatie:
    -Als iemand offline is en je praatte met hem/haar, 'loop' dan niet weg of doe iets wat diegene niet wil.
    -Praat met duidelijke zinnen.
    -Niet schelden, of het hoort bij het persoon.

    Vraag/Klets Topic
    Als jullie de rollen nog een keer willen overkijken, hier klikken <3

    Als jullie nog iets willen weten vraag het me!

    xxx


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    - Brain Charles Luwissun
    Ik pak het glas van het tafeltje en neem een slok. 'Honger?' Zegt Abby een pizza stuk omhoog houdend. Ik knik glimlachend en pak het stuk uit haar hand. Snel neem ik een hap van het hete stuk en zak weer achterover op de bank. Ik kijk Abby aan,'Je zou voor een baan kijken, en?'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Abby
    Ik kauw op mijn eigen stuk, slik de hap door en geef dan antwoord op zijn vraag. 'Eerste twee ben ik afgewezen, die hadden geen zin om met een zwanger mens te moeten dealen. De derde heb ik nog kans op,' vertel ik.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    - Brain Charles Luwissun
    Ik zucht weer eens en blaas mijn wangen op.'Oké' Ik eet het puntje pizza op en drink mijn glas leeg. Vervolgens pruts ik wat aan mijn broek, niet goed wetend wat ik moet zeggen kijk ik Abigail weer aan.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Abby
    Er valt een stilte, dus eet ik de rest van het stuk pizza en neem een slok van mijn eigen cola. Als ik opkijk kijk ik recht in zijn ogen, die met een vleugje van bezorgdheid op mijn gericht staan. 'Het komt wel weer goed,' zeg ik. En dat geloof ik ook.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    - Brain Charles Luwissun
    Ik haal mijn schouders op. 'Ik hoop het voor je, mijn aanbod blijft altijd openstaan...' Zeg ik met een licht-trillende stem. Ik heb het koud en wrijf over mijn armen, hopelijk helpt dat wat.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Emilia Greenford.
    "Broodje gezond? Komt eraan," zei ze met glimlach en maakte vlug een broodje klaar. Zelf vond ze altijd heerlijk. Kaas, ham, beetje sla, tomaat, ei.. Gewoonweg lekker, toen ze hem klaargemaakt had schoof ze hem op een bordje naar de jongen toe. "Hier, een klein cadeautje," zei ze met knipoog, in een poging hem iets op te vrolijken. Als hij het hier vaker vond had zij weer een streepje voor en een beetje extra loon was altijd welkom. "Weet je, als je je rot voelt kun je ook gaan joggen. Het is bewezen dat er dan een stofje in je hoofd vrijkomt waar je je beter door voelt en geloof me, dat is ook echt zo," voegde ze eraan toe. "En je bent nog gezond bezig ook, twee vliegen in één klap."

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 17:08 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Abby
    Een half glimlachje verschijnt om mijn mond. 'Misschien. Voorlopig heb ik nog geld, van mijn salaris en van dat huis.' Dat huis. Zoals altijd spreek ik die woorden uit alsof ze een vies smaakje hebben. Want in dat huis wonen die mensen. Mijn zogenaamde ouders.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    - Brain Charles Luwissun
    'Nou lief, ik moet maar weer eens gaan. Werk komt eraan. Als je je niet goed voelt of als e gewoon niet lekker in je fel zit gewoon bellen hé!' Ik schenk Abby een glimlach en sta op. Als zo ook wil opstaan duw ik haar voorzichtig terug. 'Ik laat mezelf wel uit' Zeg ik knipogend. 'Doei!'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Abby
    Lachend laat ik mezelf weer vallen. 'Dag dan maar,' grijns ik. 'En ja, ik bel je wel als er iets is. Werk ze, hea!'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    - Brain Charles Luwissun
    Ik ren de trap af en gooi de deur achter me dicht. Ik slenter weer terug naar de tram en stap uit bij de halte waar mijn scooter staat. Mijn boodschappentas zet ik op de bagagedrager en ik start de motor. Ik rij naar huis, zet de spullen waar ze horen, loop naar het treinstation en pak de eerste trein naar huis. Nja, huis... Vader & moeder.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ah, ben ik niet de enige(:

    Kaithlynn

    Hakkelend vertelde ze hem in het kort wat er gebeurd was, Madeline die het ene moment met een jongen stond en het volgende moment weg was, hoe ze haar gevonden had en waar. Ze vertelde hem niet dat de jongen haar had geprobeerd aan te vallen, op dit moment was Madeline belangrijker. "Hij heeft haar gedrogeerd en misbruikt, de artsen zijn nog met haar bezig.." zei ze daarna. Een dikke traan rolde over haar wangen. "Ze is ook nog niet wakker geweest.."


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Damian
    "Hier, een klein cadeautje," zei ze met knipoog. Ik neem dankbaar mijn broodje aan en probeer te glimlachen. Tussen de slokken bier door eet ik mijn broodje. Het smaakt goed, en kost mij een hoop minder moeite.
    "Weet je, als je je rot voelt kun je ook gaan joggen. Het is bewezen dat er dan een stofje in je hoofd vrijkomt waar je je beter door voelt en geloof me, dat is ook echt zo," voegde ze eraan toe. "En je bent nog gezond bezig ook, twee vliegen in één klap."
    "ja ik zal kijken, dankje." probeer ik vriendelijk te zeggen. Het was hier nog niet zo slecht, best balen dat ze me in zo'n slechte bui ziet.Ik was toch al van plan om zo nog even langs de sportschool te gaan.

    Madeline
    Het slaapspul was eindelijk uitgewerkt, en haar gedachten werkten op volle toeren. Waarom werkte haar lichaam nu niet mee? Heel de tijd voelde ze armen, handen en nieuwe apparaten om haar heen, maar niemand van al die mensen zeiden haar iets. Was ze voor hen zo ver heen? Waar was Kaithlynn? En.. Wanneer werd ze eindelijk wakker?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    - Micheal James Lonés
    Rond 1e word ik wakker, ik geeuw en rek me uit. Zó laat was het gister toch niet? Mijn hoofd voelt minder zwaar aan dan normaal en ik besluit dan ook om gelijk naar de sportschool te gaan. Ik trek snel mijn trainingspak aan en race naar de sportschool.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Murlaugh

    Nadat Kaithlynn het verhaal had uitgelegd, was Murlaugh aangekomen bij het ziekenhuis. Hij stapte snel uit, en rende het ziekenhuis binnen. Een zuster die hem probeerde tegen te houden duwde hij hardhandig opzij, en rende Madeline's kamer in.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)