• Wow! In zo'n korte tijd al zoveel berichten, jullie zijn echt top (;

    DE ROLLEN!:
    Leave: Madeline Sarah McClain , 16
    MustacheMe: Brain Charles Luwissun , 17
    Micheal James Lonés , 18
    Fae: Abigail Lillith Pierce (Abby) , 19
    Aesthetic: Vivian Nathalia Larson , 19
    Jackal: Murlaugh Danson Upgraye , 25
    Primerose: Aiden Marslow , 19
    Paynelicous ;P: Charles (Chaz) James McKnight, 18
    JaiRy: Kaitlynn (kate ) Brooks , 22
    HurtedHeart Rosalina Eliza Serpent , 19
    Jackal Helena Cherry Sullivan , 23
    Er zijn nog wat meer rollen maar die zet ik binnenkort erin. +)

    We gaan vandaag beginnen! Maakt niet uit wie er gaat beginnen!
    Hier is nog wat informatie:
    -Als iemand offline is en je praatte met hem/haar, 'loop' dan niet weg of doe iets wat diegene niet wil.
    -Praat met duidelijke zinnen.
    -Niet schelden, of het hoort bij het persoon.

    Vraag/Klets Topic
    Als jullie de rollen nog een keer willen overkijken, hier klikken <3

    Als jullie nog iets willen weten vraag het me!

    xxx


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Abby
    Vrolijk sprong ik op en liep naar de deur. 'Aloha! U heeft met succes het huis van een idioot die er niet in woont bereikt!' riep ik met een grijns na het openen van de deur. 'Kom binnen. Als toetje heb ik trouwens ijs gehaald - wist je dat je baby meer lust als je veel verschillende dingen eet tijdens de zwangerschap? Dat is ook de reden dat ik pizza heb, echt niet omdat ik daar verslaafd aan ben.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Brb, misschien ben ik er zo nog, anders tot morgen xd
    Sorreh, ouders...


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    - Brain Charles Luwissun
    'Aloha! U heeft met succes het huis van een idioot die er niet in woont bereikt! Kom binnen. Als toetje heb ik trouwens ijs gehaald - wist je dat je baby meer lust als je veel verschillende dingen eet tijdens de zwangerschap? Dat is ook de reden dat ik pizza heb, echt niet omdat ik daar verslaafd aan ben.' Ratelt Abby achter elkaar, ik lach om haar vrolijkheid. 'Laten we eerst maar eens naar binnen gaan.' Zeg ik haar een glimlach toewerpend. Ik stap langs haar en leg even snel mijn handen op haar buik, puur uit nieuwschierigheid. Ik bloos lichtjes en loop de trap op naar haar woonkamer.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Damian
    Ik at het stukje chocola op dat Brain me gaf. Hij ging even naar Abby, vertelde hij. Ik was alleen. Ik smeet een voor een de 2 lege bierblikjes in de prullenbak en vertrok met mijn sigaret in mijn hand. Ik deed de capuchon van mijn sweater over mijn hoofd, waardoor mijn gezichtsuitdrukking niet zichtbaar is. Terug thuis pak ik een fles sterke drank uit de koelkast en ga op de bank zitten. Mijn iPhone gooi ik langs me op mijn slaapbank en ik zet hard de radio aan. Lekker even pech dat ik ook nog buren heb.

    Waar is iedereen? Stuur ik Emilia er op af.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Waar is iedereen? Stuur ik Emilia er op af.


    Kaitlynn en Helena in het ziekenhuis, Murlaugh is in zijn huis. Brain en Abby zijn in Abby's huis. Micheal is thuis en de rest weet ik niet :'D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    damian is thuis, maar ik kan hem ook naar het café sturen als je wilt

    Ja naja, het is nogal akward om haar zomaar op random huizen af te sturen x'D Lol.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ja naja, het is nogal akward om haar zomaar op random huizen af te sturen x'D Lol.

    ik stuur Damian wel pissig naar het café, momentje

    haha, is goed (x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Damian
    Als ik de fles drank open wil maken bedenk ik me dat ik meer zin heb in een goed biertje. Ik loop terug naar de koelkast en leg de fles drank terug. Als ik in de koelkast kijk zie ik dat ik vergeten ben naar de supermarkt te gaan. 'VERDOMME!' scheld ik nog harder dan de muziek. Snel zet ik de radio uit, pak mijn iphone en loop naar het dichtstbijzijnde café. Boos duw ik de deur open en loop zonder om te kijken richting de bar. Achter de bar zie ik Emilia.
    'Hey, mag ik een biertje.' ik probeer het nog rustig te zeggen, maar je kan horen dat ik boos ben.

    Emilia Rosette.
    "Hey, mag ik een biertje?" vroeg een jongen die nogal boos naar binnen gekomen was, de boosheid was ook nog duidelijk te horen in zijn stem. Haar wenkbrauwen wipte even omhoog. "Tuurlijk, komt eraan," zei ze terwijl ze een biertje tapte en die voor zijn neus plaatjes. "Dat is dan 2 euro 30," zei ze met een glimlachje (bij dansles is ijsthee al 2 euro, dus dit klopt wel ongeveer denk ;p). "Zeg, waarom zo chagerijnig? Het is een hartstikke mooie dag," zei ze, doelend op da thet zonnetje zo lekker scheen buiten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    kaithlynn is aan het wachten tot madeline wakker wordt (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Damian
    Ze geeft me een biertje aan. "Dat is dan 2 euro 30," zegt ze vriendelijk. Ik pak mijn portemonnee en gooi 2 euro 30 op de bar. Mijn portemonnee blijft langs me op de bar liggen waarschijnlijk ben ik nog niet klaar. "Zeg, waarom zo chagerijnig? Het is een hartstikke mooie dag," zegt ze. "hmm gewoon, ik was aan het denken hoe het met mijn zusje was, en hoe ze zou reageren als ze me zo zou zien. Ze heeft alles zo goed voor elkaar en ik als haar grote broer, haar voorbeeld verpest alles." zeg ik boos. In dat opzicht haat ik mezelf, en ik kan er ook weinig aan doen. Langzaam drink ik mijn biertje leeg.

    Emilia Rosette.
    Ze nam het geld aan en borg het op in de kassa terwijl ze luisterde en ze knikte begrijpend. "Je verpest alles? Dat valt vast mee," zei ze vriendelijk, als ze hier met een chagerijnige bakkes zou staan zou ze de klanten wegjagen, daarom was ze vriendelijk. Erg veel zin om andermans problemen aan te horen had ze namelijk niet, het leven was nou eenmaal moeilijk en zij had ook problemen. Ze blies een lok haar voor haar ogen weg en keek eht cafeetje rond, de andere klanten werden al geholpen door haar collega's, dus voorlopig zat ze aan de chagerijnige gozer voor zich vast.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.