• Wow! In zo'n korte tijd al zoveel berichten, jullie zijn echt top (;

    DE ROLLEN!:
    Leave: Madeline Sarah McClain , 16
    MustacheMe: Brain Charles Luwissun , 17
    Micheal James Lonés , 18
    Fae: Abigail Lillith Pierce (Abby) , 19
    Aesthetic: Vivian Nathalia Larson , 19
    Jackal: Murlaugh Danson Upgraye , 25
    Primerose: Aiden Marslow , 19
    Paynelicous ;P: Charles (Chaz) James McKnight, 18
    JaiRy: Kaitlynn (kate ) Brooks , 22
    HurtedHeart Rosalina Eliza Serpent , 19
    Jackal Helena Cherry Sullivan , 23
    Er zijn nog wat meer rollen maar die zet ik binnenkort erin. +)

    We gaan vandaag beginnen! Maakt niet uit wie er gaat beginnen!
    Hier is nog wat informatie:
    -Als iemand offline is en je praatte met hem/haar, 'loop' dan niet weg of doe iets wat diegene niet wil.
    -Praat met duidelijke zinnen.
    -Niet schelden, of het hoort bij het persoon.

    Vraag/Klets Topic
    Als jullie de rollen nog een keer willen overkijken, hier klikken <3

    Als jullie nog iets willen weten vraag het me!

    xxx


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Kaithlynn

    Grinnikend kijk ik hem aan als hij zijn korte verslag doet. 'Haha, weer een les geleerd dus. Muren zijn niet om tegen aan te slaan,' zeg ik daarna tegen hem met een knipoog. Ik woel even met mijn handen door mijn, inmiddels opgedroogde, haren. 'Hoe gaat het in de liefde?' Vraag ik hem daarna en vouw mijn handen over elkaar.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Chaz
    Ik kijk naar Madeline, ze neemt een slok van haar cola. Ik kan het niet laten om te gapen en uit te rekken en ik sla een arm om haar heen.

    xx


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Damian
    Ik glimlach zacht, zo grappig was het niet. Ik voel me nog steeds zwaar klote, maar ik heb nu niet de mogelijkheid er niet echt voor. Als ik nu weer mijn gevoel zou uiten had ik drie mensen daarmee zou opzadelen. Zo te merken had Kate nu wel andere dingen aan haar hoofd. Om van onderwerp te veranderen begon ze over liefde.
    'Ach nog steeds single hé, nog niet echt iemand op het oog,' zei ik. 'En jij?'

    Kaithlynn

    Ik schud lichtjes mijn hoofd. Ik en jongens? Tot op een paar dagen geleden gebruikten ze mij alleen voor hun ontlading en ik hun zodat ik een plek had om te slapen omdat ik anders op straat terecht zou komen. Peinzend beet ik even op mijn lip en richtte me daarna weer tot Damian. 'Nope, nog altijd vrijgezel, geloof dat de liefde voor mij nog niet is weggelegd,' antwoord ik met een brede glimlach en draai een van mijn donkere krullen om mijn vinger.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Madeline
    Ze stikt bijna in haar cola als ze de warme arm van Chaz om haar heen voelt.
    Met een afkeurend glimlachje, gooit ze een popcorntje tegen zijn gezicht.
    ‘Die truc is ouder dan ik. En dat zegt heel wat.’ Grinnikt ze hoofdschuddend.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Chaz
    Ze stikt bijna in haar cola als ik mijn arm om haar heen sla. En opeens gooit ze een popcorntje tegen mijn gezicht. "Doe truc is ouder dan ik. En dat zegt heel wat."grinnikt ze hoofdschuddend. Een lach verschijnt op mijn gezicht. Ik haal mijn arm weer terug en ik kijk in haar ogen. Ik glimlach en ik focus me weer op de film. Eigenlijk was horror niet echt mijn perfecte smaak.

    x


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Madeline
    Vanuit haar ooghoeken volgt ze de film wat half, maar als er opnieuw een bloederig tafereel begint, knijpt ze zacht in Chaz zijn hand.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Chaz
    Opeens voel ik Madeline zachtjes in mijn hand knijpen. Gelijk draai ik mijn hoofd naar haar. "Gaat het?"


    Offline


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Damian
    Als de serveerster nog een keer komt, bestel ik nog een koffie en een broodje.
    'Ach dat komt nog wel,' zeg ik als ik wacht. 'Voor ons allebei.' Ik zucht een keer. Ondertussen is mijn broodje er. Rustig begin ik te eten gevolgd door nog een slok koffie.
    'Wil jij trouwens wat?' vraag ik.

    Kaithlynn

    'Nou laten we het hopen dan, vrijgezel is ook zo alleen,'antwoord ik nadat zijn broodje en koffie worden gebracht. Even zucht ik, stiekem is dat het meeste waar ik naar verlang. Niet meer hoppen van de ene jongen naar de andere maar iemand waar ik elke nacht bij in bed kan kruipen en de volgende ochtend weer bij kan opstaan. Maar om dat te bereiken moest er een hoop veranderen, om te beginnen stoppen met drinken en een huis zoeken. 'Wil jij trouwens wat?' vraagt Damian aan me. 'Ja lekker!' antwoord ik.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 21:24 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Damian
    'Jep daar ben ik het helemaal mee eens.' Zo geweldig vond ik mijn leven niet, het was abnormaal saai. En natuurlijk was mijn levensstijl best slecht, al dat roken en drinken. Als ik hoor dat Kate ook iets wil, roep ik de serveerster nog eens.
    'En wat heb jij tegenwoordig om handen?' Eigenlijk was het gesprek zeer simpel. Kate stelt een vraag, ik antwoord. Ik stel een vraag, zij antwoord. Het was te merken dat we allebei iets verzwegen. Natuurlijk kon ik niet nog iemand bezorgt maken met mijn idee.

    Kaithlynn

    Nadat ik de serveester heb gevraagd om ook een broodje en een nieuw kop thee richt ik me weer tot Damian. 'En wat heb jij tegenwoordig om handen,? vraagt hij me. Ik zuchte zachtjes, wat had ik om handen? Even aarzelde ik, ik kon er niet continue omheen draaien en bovendien hoefde ik niet perse te vertellen wat er met Madi was gebeurd. 'Ik eh.. Ben net terug van het ziekenhuis, een klein ongelukje gehad' antwoord ik hem, het moest eruit. Ik beet zachtjes op mijn lip, een klein ongelukje was het niet echt te noemen. Ik had mijn beste vriendin geholpen door haar verkrachter van haar af te trekken terwijl zij gedrogeerd was, zelf de nodige klappen en verwondingen opgelopen. Ik balde mijn vuist in mijn schoot toen het beeld van de jongen weer even bij me opkwam.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Damian
    'Ach kleine ongelukjes gebeuren vaker.' Kate had mezelf ook doen terugdenken aan gisteren. Langzaam bal ik mijn vuist en kijk naar beneden. In zo'n goede bui was ik niet en ik kon het niet maken om nu boos te worden. Langzaam eet ik mijn broodje op en ga wat achteruit gezakt zitten. Nog steeds kijk ik naar beneden om de slechte bui op mijn gezicht een beetje te verbergen. Het was niet echt abnormaal dat ik in een slechte bui ben, maar ik loop er ook niet mee te koop.

    Kaithlynn

    'Het was meer een..ehh.. soort van vechtpartij,' zei ik tegen hem, ik laat mijn blik over hem heen glijden en zie dat zijn uitdrukking licht veranderd is. 'Alles goed?' vraag ik hem zachtjes, buig me iets naar hem toe en leg mijn handen over elkaar heen gevouwen voor me op tafel. 'Je weet dat je me alles kan vertellen he?' mompel ik er zachtjes achteraan in de hoop dat ik niet de reden was van zijn lichte humeurs verandering.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    -Damian-
    Zelf Kate begint zich om me te bekommeren. Waarom geeft iedereen zoveel om me. Dat is raar omdat ik dat niet gewent ben. Vroeger moest ik mijn eigen boontjes doppen en die van mijn zusje.
    'ach niks,' zeg ik somber. 'gewoon een slechte bui zoals altijd.' de lange tijd waarin ik vrolijk moest zijn heeft me veranderd. Eerst was ikeen speels vrolijk knulletje. Maar op een gegeven moment, toen ik mezelf nog aan het ontdekken was, moest ik ineens alle volwassen taken overnemen en tijd om nog mezelf te zijn had ik niet. Op hulp hoefde ik helemaal niet te wachten. Liv moest gewoon een bekent persoon hebben die haar helpt en er altijd is, ongeacht hoe erg die persoon, ik, met zichzelf in de knoop zat, hij moest er gewoon zijn.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt