• Wow! In zo'n korte tijd al zoveel berichten, jullie zijn echt top (;

    DE ROLLEN!:
    Leave: Madeline Sarah McClain , 16
    MustacheMe: Brain Charles Luwissun , 17
    Micheal James Lonés , 18
    Fae: Abigail Lillith Pierce (Abby) , 19
    Aesthetic: Vivian Nathalia Larson , 19
    Jackal: Murlaugh Danson Upgraye , 25
    Primerose: Aiden Marslow , 19
    Paynelicous ;P: Charles (Chaz) James McKnight, 18
    JaiRy: Kaitlynn (kate ) Brooks , 22
    HurtedHeart Rosalina Eliza Serpent , 19
    Jackal Helena Cherry Sullivan , 23
    Er zijn nog wat meer rollen maar die zet ik binnenkort erin. +)

    We gaan vandaag beginnen! Maakt niet uit wie er gaat beginnen!
    Hier is nog wat informatie:
    -Als iemand offline is en je praatte met hem/haar, 'loop' dan niet weg of doe iets wat diegene niet wil.
    -Praat met duidelijke zinnen.
    -Niet schelden, of het hoort bij het persoon.

    Vraag/Klets Topic
    Als jullie de rollen nog een keer willen overkijken, hier klikken <3

    Als jullie nog iets willen weten vraag het me!

    xxx


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Damian
    "Je verpest alles? Dat valt vast mee," zei ze vriendelijk. "Nop dat valt niet mee, ik verpest echt alles." zeg ik gefrustreerd, ik was hier niet gekomen om andere mensen op mijn dak te krijgen. Ik gooide mijn bijna lege pakje sigaretten op de bar, er eentje gaan roken was ik niet van plan. "Iedereen heeft wel wat op me te zeiken, ik doe zelfs vakken vullen niet goed volgens mijn baas. En ik drink en rook te veel." meer wou ik er niet over zeggen. Ondertussen had ik mijn biertje op. Ik sloot mijn ogen en probeerde na te denken. Ik kan redelijk wat biertjes op. Maar zelfs dat leek niet te helpen.

    whait, Emilia heette hier Greenford he? Lol, ik faal.

    Emilia Greenford.
    "Roken kan je zo mee stoppen," antwoordde ze kalm, "je hebt toch wel wilskracht? En te veel drinken, tsja, hetzelfde verhaal vrees ik." Ze draaide een lok haar rond haar vinger en keek hem aan. "Kom op, niet zo pessimistisch. Het leven is nou eenmaal kut, maar het heeft ook zo zijn positieve kanten.. Denk gewoon aan dingen die wel goed gaan. je hebt vast vrienden, gaat naar leuke feestjes toe," somde ze op en keek 'm aan. "Nietwaar?" voegde ze eraan toe met alweer een glimlachje. Ze gokte erop dat hij iemand was die vaak uitging, misschien kon ze eens mee, leerde ze ook weer wat meer mensen kennen. Ze tuitte haar lippen kort toen ze nadacht. Nah, het was vreemd om dat zomaar voor te stellen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nouhou, Fae moet online komen D':


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Damian
    Toen ze me probeerde op te vrolijken voelde ik me eigen nog slechter. "Ik was de afgelopen week bij mijn zusje dus ik heb niet veel hier meegekregen, en ik ben iets minder van de feestjes." zeg ik snel. Bijna heb ik mijn toppunt bereikt en bestel snel nog een biertje. door 2 euro 30 op de bar te leggen. Het liefste was ik nu helemaal alleen of weg met mijn hoofd.

    Emilia Greenford.
    Ze merkte dat hij er niet vrolijker op werd en zuchtte zachtjes. "Wel, dan kan ik je ook niet helpen," mompelde ze en haalde haar schouders kort op. Ze nam de 2 euro 30, borg het op en gaf hem zijn biertje. "Wil je er misschien iets bij?" opperde ze. Alleen bier was toch ook niet lekker?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Damian
    "Wil je er misschien iets bij?" opperde ze. Ik kijk op mijn horloge en merk dat het rond etenstijd is. "Als je het hebt zou een broodje gezond of zo iets er wel lekker bij smaken." zeg ik. Nu pas merk ik hoeveel honger ik heb. Vanmorge had ik ook al weinig gegeten en net alleen maar een klein stukje chocola. Hij ging weer nadenken. Dit keer probeerde hij niet boos te worden, iets wat wel lastig was. Misschien kon hij het een keer zo ver schoppen dat hij alle gevolgen in een keer weet en daarna geen druppel alcohol of enkel sigaretje meer aanraken. Die optie klonk wel goed. Een avond helemaal nergens aan denken en dan een week van de wereld zijn. Daarna niks slechts meer doen. Gaan sporten, zijn woede proberen te controleren. En zijn zusje laten zien wat er van geworden is. Eerst moest hij dit wel met iemand bespreken. Brain dacht hij.

    Murlaugh

    Murlaugh opende zijn ogen, en keek naar zijn telefoon. 'Vier gemiste oproepen van Kaithlynn', zuchtte hij tegen zichzelf, en drukte op het groene telefoontje om terug te bellen. Even schoot er een doemscenario door zijn hoofd. Kaithlynn ging weg met Madeline, en als er iets niet in orde zou zijn, dan zou Madeline bellen, maar in plaats daarvan probeert Kaithlynn te bellen, maar er zit maar een minuut tussen elk telefoontje, dus moet het dringend zijn. Murlaugh greep zijn kleren bij elkaar, en ging in de auto zitten, met de telefoon aan zijn oor, gewoon voor de zekerheid.



    Sorry, had het echt druk met werk en school D:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Kan gebeuren ;) ik doe ff illegaal vanuit me werk posten :P moet tot 6 werken..ugh!


    Kaithlynn

    Een gekneusde rib, een lelijke blauwe plek en een grote pleister op der onderarm. Maar hoe het met Madeline ging wist ze nog steeds niet. Haar telefoon ging, murlaugh! Met gebroken stem nam ze op. "Murlaugh?" Ze wachtte even, beet op haar onderlippen en voelde langzaam haar lichaam van de spanning en stress opbreken. "Madeline ligt in het ziekenhuis.."


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Zit ook op werk :'D

    Murlaugh


    Murlaugh startte meteen de motor, en scheurde weg. 'Ziekenhuiskamer en dergelijk? Ik ben onderweg. Hoe is het met haar?', vroeg hij vluchtig, terwijl hij om de seconde blikte naar de weg, en probeerde zijn telefoon op de hands-free standaard te zetten. 'Blijf aan de lijn, en vertel het me', zei hij met tranen in zijn ogen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Back ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Yay :']


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik typ hoor(A)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Abby
    Ik grijns trots als hij zijn handen even op mijn buik legt. Ja, daar zit nou een baby in. Geweldig toch? Met een vrolijk lachje loop ik de keuken in en pak een glas. 'Wil je wat drinken?' roep ik naar de woonkamer.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    - Brain Charles Luwissun
    Ik neem plaats op een oude bank met een gescheurd bloemen printje. Ik zucht en kijk even richting de keuken als Abby vraagt of ik wat wil drinken. 'Ja, graag... Doe maar een cola ofzo.' Zeg ik glimlachend. Ik kijk om me heen en zucht nogmaals. Dat ze hier kan leven, het enige wat er op de vloer ligt zijn een paar verotte planken. Aan de muur hangt afgeblakert behang en het ruikt overal muf en naar verbrand eten.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Abby
    Ik schenk een glas cola in, zet het op het tafeltje en plof naast hem neer. Even kijk ik rond. De vloer is half verrot en het behang is afgebladderd, en ook de kozijnen van de deuren en ramen kunnen wel een verfje gebruiken. Maar het is thuis. Ik pak een stuk pizza en hou het in de lucht. 'Honger?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.