• Ik verveel me dood, dus vermaak me alsjeblieft met jullie verhalen.

    / Ik lees liever geen stories over One Direction, Justin Bieber of voetballers. De rest is welkom. (cat)
    / Het maakt me niet zo veel uit of je verhaal drie hoofdstukken of zeventig hoofdstukken heeft, als het maar leuk en origineel is.

    Thanks! c:

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 11:55 ]


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Luck belongs to the brave


    'I am dangerous,
    I am seductive
    I am brave...
    and I am a traitor.'

    In a dangerous world in the future Europe, she has to choose: her home and family or the love of her life.

    You never know how strong you are until being strong is the only choice you have.

    ~ Leuk? Neem een abo, ik waarschuw niet.
    ~ Ik hou van tips en opbouwende kritiek.
    ~ Gestart op 04/08/2012

    Actie - Science-fiction ~ Drama ~ Romantiek ~ Onbekende personen


    Take risks and conquer your fears.

    Welcome, be heartlessly welcome to The Devil's Handbag! Take a seat and enjoy our girls! Tonight we'll have brunettes, blondes, blackheads, gingers and the wildest adventures for you!

    The Devil's Handbag
    Marvins rooskleurige vooruitzicht om in de toekomst te studeren aan een dramaschool wordt bruut beëindigd wanneer zijn ouders hem uit huis zetten met de boodschap dat hij zijn eigen hachje maar moet redden. Hij accepteert het aanbod om bij zijn beste vriend Jim in te trekken, maar daarmee zijn nog niet alle problemen opgelost. Waar moet hij het geld vandaan halen om zijn droom te verwezenlijken? Per toeval pikt Marvin iets op van The Devil’s Handbag, een hoeren-entertainmenttent voor meerderjarigen waar de lonen absurd hoog zijn. Verkleed als meisje solliciteert hij naar een baan en daar begint een verhaal waaraan hij eigenlijk niet had moeten deelnemen. Hij zal zijn acteertalent in ieder geval hard nodig hebben, want wie hij daar toevallig tegen het lijf loopt…

    Marvin maakt kennis met de wereld van vrijwillige prostitutie en de problemen die hij als Mistress Mariëlle, zijn vrouwelijke alter ego, nooit onder ogen zou komen. Langzaam maar zeker ondergaat Marvin een identiteitssplitsing en moet hij kiezen tussen zijn normale, problematische leven als Marvin en zijn collega’s en baan bij The Devil’s Handbag als Mariëlle. Maar hij is niet de enige die de gevolgen op zijn neus krijgt gedrukt; de groep die slechts één kant van Marvin kent, breidt zich alsmaar uit.




    Het Lavarijk
    In het jaar 2185 dreigt de aarde ten onder de gaan en dat heeft voor de mensheid grote gevolgen in petto. Koortsachtig zoeken wetenschappers naar een manier om dit tegen te gaan, maar zonder effectief resultaat. Als de wanhoop hen overmeestert en ze niets meer voor hun omgeving kunnen betekenen, voegt de homeopathische heler Karen zich bij het team. Ze beweert dat ze een middel heeft uitgevonden dat zelfs de hoogste temperaturen geen effect creëren op het bestaan van de mens. Met dit middel kan ze de mensheid redden van de ondergang door ze naar de kern van de aarde te sturen, volgens de wetenschappers de veiligste plek in het universum. Hun eerste proefpersoon? Niemand minder dan Karens dochter Odette.

    Samen met haar medekandidaat Christopher reist Odette naar het middelste van de aarde, waar ze tot hun grote verbazing een ander volk dan de mensheid aantreffen. De Aarders zijn niet gesteld op nieuwkomers, maar desondanks laten ze de overgebleven mensen toe in hun samenleving. Al gauw blijkt dat de Aarders een hekel hebben aan het menselijk ras, met name aan Odette. En gek genoeg is daar een verklaring voor die uitwijst naar generaties geleden… Wat is de connectie tussen Odettes familie en de Aarders?




    Searching heavens for another earth

    My profile > Flight 701


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Het Lot - BILLKAULITZ
    Aangezien al de rest mocht én ook lange verhalen mochten, probeer ik deze maar. De omschrijving die erbij staat is een beetje vaag, maar dat is omdat ik niet graag dingen verklap. Er zijn momenteel 139 hoofdstukken, dus daar zou je wel een tijdje zoet mee zijn (':

    Writersblock
    Dit is een onbekende personenverhaal en heeft nog niet zo heel veel deeltjes.


    There will be beauty from pain.




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik




    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *volledig in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen


    quidquid excusatio prandium pro