• Wow! In zo'n korte tijd al zoveel berichten, jullie zijn echt top (;

    DE ROLLEN!:
    Leave: Madeline Sarah McClain , 16
    MustacheMe: Brain Charles Luwissun , 17
    Micheal James Lonés , 18
    Fae: Abigail Lillith Pierce (Abby) , 19
    Aesthetic: Vivian Nathalia Larson , 19
    Jackal: Murlaugh Danson Upgraye , 25
    Primerose: Aiden Marslow , 19
    Paynelicous ;P: Charles (Chaz) James McKnight, 18
    JaiRy: Kaitlynn (kate ) Brooks , 22
    HurtedHeart Rosalina Eliza Serpent , 19
    Jackal Helena Cherry Sullivan , 23
    Er zijn nog wat meer rollen maar die zet ik binnenkort erin. +)

    We gaan vandaag beginnen! Maakt niet uit wie er gaat beginnen!
    Hier is nog wat informatie:
    -Als iemand offline is en je praatte met hem/haar, 'loop' dan niet weg of doe iets wat diegene niet wil.
    -Praat met duidelijke zinnen.
    -Niet schelden, of het hoort bij het persoon.

    Vraag/Klets Topic
    Als jullie de rollen nog een keer willen overkijken, hier klikken <3

    Als jullie nog iets willen weten vraag het me!

    xxx


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    abo+ waren er niet niet 2 topics??:S

    Must go now, Laatste post:

    - Brain Charles Luwissun
    'Ach, duur wil ik het niet noemen hoor!' Zeg ik extra bekakt. Mijn ouders zijn aardig rijk, en ik heb dan ook een licht kakkers accent, alles wat mijn hartje begeert en wat verwende trekjes, maar een kakker wil ik mezelf niet noemen. Ik zucht en kijk naar Damian,'Hoe gaat het ermee?'

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 21:10 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Madeline
    Nou, ik had eigenlijk een klein klusje, en daarna nog niets. Dus, wat was je van plan? Ze glimlachte, en zuchtte. Kate wist wel waar ze het over had, maar dat maakte haar niets uit. Ze kende haar lang genoeg om te weten dat ze niet dom was. Ze keek op naar Murlaugh. ‘Dude, je verkracht de bank hoor.’’ Verzuchtte ze grinnikent, en haalde een hand door haar haren.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damian
    'Hoe gaat het ermee?' vraagt Brain.
    'Ja wel goed, en met jou? nog wat gebeurt?' vraag ik, ik rijk vragend naar een blikje bier. Van elke kans moet je gebruik maken. Verder laat ik mijn sigaret langs het bankje op de grond vallen en trap hem uit. Ik weet dat het niet goed is, maarja als het ooit mis gaat zal ik het afleren.

    even in myn topic.

    Geld nog steeds; Emilia werkt in cafeetje, kom even gezellig langs xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Murlaugh

    Murlaugh staarde haar aan. 'Die bank heb ik eerlijk gejat', grinnikte hij, en sprong weer rond. Toen stond hij op, en pakte zijn telefoon. 'Ik ga even appeltaart eten in dat ene café', zei hij vaagjes, en liep de deur uit.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Appeltaart <3


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Whut, was er net niet nog een topic?

    Kaithlynn

    Hm, wat dacht je van een meiden avondje? Krijg zometeen uitbetaald, dus filmpje, stappen?
    Haar baas wierp haar een strakke blik toe. "Ja ja, I know.." mompelde ze en stopte haar gsm terug in haar short. Hoewel een ander zou walgen van het idee bij wat Madeline deed als 'kleine klusjes', voor Kate stelde het niks voor. Madeline verdiende tenminste haar geld, zij zelf gebruikte ze als een veilige slaap plaats. Ze nam de bestelling van het dichts bijzijnde tafeltje af en keek vlug naar de klok, nog een uurtje en dan was ze eindelijk weer afgewerkt.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Madeline
    Ze trok haar wenkbrauwen op. ‘‘Bedankt voor het vragen of ik ook mee wilde.’’ Mompelde ze hem na, en plofte neer op de bank. Ze legde haar kin op haar knieën, en zuchtte. Haar ogen gleden naar de tv, terwijl ze wat met haar telefoon klooide. Soms was ze gewoon bang Murlaugh kwijt te raken. Aan een ongeluk of ander meisje. Want haar leven bestond voornamelijk uit hen twee, thuis, feesten en gezelligheid. Ze kauwde op de binnenkant van haar wang, en sloot haar ogen even. Daarna bekeek ze het smsje. klinkt goed. zie ik je bij mij thuis? Ze nam niet de moeite hoofdletters te gebruiken, en gooide haar telefoon neer in een hoek, waarna ze zich maar om ging kleden.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 21:22 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Kaithlynn

    Is goed, hoelaat kan ik aankomen?
    "Je speelt met mijn geduld, Kaithlynn!" hoorde ze haar baas achter zich mopperen. Ze knikte kort en bracht de bestelling naar binnen, hoevaak had ze hem dat nou horen zeggen? En toch werkte ze er alweer drie jaar en kwam ze nog steeds overal mee weg.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 21:29 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Madeline
    Over een uur of twee? Doegh x Ze zuchtte, bekeek zichzelf in de spiegel, nam de sleutels van het haakje in de gang, en liep naar buiten. Het was niet ver en daarom was ze er al snel. Ze kwam echter meteen ter zaken, en volgde de jongen naar boven. Wat een sukkel, hij woonde nog bij zijn ouders.
    Nadat hij eindelijk genoeg had gehad. - Ze was zich intertussen enorm aan hem aan het irriteren - Nam ze zijn geld af, douchte ze zich, en kleedde ze zich aan. Ze liep terug naar huis, en bleef voor de deur op Kate wachten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Kaithlynn

    Finally! Afgewerkt! Ze hing haar short op de haak en kleedde zich vluchtig om. Verruilde haar zwarte broek voor een lage skinny, haar shirt voor een hemdje en haar sneakers voor haar pumps. Gritste haar schone kleren van de verwarming af en legde ze netjes bij der rest van haar kleren in haar kluisje. Voordat ze het eetcafe uitliep kreeg ze van haar baas haar geld in haar handen geduwt. "Vanwege het smsen houd ik je tips in.." zei hij waarop ze zuchten omdraaide. Tuurlijk, het kostte haar dan natuurlijk wel haar fooien. Ze haalde haar schouders op, woelde met haar hand door haar haar en liep in een stevig tempo richting Madeline.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 21:38 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Madeline
    Ze begroette Kaitlynn vrolijk, en haalde een hand door haar lokken. ‘‘Laten we de bios skippen. Ik heb nood aan drank en jongens.’’ Mompelde ze met een flauwe glimlach, beet zacht op haar onderlip terwijl ze met de sleutels in haar handen speelde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Murlaugh

    Halverwege de weg naar het café werd Murlaugh weer onwel, en draaide linea recta om, om naar te gaan. Hij zag Madeline, begroette haar, en liep naar binnen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Kaithlynn

    Ze beantwoorde Madeline's vrolijke groet met een brede grijns. "Drank en jongens.." ze glimlachte. "De perfecte combinatie!" vervolgde ze. Ze wierp een vlugge onderzoekende blik naar Madeline. "Alles goed?" vroeg ze bij het zien van haar flauwe glimlach.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'