• Wow! In zo'n korte tijd al zoveel berichten, jullie zijn echt top (;

    DE ROLLEN!:
    Leave: Madeline Sarah McClain , 16
    MustacheMe: Brain Charles Luwissun , 17
    Micheal James Lonés , 18
    Fae: Abigail Lillith Pierce (Abby) , 19
    Aesthetic: Vivian Nathalia Larson , 19
    Jackal: Murlaugh Danson Upgraye , 25
    Primerose: Aiden Marslow , 19
    Paynelicous ;P: Charles (Chaz) James McKnight, 18
    JaiRy: Kaitlynn (kate ) Brooks , 22
    HurtedHeart Rosalina Eliza Serpent , 19
    Jackal Helena Cherry Sullivan , 23
    Er zijn nog wat meer rollen maar die zet ik binnenkort erin. +)

    We gaan vandaag beginnen! Maakt niet uit wie er gaat beginnen!
    Hier is nog wat informatie:
    -Als iemand offline is en je praatte met hem/haar, 'loop' dan niet weg of doe iets wat diegene niet wil.
    -Praat met duidelijke zinnen.
    -Niet schelden, of het hoort bij het persoon.

    Vraag/Klets Topic
    Als jullie de rollen nog een keer willen overkijken, hier klikken <3

    Als jullie nog iets willen weten vraag het me!

    xxx


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    - Brain Charles Luwissun
    Ik knik,'Ohw, gewoon naar die nieuwe club gegaan, maar voelde me niet helemaal lekker toen ben ik naar huis gegaan.' Ik kijk naar wat voorbij wandelende mensen en ga nog meer achterover zitten.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Damian
    'Dat is minder, ik wist niet dat er een nieuwe club was.' zeg ik na het laatste slokje bier op gedronken te hebben. Het is een mooie dag en er komen dan ook best veel mensen voorbij. Nog steeds zat ik te denken om minder te gaan drinken. Als het kon dronk ik zelfs als ik op stond maar dat heb ik me toch maar af geleerd.

    - Brain Charles Luwissun
    Ik blijf stil zitten en kijk voor me uit. Ik vraag me af hoe het nu met Abby is... Zou ze al bij de echo zijn? Ik zucht en bijt op mijn lip. Laat ik haar maar een sms sturen.

    Hi Abb,
    Hoe is't met Pixxie?
    X Brain

    Verzend.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Damian
    'Heb ik iets gemist?' vraag ik nadat ik ene beetje stiekem zijn smsje heb gelezen, niet dat dat zo spannend was. Na een weekje terug naar Liv te zijn geweest heb ik schijnbaar veel gemist. Ze heeft het goed voor elkaar, nu ze op zichzelf woont.

    - Brain Charles Luwissun
    'Wat?' Betrapt kijk ik Damian's kant op. Abby moet hem zelf maar vertellen dat ze zwanger is dat vind ik niet mijn taak. 'Uhm... N-nee hoor? Gewoon uhm... d-de nieuwe vriend van Abbs... Ja ze zou langs gaan!' Zeg ik licht schijnheilig. snel wend ik mijn blik af en kijk naar twee mensen met een buggy.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Abby
    Ik zit thuis op de bank met een pizza als ik een sms'je van Brain krijg.
    Ja, alles prima, voelde me ineens wel heel erg moeder toen ik het hartje hoorde <3
    Grinnikend druk ik op verzenden en neem dan een nieuw stukje pizza. Ik heb ergens gelezen dat als je veel verschillende dingen eet tijdens je zwangerschap, dat de baby dan meer lust. Daarom heb ik ook ijs als toetje gehaald.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    - Brain Charles Luwissun
    Ik glimlach als ik Abigail's sms lees.

    Mooi, weet je nou eigenlijk al wie de vader is?

    Ik berg mijn iphone snel op zodat Damian hem dit keer niet kan lezen. Ik zucht en draai met mijn ogen waardoor het park om me heen begint te draaien.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Damian
    'Sorry man ik had niet moeten meelezen.' zeg ik schuldig. Je kon merken dat hij niet wilde zeggen wat het nou echt was dus ik besloot er verder niet op in te gaan. Om mijn gedachten af te wenden dacht ik weer aan Liv, als ze me zo zou zien zou ze zich rot schrikken. Die gedachten maakte me boos. Snel greep ik een blikje bier en kegelde het achterelkaar naar binnen gevolgd door een sigaret die snel aangestoken werd. Ik haatte het als ik zo deed, maar ik kon het ook niet verhelpen. Ik weet ook wel dat ik zo ooit nog in coma in het ziekenhuis ga liggen of iets in die richting. Een gedachte die me nog kwader maakte. Waardoor ik hard met mijn vuist tegen het bankje aan sloeg

    Kaithlynn

    Na vier pogingen gedaan te hebben om Murlaugh te bellen, gaf ze het tijdelijk op. Ijsberend liep ze door de gang heen, balde hier af en toe even haar vuisten tot een arts naar haar toe kwam gelopen. "Ze wordt op dit moment onderzocht.." zei deze tegen haar. "Is ze al wakker geweest?" vroeg ze, waarop de arst zijn hoofd schudde. "Zodra ze wakker wordt mag u bij haar, nu moet u eerst de wond op u arm laten behandelen." antwoorde hij en wees naar de snee in haar arm. Ze haalde haar schouders op maar liep toch met de arts mee om hem te laten verzorgen. Kon ze de arts meteen laten kijken naar haar ribben, die hadden namelijk ook een klap gehad.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mijn zusje heet Liv :'D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Damian's zusje ook (eigenlijk Olivia)

    Abby
    Ah, het werd eigenlijk wel tijd dat Michael te horen kreeg dat ik zwanger was. Het sms'je was maar weer een pijnlijke herinnering daaraan.

    Nou, er zijn weinig kandidaten... Michael dus, denk ik. Should I tell him?

    Ik aarzelde even, maar drukte toen toch op verzend. Ja, het werd tijd dat ik Michael onder ogen kwam.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    - Brain Charles Luwissun
    Ik kijk naar Damian die opeens een beetje agressief word, ik haal mijn schouders op en hoor alweer een pieptoon.

    Nee, Michael is Pixel en jou helemaal niet waard. Ik kom zo wel even langs, oké?

    Ik sta op en haal uit mijn tas een chocolade reep. Ik breek een stuk af en geef het geluidloos aan Damian. Het andere stuk prop ik zelf in mijn mond.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Abby
    Ik glimlachte toen ik het sms'je terug ontving. Hij had wel een punt. Ik hield van Michael, maar hij was duidelijk klaar met me. En ik wilde hem niet terug, hoewel ik hem miste. Hij had me teveel pijn gedaan, en nu met Pixel wilde ik niets riskeren.

    Sure, ik heb pizza ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    - Brain Charles Luwissun
    Pizza, ik wrijf over mijn buik. Daar heb ik opzich wel zin in.

    Ben er zo.

    Ik sta op en kijk naar Damian,'Ik ga even naar Abbs! Zie je wel weer' Ik werp hem een glimlach toe en loop het park uit. Ik pak mijn scooter en rij naar de tram. Ik zet mijn scooter op slot en neem de eerste tram die er voorbij komt. Ik stap uit als ik bijna bij Abby ben en loop het kleine stukje naar haar kraakpand. Vervolgens bel ik aan en wacht tot iemand de deur opendoet.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."