• Mijn moeder net zo ineens: 'Laat eens wat muziek horen van dat bandje waar je heengaat in Heerhugowaard'
    Dus ik zet MakeBelieve op, kan ze serieus het reffrein meezingen. Echt woord voor woord letterlijk. Toen vond ik haar toch wel eventjes héél erg cool haha _O_

    Dat wou ik even melden, ja.

    Kennen jullie ouders de muziek waarnaar jij luistert, of een deel ervan ofzo? :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn moeder en ik kennen bijna alle 80's en 90's liedjes uit onze hoofd.


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    haha, koel! 8D

    De vriendin van mijn vader zat laatst mee te zingen met One time van Justin Bieber.
    En toen zat ik zo van; 0.0

    [ bericht aangepast op 29 aug 2010 - 22:41 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    en die van mij vinden mijn muziek "rampestamp" dus dat zegt al genoeg, vind je niet 8D

    Ik heb vandaag met m'n ouders 'The hard times of RJ Berger' gekeken en ze vonden het geweldig! hihi.


    It's time to be happy again.

    Hmm...
    Een paar jaar terug was mijn ma die hard Tokio Hotel fan, totdat ik het ook leuk begon te vinden. Toen vond ze het weer out.


    Scream for mercy!

    Haha, ja!
    Anouk, Waylon, Caro Emerald, Di-Rect, Rihanna, Coldplay, Muse..


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mijn moeder kent Durch den Monsun van Tokio Hotel XD


    Life is hard and then we die

    Papa kan heel wannabe Monsoon meezingen, maar dan ook echt alleen het woord Monsoon.
    best cool hoor :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mijn moeder vind 30 Seconds To Mars goed :Y) "Die drummer is zo goed"
    En ze vind Tokio Hotel ook mooi haha :'DD


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    jaja hij kent de liedjes van tokio hotel maar luisterd nooit naar de tekst dus ipv automatic zingt die iets wat er niet eens op lijkt maar het is een begin


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Beelzebub schreef:
    Hmm...
    Een paar jaar terug was mijn ma die hard Tokio Hotel fan, totdat ik het ook leuk begon te vinden. Toen vond ze het weer out.


    hahaha XD


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Mijn moeder kent een aantal bands die ik luister, omdat onze muzieksmaak op sommige vlakken overeen komt (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Mijn vader kent muziek zoals Iron Maiden en Nirvana nog wel van vroeger :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Jha, mn moeder vind Kelly Clarkson GEWELDIG xD


    When things go wrong, Don't go with them.