• Wow! In zo'n korte tijd al zoveel berichten, jullie zijn echt top (;

    DE ROLLEN!:
    Leave: Madeline Sarah McClain , 16
    MustacheMe: Brain Charles Luwissun , 17
    Micheal James Lonés , 18
    Fae: Abigail Lillith Pierce (Abby) , 19
    Aesthetic: Vivian Nathalia Larson , 19
    Jackal: Murlaugh Danson Upgraye , 25
    Primerose: Aiden Marslow , 19
    Paynelicous ;P: Charles (Chaz) James McKnight, 18
    JaiRy: Kaitlynn (kate ) Brooks , 22
    HurtedHeart Rosalina Eliza Serpent , 19
    Jackal Helena Cherry Sullivan , 23
    Er zijn nog wat meer rollen maar die zet ik binnenkort erin. +)

    We gaan vandaag beginnen! Maakt niet uit wie er gaat beginnen!
    Hier is nog wat informatie:
    -Als iemand offline is en je praatte met hem/haar, 'loop' dan niet weg of doe iets wat diegene niet wil.
    -Praat met duidelijke zinnen.
    -Niet schelden, of het hoort bij het persoon.

    Vraag/Klets Topic
    Als jullie de rollen nog een keer willen overkijken, hier klikken <3

    Als jullie nog iets willen weten vraag het me!

    xxx


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Abby
    'Hmm. Ik ga zo wel verder met het opknappen van de boel hier, ik heb geen zin om met een baby in een rommelhok te zitten straks. Maar je mag best blijven, hoor,' zeg ik terwijl ik mijn hand even over mijn buik haal. Als je het weet, kan je het zien, maar anders valt het niet op dat er een klein mensje inzit.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Kaithlynn

    Grinnikend stond ze op. 'Ik ben het eens met Murlaugh. Een mes op zak lijkt me iets veiliger,' zei ze en gaf Madeline voorzichtig een knuffel. 'Ik zal wel even aan de zuster vragen of je naar huis mag,' Vervolgde ze en kneep even zachtjes in Madeline's hand.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 16:34 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Damian
    'nee nee, ik ga zo weer. Aan mij heb je toch niks,' zeg ik als ze me aanbied om te blijven. 'je hebt al teveel voor me gedaan, dat had echt niet gehoeven.' thuis zou ik eindelijk na kunnen denken, heerlijk alleen. Ik ben nog steeds van plan om Brain te laten helpen om mijn plan te laten slagen. Ik ga nog eens drinken, dat verdoofde gevoel was fijn. Het fijt om even niks te voelen.

    Abby
    Ik werp hem een lichtelijk bezorgde blik toe en knik dan toch. 'Oké, maar je belt als er iets is, goed?' vraag ik ter bevestiging. Zijn drinkgewoontes zijn zijn eigen zaak, daar bemoei ik me niet mee, maar ik maak me wel zorgen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik moet gaan xd
    Ciao!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Damian
    Abby kijkt me bezorgt aan, waarom bekommert ze zich om mij?
    'Oké, maar je belt als er iets is, goed?' vraagt ze ter bevestiging. Ik denk terug aan mijn plan, hoe zou ze zich voelen als ze me dan ziet.
    'ja zal ik doen,' ik probeer het zelfverzekerd te zeggen zodat ze zich geen zorgen hoeft te maken. Ik heb ondertussen mijn ontbijt op en loop naar de kamer om mijn schoenen aan te trekken. Na dat gedaan te hebben zeg ik Abby gedag en loop de deur uit. Het verbaast me dat Brain nog niet heeft gesmst, ach hij zal het wel druk hebben. Met mijn capuchon over mijn hoofd slenter ik door de stad. Om nu iets te gaan drinken lijkt me niet erg slim.

    Murlaugh

    Murlaugh lachte. 'Nou, ik weet het niet. Hier ben je veilig', zei hij, en stak nog een sigaret op. 'En ik koop wel een damesgeweertje voor je, ben je alsnog veilig, en als ze je aanhouden, kun je zeggen dat ons huishouden een aantal wapenvergunningen heeft, wat ook zo is, en als ze naar de naam vragen, zeg je 'Upgraye', en klaar!'


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Anybody here?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    ik ben er:)

    Ghehe, ik ben net terug van bios ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Madeline
    ‘Ja, dag.’ Grinnikte ze, en tilde haar arm op, waarna ze hem een zacht duwtje gaf. ‘Ik ben jong, ik wil genieten van mijn leven voordat het eindigt, en ik oud word.’ Grinnikte ze, waarna ze haar hoofd lichtjes schudde, en overeind ging zitten. Haar hoofd bonsde, maar ze bleef hier voor geen goud nóg langer.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    oeww leuk, welke film??

    Me2, maar was aan het wachten op reactie van Madeline (;


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Breaking Dawn ^^
    En ik ga even voor Abby typen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    En wat vond je van de film?

    Kaithlynn

    Ze liep terug de kamer in waar Madelines inmiddels rechtop in het bed zat. 'Je mag terug naar huis, mits je het nog rustig aan doet en over een paar dagen terug komt voor controle..' zei ze en ze liep op Madeline af om haar te helpen met uit bed komen en aankleden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'