• Wow! In zo'n korte tijd al zoveel berichten, jullie zijn echt top (;

    DE ROLLEN!:
    Leave: Madeline Sarah McClain , 16
    MustacheMe: Brain Charles Luwissun , 17
    Micheal James Lonés , 18
    Fae: Abigail Lillith Pierce (Abby) , 19
    Aesthetic: Vivian Nathalia Larson , 19
    Jackal: Murlaugh Danson Upgraye , 25
    Primerose: Aiden Marslow , 19
    Paynelicous ;P: Charles (Chaz) James McKnight, 18
    JaiRy: Kaitlynn (kate ) Brooks , 22
    HurtedHeart Rosalina Eliza Serpent , 19
    Jackal Helena Cherry Sullivan , 23
    Er zijn nog wat meer rollen maar die zet ik binnenkort erin. +)

    We gaan vandaag beginnen! Maakt niet uit wie er gaat beginnen!
    Hier is nog wat informatie:
    -Als iemand offline is en je praatte met hem/haar, 'loop' dan niet weg of doe iets wat diegene niet wil.
    -Praat met duidelijke zinnen.
    -Niet schelden, of het hoort bij het persoon.

    Vraag/Klets Topic
    Als jullie de rollen nog een keer willen overkijken, hier klikken <3

    Als jullie nog iets willen weten vraag het me!

    xxx


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Damian
    Mijn gevoel zegt precies waar ik heen ga, ik ken ondertussen elk steegje en elke uithoek van de stad. Eigenlijk ben ik best blij dat ik bij Abby heb kunnen slapen. Als ik naar huis was gegaan was ik waarschijnlijk op een bankje in het park terecht gekomen en in slaap gevallen. Na een een stukje gelopen te hebben kom ik bij mijn eigen huis. Ik wil mijn deur openen. Zooi ik heb mijn sleutels niet meegenomen, denk ik pissig. Ik druk een keer op de bel. Als ik merk dat er niemand is, sla ik tegen de deur. Iets wat ik niet had moeten doen. Ik voel mijn rechterhand weer aangeven dat dat niet slim was. Ik laat me zakken tot ik met mijn rug tegen de deur zit. Voorzichtig haal ik het verband los en zie hoe erg mijn hand er aan toe is. Mijn EHBO koffer ligt helaas binnen.
    'ach, ik ga wel even langs de eerste hulp op weg naar Brain,' zeg ik zacht en begin weer te lopen. Het duurt niet lang voordat ik er ben. Rustig loop ik naar binnen en meld me bij de reseptie. Ze vrouw achter de balie zegt dat er zo iemand komt. Ik neem plaats in de wachtkamer, na een minuut of 5 kont er inderdaad iemand. Ze neemt me mee naar een behandelkamer. Al snel zit er nieuw verband om mijn rechter hand. Deze keer prikte de jodium wel een beetje.
    'Heeft u alcohol op?' vraagt de verpleger.
    'Ja wel een beetje,' lieg ik. Als ik nu ga zeggen dat ik teveel op heb krijg ik nog eens problemen
    'Oké, als u iets moet hebben tegen een kater moet u het aangeven.' 'Nee, dat is niet nodig. Ik ga weer, bedankt.' Rustig loop ik de eerste hulp uit, opweg naar Brain. Als ik bij hem ben bel ik aan. Ik hoop dat hij thuis is.

    Abby
    Ik zet opnieuw de muziek aan en open het blik grondverf. Terwijl ik zachtjes meezing met Simple Plan - Loser of the Year doop ik een grote kwast in de verf en begin aan de muren. De verf is gebroken wit, maar het is maar grondverf, de definitieve kleur moet ik nog uitkiezen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Kan iemand een korte samenvatting geven van wat ik heb gemist? $:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    GoogleIt schreef:
    Kan iemand een korte samenvatting geven van wat ik heb gemist? $:

    Damian heeft bij Abby geslapen en Brain gesmst hij denkt dat je het gwn druk had en daarom niets terug hebt gestuurd, en staat nu aan jou deur (zijn rechterhand zit in het verband en heeft een kater), voor de rest weet ik het niet helemaal.

    - Brain Charles Luwissun
    Zuchtend loop ik naar huis, ik haal de deur van het slot en loop naar binnen. Niet veel later wordt er aangeklopt. Ik zucht en sta steunend op. Ik loop met een sigaret in mijn hand naar de deur en doe open.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Damian
    Al snel wordt de deur open gedaan. Brain kijkt me met een sigaret in zijn hand aan.
    'Volgens mij heb jij mijn sleutels nog?' vraag ik en doe mijn capuchon van mijn hoofd. Ik wrijf snel het laatste beetje slaap uit mijn ogen.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 11:35 ]

    Sorry voor mijn afwezigheid. Wilt iemand mij er weer bij betrekken? Somehow? (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Sorry voor mijn afwezigheid. Wilt iemand mij er weer bij betrekken? Somehow? (:

    ik wil wel, maar sta een beetje vast.

    Ik sta ook vast..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    - Brain Charles Luwissun
    Ik haal mijn neus op en slik. Ik vis de sleutels uit mijn zak en overhandig ze aan Damian. 'Doe je rustig aan?' vraag ik zachtjes. Ik kijk naar de grond en vraag me af waar hij de nacht heeft doorgebracht.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Damian
    'Ik kan vandaag geen alcohol meer op, maar mijn plan gaat door.' ik weet dat ik hiermee al twee mensen teleurstel, maarja ik weet geen andere oplossing. Als ik van een fles al zo'n reactie krijg moet het met een fles of drie wel lukken. Ik neem de sleutel aan met mijn linkerhand en stop hem in mijn jaszak. Willekeurig gaat mijn rechterhand door mijn haar, ik hoop dat Brain het verband niet heeft gezien, maar ik vrees van wel. 'Doei,' zeg ik als ik weer weg loop.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 9:36 ]

    Niemand waar ik op af kan? :<

    Ps; GoogleIt, vergeet pirates niet :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Goeiemiddag.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Wie o wie wil er aangevallen worden door Abby?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fae schreef:
    Wie o wie wil er aangevallen worden door Abby?


    Emilia ;D Drop haar maar waar je wilt, op bankje in park, lopend door stad.. Whatever you want.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.