• Wow! In zo'n korte tijd al zoveel berichten, jullie zijn echt top (;

    DE ROLLEN!:
    Leave: Madeline Sarah McClain , 16
    MustacheMe: Brain Charles Luwissun , 17
    Micheal James Lonés , 18
    Fae: Abigail Lillith Pierce (Abby) , 19
    Aesthetic: Vivian Nathalia Larson , 19
    Jackal: Murlaugh Danson Upgraye , 25
    Primerose: Aiden Marslow , 19
    Paynelicous ;P: Charles (Chaz) James McKnight, 18
    JaiRy: Kaitlynn (kate ) Brooks , 22
    HurtedHeart Rosalina Eliza Serpent , 19
    Jackal Helena Cherry Sullivan , 23
    Er zijn nog wat meer rollen maar die zet ik binnenkort erin. +)

    We gaan vandaag beginnen! Maakt niet uit wie er gaat beginnen!
    Hier is nog wat informatie:
    -Als iemand offline is en je praatte met hem/haar, 'loop' dan niet weg of doe iets wat diegene niet wil.
    -Praat met duidelijke zinnen.
    -Niet schelden, of het hoort bij het persoon.

    Vraag/Klets Topic
    Als jullie de rollen nog een keer willen overkijken, hier klikken <3

    Als jullie nog iets willen weten vraag het me!

    xxx


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Ik reageer wel sloom, huiswerk xd
    Abby
    Rustig slenterde ik door de het park, met mijn handen in de zakken van mijn jas. De wind speelde met mijn lange zwarte haren, maar het deed me niet veel. Ik ging nergens heen vandaag, ik liep om te lopen, om niet stil te hoeven staan.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Niet echt reactie op Emilia hè :'D
    Lol, laat haar ouderwets botsen -gayhandje-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Paynelicious <====>LOUISISMINE

    xxx


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Leven ):


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Yay!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    is er weer iemand hier??

    Ik wel (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    jippie!!

    Madeline
    Ze waardeerde de hulp van Kate enorm, en glimlachte naar haar spiegelbeeld toen ze in haar eigen kleding voor het ziekenbed stond. ‘En nu wil ik naar huis.’ Ze glimlachte vaal, en streek met een hand door haar lokken. Ziekenhuizen had ze nooit gemogen. Ze was hier voor het laatst toen ze drie was. Om afscheid te nemen van haar moeder.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Kaithlynn

    Ik glimlachte terug naar Madeline. 'Laten we dan maar eens gaan,' zei ik daarna tegen haar en graaide mijn jasje en tas van de stoel af om samen met Madeline langzaam het ziekenhuis te verlaten. Buiten hield ik een taxi aan en draaide me om naar Madeline. 'Na jou,' zei ik tegen haar en hield de deur van de taxi voor haar open.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Madeline
    Ze glimlachte, en stapte voorzichtig in, terwijl ze een gaap onderdrukte. De eerste spetters gleden van het raam naar beneden, en brachten een sombere trek om mijn mond. De wereld hier was zo onveilig voor een klein en kwetsbaar meisje als ik.. En de daad van de dode psychopaat had dat beeld alleen maar realistischer gemaakt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Kaithlynn

    De hele terugrit naar Madi's huis waren we beide stil en keken we naar buiten, waar het inmiddels was gaan regenen. 'Moet ik je thuis ergens mee helpen?' vroeg ik haar en draaide me naar haar toe, probeerde de felle steek van mijn gekneusde rib te negeren. Ergens wilde ik haar helemaal niet meer alleen laten, bij haar blijven en haar beschermen tegen de brute mannen maar ikzelf was nou niet bepaald een goed voorbeeld. Hoeveel mannen had ik gebruikt voor een slaapplaats, een warme douche en wat lichamelijk contact? Hoeveel flessen alcohol had ik achter overgekletst en lijntjes coke naar binnen gesnoven? Terwijl ik haar reactie afwachte peuterde ik aan het verband om mijn onderarm. Misschien was het niet z'n gek idee om met die dingen maar eens te gaan stoppen maar of het makkelijk was?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Kan ik bij iemand joinen?
    Want Chaz is heel erg levenloos =3
    xx


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Ik kan wel iets flikken met Maddi? :')


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    <3


    I think the f*ck I give, went that way. ->