• Wow! In zo'n korte tijd al zoveel berichten, jullie zijn echt top (;

    DE ROLLEN!:
    Leave: Madeline Sarah McClain , 16
    MustacheMe: Brain Charles Luwissun , 17
    Micheal James Lonés , 18
    Fae: Abigail Lillith Pierce (Abby) , 19
    Aesthetic: Vivian Nathalia Larson , 19
    Jackal: Murlaugh Danson Upgraye , 25
    Primerose: Aiden Marslow , 19
    Paynelicous ;P: Charles (Chaz) James McKnight, 18
    JaiRy: Kaitlynn (kate ) Brooks , 22
    HurtedHeart Rosalina Eliza Serpent , 19
    Jackal Helena Cherry Sullivan , 23
    Er zijn nog wat meer rollen maar die zet ik binnenkort erin. +)

    We gaan vandaag beginnen! Maakt niet uit wie er gaat beginnen!
    Hier is nog wat informatie:
    -Als iemand offline is en je praatte met hem/haar, 'loop' dan niet weg of doe iets wat diegene niet wil.
    -Praat met duidelijke zinnen.
    -Niet schelden, of het hoort bij het persoon.

    Vraag/Klets Topic
    Als jullie de rollen nog een keer willen overkijken, hier klikken <3

    Als jullie nog iets willen weten vraag het me!

    xxx


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Isgoed =)


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Madeline
    Ze schudde haar hoofd richting Kate, en stapte thuis uit. Ze wilde geen huismus zijn. En naar wie moest ze dan gaan? De meiden die ze kende - op Kate na, interesseerden zich toch niet aan haar, en dus bekeek ze aandachtig haar mobieltje. Brain.. Neh. Brain was zo snel opgefockt.. Murlaugh? Ze beet op haar onderlip. Nee, dat voelde ongemakkelijk. En al helemaal na die woorden in het ziekenhuis. Chaz? Chaz. Met een glimlachje toetste ze zijn nummer in, en wachtte tot er werd opgenomen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Chaz
    Ik zit thuis lekker tv te kijken, terwijl er allerlei beelden voorbij komen gaat mijn mobiel. Ik neem op en hoor een meisjesstem.

    Sorry, dat ie zo kort is!!


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Madeline
    ‘Hee, Chaz!’ Glimlacht ze vrolijk, terwijl ze een hand door haar haren haalt, en slikt. ‘Ik vroeg me af of je misschien iets leuks wilde gaan doen? Naar de bios ofzo?’ Stelde ze voor. Ze hoopte niet dat hij de sobere toon in haar altijd opgewekte stem hoorde, want ze wilde zoiets niet over de telefoon vertellen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Chaz
    "Hee, Chaz!"zegt ze vrolijk. Het is Madeline. "Ik vroeg me af of je misschien iets leuks wilde gaan doen? Naar de bios ofzo?"vraagt ze. "Ja, lijkt me leuk."zeg ik. Ik had wel zin in om iets leuks te gaan doen na mijn ontslag.


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Kaithlynn

    Nadat ik afscheid genomen had van Madeline, liep ik richting mijn werk. Daar aangekomen besloot ik eerst een warme douche te nemen en zodra ik daar klaar mee was ging ik binnen aan een van de lege tafeltjes zitten. Onderuit gezakt en spelend met een natte pluk haar staarde ik naar buiten. Even met mijn gedachten op de vrije loop en een warme kop thee voor mijn neus.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Madeline
    ‘Geweldig. Ik trakteer. Zie ik je over een kwartiertje bij de bios?’ MEt die woorden hing ze op, om vervolgens richting een taxi te lopen, die haar naar het centrum en zo ook de bios bracht. Ze betaalde, en bekeek de billboards volgeplakt met films.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Chaz
    "Geweldig. Ik trakteer. Zie ik je over een kwartiertje bij de bios?" Dat kwam goed uit en met die woorden hangt ze op. Ik loop naar de spiegel en bekijk mezelf. Mijn haar zit helemaal in de war en mijn kleren zijn war gekreukeld en gescheurd. Ik loop naar mijn kamer en ik pak wat kleren. En wat haargel en loop naar de badkamer. Ik stap snel in de douche en ik was mezelf. Ik stap er snel onder uit en ik doe mijn kleren aan, doe wat gel in mijn haren en ik poets mijn tanden. Als ik zie dat ik klaar ben doe ik mijn schoenen aan en ik zie dat het al tijd is. Ik stap naar buiten en ik loop naar mijn auto. Op weg naar de bios.

    xx
    Offline


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    xx

    Madeline
    Ze glimlacht als Chaz aankomt, en kan het niet laten om op haar hoge hakken naar hem toe te rennen, om hem vervolgens te knuffelen. In haar coma heeft ze nagedacht over haar leven, en haar vrienden. En het eerste dat ze zou doen, was hen gaan knuffelen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Chaz
    Als Madeline mij ziet begint ze te lachen en rent op haar hoge hakken naar me toe. En knuffelt me. "Heey! Je ziet er leuk uit."zeg ik. En ik schenk een lach naar haar.


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Madeline
    Ze ademt diep in, en gaat dan weer recht op staan. ‘Jij ook. Welke films?’ Ze wijst in stilte enkele borden voor zometeen aan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Chaz
    "Jij ook. Welke films?"vraagt ze. En ze wijst een paar borden aan. "Jij mag kiezen."zeg ik. De lach op mijn gezicht is er nog steeds.


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Madeline
    ‘Uh..’ Ze wijst blindelings één of andere horror aan. ‘Die dan maar?’ Grinnikt ze ongeduldig, waarna ze een hand door haar handen haalt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Chaz
    "Uh.." En ze wijst een horror-film aan. "Die dan maar?"grinnikt ze. Ik knik. "You're the boss."


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Madeline
    Ze wiebelt lachend met haar wenkbrauwen, en koopt dan popcorn, de kaartjes en drinken, waarna ze hem mee de zaal intrekt. Natuurlijk om vervolgens het enige gefluit aan te horen, en dan op één van de stoelen neer te ploffen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.