• Wow! In zo'n korte tijd al zoveel berichten, jullie zijn echt top (;

    DE ROLLEN!:
    Leave: Madeline Sarah McClain , 16
    MustacheMe: Brain Charles Luwissun , 17
    Micheal James Lonés , 18
    Fae: Abigail Lillith Pierce (Abby) , 19
    Aesthetic: Vivian Nathalia Larson , 19
    Jackal: Murlaugh Danson Upgraye , 25
    Primerose: Aiden Marslow , 19
    Paynelicous ;P: Charles (Chaz) James McKnight, 18
    JaiRy: Kaitlynn (kate ) Brooks , 22
    HurtedHeart Rosalina Eliza Serpent , 19
    Jackal Helena Cherry Sullivan , 23
    Er zijn nog wat meer rollen maar die zet ik binnenkort erin. +)

    We gaan vandaag beginnen! Maakt niet uit wie er gaat beginnen!
    Hier is nog wat informatie:
    -Als iemand offline is en je praatte met hem/haar, 'loop' dan niet weg of doe iets wat diegene niet wil.
    -Praat met duidelijke zinnen.
    -Niet schelden, of het hoort bij het persoon.

    Vraag/Klets Topic
    Als jullie de rollen nog een keer willen overkijken, hier klikken <3

    Als jullie nog iets willen weten vraag het me!

    xxx


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Murlaugh herptderpt maar wat rond tot Madeline met 'm praat ofzo.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Madeline zei al iets ;o.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ah, oke. Heb het de laatste dagen echt te druk gehad, dus ben er waarschijnlijk overheen gelezen. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Shit happens, en ik ben geduldig ^-^


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Dat blijkt. :'D

    Murlaugh


    Murlaugh lachte om haar opmerking, en veegde zijn tranen weg. 'Mhm, en jij bent ook de enige die nooit meer van d'r leven het huis uitkomt zonder een wapen of iets. Je hebt huisarrest', glimlachte hij, en nam snel een shotje.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    ^^

    Madeline
    Ze schudde haar hoofd. ‘Dan word ik opgepakt wegens wapenbezit. En dan ben ik nog minderjarig ook.’ Mompelde ze met een waterige glimlach. Toen bedacht ze zich ineens iets. ‘Meende je dat, wat je zei? Toen ik nog niet wakker was, dan.’ Prevelde ze zachtjes. Ze wilde het niet herhalen en dan zo rood als een biet worden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Murlaugh

    Murlaugh grijnsde, en wist precies waar hij het over had. 'Wat denk je zelf? Natuurlijk!'. Hij stond op, en drukte een kus op Madeline's wang. 'En over dat wapenbezit-ding.. Het lemmet van het mes mag niet langer zijn dan ongeveer mijn handpalm, en dat is de mijne dus net niet'.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Abby
    Terwijl ik zachtjes een liedje neurie dek ik de houten tafel voor twee personen. Op het camping-gastoestelletje staan twee eieren te koken en Damian ligt nog altijd op de bank te slapen. Omdat ik aanneem dat hij wel een kater zal hebben, liggen er twee aspirines naast een glas water. Beide staan voor zijn neus.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Damian
    Met een kreun word ik wakker. Mijn hand gaat naar mijn hoofd. 'klote kater,' zeg ik zacht. Langzaam wordt ik beter wakker en ruik heerlijk gebakken eieren.
    'Goedemorgen' zeg ik slaperig. Ik zie langs me 2 aspirientjes liggen. Snel pak ik het glas water, dat er langs staat, in mijn linker hand en de aspirientjes in mijn rechter hand. Het verband zal zo wel vervangen worden. Snel slik ik ze door, gevolgd door het water. Als ik op sta zie ik dat het ontbijt al klaar staat.
    'Dat had je niet hoeven doen,' zeg ik als ik op een camping stoeltje ga zitten.

    Madeline
    Ze beet op haar onderlip, om te voorkomen dat haar kaken nóg roder werden. ‘Zie je het al voor je? Ik met een mes?’ Grinnikte ze hoofdschuddend, waarna ze zachtjes zuchtte. ‘Wanneer mag ik weg? Ik ben het zat hier.’ Mompelde ze met een zucht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Abby
    'Ik verveelde me dood,' grijns ik. Ik draai het gas uit en zet de eieren op de tafel, waarna ik naast hem neerplof. 'Lekker geslapen trouwens?' vraag ik, terwijl ik mijn ei begin te pellen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Damian
    'Lekker geslapen trouwens?' vraagt Abby als aan tafel komt zitten.
    'Ja echt wel,' zeg ik. Ik begin ook aan mijn ei. Het is precies zoals ik ze zelf ook altijd maak. 'jij ook?' ik hoop dat Brain snel terug smst.

    Abby
    'Ja hoor,' lieg ik vrolijk. Eigenlijk niet, maar ik voel me prima. Het ei is best lekker, maar eieren koken kan iedereen toch? Ze zijn namelijk niet fantastisch of zo, gewoon, ze smaken naar ei en dat vind ik al heel wat. 'Hoe voel je je?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Hayy!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Damian
    'Hoe voel je je?' vraagt Abby. Het was een lastige vraag.
    'Hmm door die aspirientjes beter, verder slecht,' zeg ik snel. Ik probeer niet te veel aandacht te trekken. Dadelijk zou ik weer alleen zijn.