• Wow! In zo'n korte tijd al zoveel berichten, jullie zijn echt top (;

    DE ROLLEN!:
    Leave: Madeline Sarah McClain , 16
    MustacheMe: Brain Charles Luwissun , 17
    Micheal James Lonés , 18
    Fae: Abigail Lillith Pierce (Abby) , 19
    Aesthetic: Vivian Nathalia Larson , 19
    Jackal: Murlaugh Danson Upgraye , 25
    Primerose: Aiden Marslow , 19
    Paynelicous ;P: Charles (Chaz) James McKnight, 18
    JaiRy: Kaitlynn (kate ) Brooks , 22
    HurtedHeart Rosalina Eliza Serpent , 19
    Jackal Helena Cherry Sullivan , 23
    Er zijn nog wat meer rollen maar die zet ik binnenkort erin. +)

    We gaan vandaag beginnen! Maakt niet uit wie er gaat beginnen!
    Hier is nog wat informatie:
    -Als iemand offline is en je praatte met hem/haar, 'loop' dan niet weg of doe iets wat diegene niet wil.
    -Praat met duidelijke zinnen.
    -Niet schelden, of het hoort bij het persoon.

    Vraag/Klets Topic
    Als jullie de rollen nog een keer willen overkijken, hier klikken <3

    Als jullie nog iets willen weten vraag het me!

    xxx


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    ben er weer, iets waar ik kan inspringen??

    Kaithlynn zit op haar werk, een eetcafetje in de buurt, een kop thee te drinken. Je mag haar storen (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    oke kom ik die kant op.

    Damian
    Als ik mijn sleutels terug heb. Iets te drinken lijkt me wel lekker. Snel schiet me een eetcafé te binnen, volgens mij werkt Kaithlynn er. Snel loop ik daar na toe. Gelukkig zie ik haar snel aan een leeg tafeltje zitten.
    'Ik neem aan dat ik er wel bij mag komen zitten.' zeg ik als ik de stoel tegenover haar naar achteren schuif en ga zitten. Ik leg mijn handen op tafel. Mijn gewonden hand ligt boven de andere. Het verband zit er nog netjes op omdat het vanmorgen vervangen is.

    Kaithlynn

    'Ik neem aan dat ik er wel bij mag komen zitten,' zegt een bekende stem plots voor me. Glimlachend kijk ik damian aan als hij de stoel tegenover me naar achtere schuift en er vervolgens op gaat zitten. 'Jij altijd,' zeg ik tegen hem en sein naar een serveerster. Ik werp een snelle blik op zijn gewonde hand en kijk hem vervolgens vragend aan. 'Ongelukje gehad?' Vraag ik hem terwijl ik mijn rechter arm, waar een verbandje om zit, onder de tafel hou. Ik had nog geen zin om te vertellen wat er was gebeurd.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Damian
    'Ongelukje gehad?' vroeg Kaithlynn als ze naar mijn hand kijkt.
    'Ach eigen schuld.' ik dacht weer aan de drank. Ik kon geen druppel meer op vandaag. 'Je hand vind het nou niet bepaald leuk als je hard tegen een harde muur slaat.' Ik zucht een keer. Als de serveerster er is bestel ik een kop koffie.
    'En jij nog iets beleeft?' ik haal mijn sleutels uit mijn zak en begin wat te spelen.

    Kaithlynn

    Ik grinnikte zachtjes om de manier waarop hij dat zei. Ondertussen bestelde ik mijn derde kopje thee en keek hem weer nieuwsgierig aan. 'En jij nog iets beleefd?' Vroeg hij en begon met zijn sleutels te spelen. Mijn gezicht vertrok even maar ik trok hem snel weer in de plooi. 'Niets bijzonders,' antwoorde ik en staarde even uit het raam. De serveerster bracht onze bestelling en met beide handen nam ik mijn thee aan en hield hem tussen mijn handen. 'En hoe gaat het met jou?' Vroeg ik hem en legde snel mijn arm weer terug op schoot.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Damian
    'Tja, nog een beetje dood.' zeg ik zacht. 'Niet echt de slimste actie om, na al een aantal biertjes op te hebben, een fles drank naar binnen te gieten. Dan boos zijn en daardoor je hand tegen een muur te slaan. En daarna bezopen bij Abby te blijven slapen.' zo dat verhaal is ook weer verteld. Ik drink een paar slokken van mijn warme koffie.

    Kaithlynn

    'Dat is inderdaad een hoop, gelukkig kon je terecht bij Abby,' zeg ik tegen hem. 'Waarom was je boos dan?' Vraag ik hem daarna en laat mijn vingers over de rand van mij thee glas glijden. Ik genoot van zijn aanwezigheid, vooral na een helse nacht en een paar dagen ziekenhuis.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    -Danian-
    'Ach het gebruikelijke. Ik ben wel vaker zonder duidelijke reden boos.' om mijn plan te vertellen wil ik niet, als het is uitgevoerd misschien. 'en dat ik bij Abby bleef slapen was puur toeval, ze kwam me tegen. Anders was het de straat geworden aangezien Brain mijn sleutels had en me niet kon vinden. Niet dat ik veel behoefte aan hem had op dat moment.' ik drink nog een paar slokken koffie. Aan de ene kant was ik best trots op mijn verhaal.

    Chaz
    Ze koopt voor ons popcorn en ze trekt me mee de zaal in. Een paar mensen fluiten naar ons en daarna ploffen we neer op de stoelen. Na een paar reclames begint de film.

    Offline =)


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    FF omhoog schoppen ;P


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    gebeurt hier nog wat??

    Ik kom zo posten voor kaithlynn!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Madeline
    Bah, horror. De film glipt tussen haar vingers door, gezien ze het lef niet omhoog haalt hem serieus te bekijken. Te bloederig, te horror? Ze grinnikt om die gedachtegang, en neemt dan nog een slok van haar cola.


    Feel the fire, but do not succumb to it.