• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Lughnasadh)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Zahira (Psychos)
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 18:23 ]


    -

    Zorah
    Rustig slenterde ik door het bos, mijn vleugels stevig om mijn lichaam heen geslagen. God, wat was het weer koud. Het moest echt eens afgelopen zijn met die winter, het duurde nu al minstens tachtig jaar.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mijn popetje wil ook wel iemand tegen komen :'D *verveeld zig*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Miorynn
    Ze stond weer op de oever van het meer. Voorzichtig had ze één voet op het ijs gezet; klaar om terug te deinzen en hard weg te rennen, het bos in, als het ook maar heel zachtjes zou kraken. Het maakte echter geen geluid, dus zette ze behoedzaam nog een stapje vooruit. Een luid gekraak klonk, en met een sprongetje stond ze weer op het harde, dode gras en rende ze in de richting van haar thuisland, de bomen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Iris
    Ik liep door het koude bos heen.Mijn handen leken wel te bevriezen. Het was kouder dan normaal , vond ik.Zo te zien in de sneeuw hadden veel mensen nog niet hier gelopen.Ik zag hele kleine voet stappen, waarschijnlijk van een heel jong iemand.En ik zag er grotere voetstappen er door heen gaan. Het was oud waarschijnlijk een week ofzo, maar het was nog goed te zien.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Zorah
    Nieuwsgierig keek ik naar het meisje aan de andere kant van het bevroren meer. Ze rende echter weg, verdween tussen de bomen. 'Waarom ook niet?' mompelde ik tegen niemand in het bijzonder, en ik vloog het ijs over. Aan de andere kant landde ik, sloeg mijn vleugels opnieuw om mijn lichaam en liep achter het meisje aan.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    ikgaevendouchenetc.x


    -

    Back! En ik heb wel tijd, maar reageer heel langzaam, ben aan het leren voor Pathologie en het is echt fucked up moeilijk (no_chears)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ...
    What on earth is Pathologie o.o


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Pathologie, wat is dat o.o?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ziekteleer. Ontstaan en verloop van ziektes (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb medelijden met je ):


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ben er weer :3

    Laura is natuurlijk net weg D:


    -

    Iris
    Ik was erg nieuwsgierig waar ze naar toe leiden en volgende de voetstappen.Je kon altijd zien om iemand rende of aan het lopen was.De kleine voetstappen was te zien dat die gene aan het lopen was, maar aan de grote was duidelijk te zien dat ze aan het rennen was.Aan het eind van de voetstappen van de kleine stopte opeens. Het leek of hij gewoon door liep, maar het was gestopt.De grote gingen door behalve de kleine.Raar


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Silvano Vino
    Geërgerd keek hij achter zich, en draaide zich om. Hij kon niet eens ergens heen lopen of iedereen kon hem volgen. Bedenkelijk liet hij zijn grijsblauwe ogen over de voetstappen gaan, toen hij iemand zag staan.
    Langzaam spreidde hij zijn vleugels. Een mens?


    -

    *tikt op Laura's schouder*
    Look eens even op uw beeldscherm, typ iets, leer verder, leer verder, typ iets, etc :'D


    -