• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 21:07 ]


    -

    Charis Athena
    "Tuurlijk. Dat zal het zijn." Ik staarde naar de rode plek op zijn wang die langzaam weer begon te vervagen en kon het niet laten even kort te glimlachen.
    Stiekem was ik er best trots op dat ik een keer van af had gebeten. Ik had er gewoon een hekel aan als mensen aan mijn vleugels zaten.
    "Maar nu een andere vraag. Waarom zit zo'n jonge vent als jij, die buiten hoort te hangen met vrienden, hier een vijf jaar oudere vrouw lastig te vallen? En vervolgens zit je ook nog eens drie uur alleen. Leg me dat eens uit."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dream Amalys
    'Oh fijn, vragen uurtje,' mompel ik. Ik strek mezelf even uit en werp haar een blik toe. 'Ik heb je toch al verteld dat ik graag ind e buurt van ouders vrouwen ben/' grijns ik erachetr aan. Ik vertel neit dat ik weiger anar huis toe te gaan, dat hoeft ze neit te weten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Charis Athena
    "Laat ik dat maar geloven dan. Maar waarom blijf je dan 3 uur alleen in het huis van een vreemde?"
    Dat deel legde hij niet uit. De meeste jongens van zijn leeftijd waren thuis, aan het kloten met een computer of mobiel of hingen op straat met een stel vrienden. Maar aan de andere kant... dat is wat ik dacht. Ik kende geen pubers.
    Maar toch was het vreemd.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dream amalys
    'Ik viel in slaap, dat zag je toch? Waarom ben je plots so nieuwschierig in mij?' vroeg ik emt een zelfvoldane grijns. Ik wist bijna zeker dat de vragen nu wel zouden stoppen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Charis Athena
    "Omdat ik niets van je begrijp." zuchtte ik. En ik snapte nog steeds niet waarom hij dan op mijn bank was gaan liggen en niet gewoon naar zijn eigen huis was gegaan. Maar aan zijn blik te zien was het zo genoeg.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dream Amalys
    'Ik was altijd in de veronderstelling dat vrouwen graag over zichzelf praten,' zeg ik als de vragen, zoals voorspeld, stoppen. ik leun dichter naar haar toe en glimlach.
    'Dus, vertel.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Charis Athena
    "Ik heb niets te vertellen." was mijn antwoord.
    Wat wilde hij weten? Hij wist van Sanjay, dat ik graag buiten was, dat ik alleen woonde en dat ik niet veel of beter gezegd niet met anderen omging.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dream Amalys
    'Wat, helemaal nadan?' vroeg ik met opgetrokken wenkbrauwen. Daar kwam ik ook neit ver mee. 'Geen hobbies, geen interresante feitjes over jezelf?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Charis Athena
    "Wat wil je weten?"
    Had ik hobbies? Ja, maar die waren bijna allemaal onmogelijk geworden door de winter en de bevroren zee. Ik kon echt niet wachten tot de lente en de zomer terugkeerde over het eiland.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dream Amalys
    'Van alles,' antwoord ik met mijn trademark grijns. Geduldig wacht ik af.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik ga even weg, ben er over een halfuurtje weer. Tot straks.]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Okay ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ben er weeeer :'D

    ontsnapt met het smoesje dat ik moest leren (cat)


    -

    Lizz, was jij of was ik ?


    -

    Oke, doods o_o


    -