• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 21:07 ]


    -

    Abigail Six ~ Discul.
    Ze moest even nadenken over zijn vraag voor ze antwoordde. 'Aan jou de keus, dúrf je me te vergezellen en wil je naar het strand? Dan kom je mee en anders maar niet," zei ze, "en anders zie ik je vast nog wel eens," voegde ze er schouder opaheld toe en begon te lopen. Als hij mee ozu willen zou hij haar wel volgen en anders, tsja, dan ging ze alleen, zoals gewoonlijk. Ze verlangde altijd naar gezelschap, maar aan de andere aknt was ze er bang voor, het was een eindeloze tweestrijd. Maar hij leek niet snel bang te zijn, dus liet ze de keuze maar gewoon bij hme.

    Ik ga straks trowuens wel weg en dna ben ik er pas rond half 9 weer, dus ik waarschuw je maar alvast.. Maar ik kijk sowieso altijd nog 1 keertje om te reagerne voordat ik ga slapen ( rond 10en).


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dream Amalys
    Ja, ik had naar huis kunnen gaan. Gezeur van mijn moeder aanhoren. Ik had een andere overnachtingsplek kunnen zoeken. in plaats daarvan lag ik half te slapen op de comfortabele bank in het nu rommelige huis. okay ja, ik had me dood verveeld. Maar het was niet erg genoeg om naar dat rottige huis terug te gaan, bij lange niet.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 16:49 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rue
    Ik liep nog steeds zijn voetstappen achterna. Het ging lang door en de bomen gingen steeds meer op elkaar staan. 'Charlie, dit is niet grappig meer!' Schreeuwde ik kwaad.Ik lip nog een half uur veder tot dat ik geen voet stappen meer zag. Ze stopte . Ze waren gewoon gestopt . het leek wel of hij gewoon veder was gelopen.Ik vond dit vreemd heel vreemd.


    Iemand naar het bos :3?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Haz to go for dinner. Tot straks <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tot straks ^^
    En al mijn personages zijn bezig o.o Michael zit met Rosaline, Rizardo is bij Zahira en Dream is Charis' huis aan eht molesteren.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Je kan een personage ook op Rosaline&MIchael afsturen, hebben die wat meer te kletsen als ik terugkom ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    (wow had niet in de gaten dat er een nieuw topic was dus ga zo beginnen xD)


    On wednesdays we wear black

    Allisa
    Euhm... Surprise! Zei ik maar uiteindelijk. ik wist gewoon datmijn emotie's zichtbaar waren.
    Nou weet je het duss ik ben een sangius ! Nog nooit een gezien?glimlachte ik weer met mijn harde blik.


    On wednesdays we wear black

    (cat) so quiet..


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik moet Hw doen D: *geen zin *


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ben ik weer! *gaat snel typen voor Vedran en Charis*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Yay 8D *gaat ondertussen wat typen voor Feral Heart*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Mooi ga ik ook typen 8D]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Vedran
    Ik keek Abigail na toen ze wegliep, nam niet de moeite beleefd te doen en staarde openlijk naar haar hele lichaam. Als ze er last van had, kreeg ik dat vast wel te horen met een grote bek en ik hield van meiden die zich van zich afbeten. Pittige meisjes, dus.
    Met een paar snelle stappen liep ik naast haar, keek haar met een schuin oog en stak nog een sigaret op.
    "Misschien heb je nog wel iemand nodig om je te beschermen, moest er iets gebeuren." grijnsde ik. Abigail had allesbehalve iemand nodig om haar te beschermen, want ik wist dat ze het heel goed zelf af kon, maar toch was het leuk om even te plagen.
    En daarbij, ze was veel te interessant om zomaar te laten lopen.

    Charis Athena
    Het duurde in verhouding veel langer om bij mijn huis te komen, met mijn verzwaarde en bevroren vleugels, maar uiteindelijk was ik er.
    Met een zwaai opende ik de deur een kon een gil van afschuw niet onderdrukken.
    Dream lag half te slapen op de bank en mijn hele huis was bezaaid met troep. Laatjes stonden open, kastjes waren geplunderd en mijn boeken opgestapeld in een of andere toren. Heel fijn.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Rue
    Leuk, ik zit hier in een donker bos te zoeken naar mijn broertje met en doodlopende spoor. Kan het nog erger?De voetsporen die opgehouden waren leken recht door te gaan dus begon ik rechtdoor te rennen. Steeds harder.Ik was bang heel bang dat hem misschien iets is overkomen.Toen zag ik weer voetsporen, maar ze waren te groot voor Charlie.Waarom voetstappen zo midden in een bos?
    Ik hoorde een geschreeuw en rende er naar toe. Voor dat ik het wist gebeurde er iets gek.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor