• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 21:07 ]


    -

    @Val
    Yes, en jij was volgens mij ?

    Zahira Briiori
    Eigenlijk was ze wel benieuwd of hij haar nog aan durfde te vallen. Haar donkergroene ogen gingen bedachtzaam over zijn gezicht.


    -

    Dream Amalys
    Het boek viel uit mijn hand, dus streelde ik maar langs de donzige veertjes van haar vleugels.
    'Het is anders niet echt sierlijk,' antwoord ik met een grijns, hoewel haar sarcasme me niet ontgaan was. Mijn ogen flitsten weer naar die van haar.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    --'' Jullie zijn wel heer erg lullig, je hebt fucking 3 personages..
    Al die nieuwe RPG'ers zijn voortaan echt ziek ongeduldig o-o
    Ik heb ook eenleven naast Q, bergen huiswerk en vanavond overigens dansles :L


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Charis Athena
    Ik trok mijn vleugel weer terug en keek recht terug in zijn ogen.
    Mijn verlegenheid was er zeker nog wel, maar de irritatie overheerste nu even. En daarbij zat er nu tenminste een afstand tussen ons, zo voelde ik me al veel prettiger.
    "Hoe lang ben je nog van plan te blijven?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Rizardo Elliot
    ik knijp mijn ogen dicht en wacht, wacht tot de laatste woede zich kalmeerd.Ik haate deze onvoorspelbare momenten, zonder controlle over mijn eigen lichaam. Ik stapte dichter naar Zahira toen en opende mijn ogen weer.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik wacht trouwens nog steeds op reactie van Vedran, je had allang kunnen reageren.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja maar ik wachtte tot jij er weer was anders is het zo'n zoekwerk of stond ie nog in het vorige topic. Zo is het handiger (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat is niet nodig, ik zoek het wel terug, lang leve ctrl+f.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Vedran
    Een lachje speelde op mijn lippen. Deze dame was niet alleen mysterieus, maar ook nog eens... tsja, was er een ander woord voor? Ze was gewoon ontzettend stoer en dat maakte haar zeer aantrekkelijk.
    Ze vroeg me of ik bang was en ik lachte spottend.
    "Bang voor jou, kleine meid?" Ik zette een paar stapjes naar voren, waardoor ik recht op haar neer keek, want ik was toch echt wel groter. Maar ik was sowieso groter dan de gemiddelde persoon hier op het eiland. Niet veel, maar wel wat.
    We waren beide intimiderende wezens en volgens mij ook beide liever op onszelf dan omringd door de drukte van het dorp.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dream Amalys
    'Lang,' antwoord ik grijnzend, zonder mijn blik van haar af te wenden. Haar ansgt werd overheerst door pure irritatie, wat ik eigenlijk wel gewend was.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ben nu op een verjaardag, dus ik ga x


    -

    Amycus schreef:
    @Val
    Yes, en jij was volgens mij ?


    Meuh, nu moet ik de hele post weer opzoeken... *gaat op zoek*
    Oh, en de FH openingspost staat er, have fun guys <3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Bye Jip ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Charis Athena
    Ik was er best klaar mee. Dan werd ik maar uit mijn eigen huis gejaagd, maar zijn grijns was werkelijk waar dood- en doodeng.
    "Vermaak je maar zonder mij," Ik stond op, schudde mijn vleugels loop en liep naar de deur. Tijd om Sanjay maar weer op te zoeken. Ik was nog nooit in mijn hele leven zo lang in het gezelschap van iemand anders geweest.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dream Amalys
    'Oh kom óp, zo erg ben ik nu ook weer niet,' zeg ik. Ik loop achter haar aan en grijp haar hand vast. 'Serieus, ik heb net gegeten, relax.'

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 16:12 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.