• Sorry, maar niemand kan mee doen aan deze RPG. Ik schrijf hier een verhaal samen met EmpireAngel, dus het enige dat je kunt doen is lezen (wat we ontzettend leuk zouden vinden ^.^)

    ~

    Los Angeles, een gevaarlijke stad. Er zijn veel gangs actief en wanneer je eenmaal in de wel beruchte Underworld treed, wees er dan op voorbereid dat je er nooit meer levend uit zult stappen.


    ~

    Naam : Alexis (Alex)
    Achternaam : Light
    Leeftijd : 18
    Familie : Hij kent alleen zijn moeder, weet niet wie zijn vader is. Ook heeft hij ergens een half broer rond lopen. Wie dat is weet hij niet.
    Geschiedenis : Alex kwam oorspronkelijk uit Amerika maar is al op jonge leeftijd samen met zijn moeder naar Engeland verhuisd. Daar woonde hij zijn hele leven in het dorp Silence. Hij had veel vrienden, maar of je ze echt vrienden kon noemen... niemand was echt bijzonder en eigenlijk betekenden ze niets voor hem. Zijn moeder was vaak weg en meestal was hij dus alleen, langzaam begon hij zich van alles en iedereen af te zonderen, niets kon hem nog schelen en wanneer hij de kans kreeg om naar LA te gaan greep hij die kans en liet alles ver achter hem.
    Gang : Cealum
    Code naam : - (komt nog wel)

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 20:41 ]


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Naam : Charity
    Achternaam : Evans
    Leeftijd : 17
    Woonplaats/land : Amerika, in klein stadje in Chicago.
    Familie : haar ouders zijn gescheiden en wonen een heel eind van elkaar vandaan. Ze heeft een broertje van 12 en die woont bij haar vader.
    Geschiedenis : Charity is altijd een stil kind geweest, veel vrienden had ze daarom ook niet. Vaak zat ze ergens in het bos te tekenen en na te denken, wanneer ze dat niet deed kon ze altijd terecht bij haar beste vriendin, en ook de enige die ze had Roselynn. Samen lachten ze, samen huilden ze... alles deelden ze en deden ze samen. Verder begon haar vader de grootste fout van zijn leven en ging vreemd... haar moeder kwam erachter een scheiding was het gevolg van alles. God zij dank bleef ze bij haar moeder en voor 3 volle jaren leefde ze haar vredige leventje in haar huidige dorpje River dale Helaas werd ze bruut wakker geschud toen er een vreemde ziekte werd ondekt bij Roselynn, dodelijk en niet veel maanden later overleed haar beste vriendin. Charity veranderde na dat moment en werd stil, nog stiller dan ze was. Ze stopte met praten, lachen en werd eentonig, je kon geen gevoelens en emotie van haar gezicht aflezen en uit haar stem opmaken. Het enige persoon dat een kleine glimlach op haar gezicht kan toveren was haar broertje Ethan... helaas, na waneer het nog niet erger kon werd hij naar haar vader gestuurd en bleef ze helemaal alleen samen met haar moeder achter in River dale. Na het vertrek van Ethan besloot ze haar koffers te pakken en een nieuw leven te beginnen in de grote stad Los Angels.
    Gang : Cealum
    Code naam : -

    Maar, als jullie het alleen met zijn tweeën doen, kun je het dan niet beter in een story-vorm zetten of via msn/pb?x;


    everything, in time

    Suusijsje schreef:
    Maar, als jullie het alleen met zijn tweeën doen, kun je het dan niet beter in een story-vorm zetten of via msn/pb?x;


    Het is eerst wat makkelijker om het zegmaar op het forum te doen.


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Alex.
    Moeizaam opende ik mijn ogen, het licht deed pijn en ik voelde heftige steken in mijn arm. Wat was er aan de hand? Waar ben ik? Ik probeerde om op te staan, iets wat makkelijker leek dan uiteindelijk bleek te zijn. Wat was er aan de hand met mij? Ik had totaal geen kracht. Ik probeerde om me heen te kijken, geen pretig uitzicht. Ik was alleen, ergens in de woestijn.


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Kan je het, zoals Marleen al zei, echt niet beter op MSN doen? 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking