• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.

In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics

Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)

Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

"In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 21:07 ]

-

Dream Amalys
    'Weet ik, weet ik,' grijns ik. De hitte van de verwarming brand comfortabel tegen mijn rug aan. 'Ik ruim het ook wel op.'
    Ooit. Als ik er zin in krijg.
    'Voel je je al wat warmer of moet ik het opwarmingsprocess wat helpen?'

[Truth be told, i would've hit him already...]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Me too. :'D Maar Charis is nog niet gek genoeg 8D]

Charis Athena
    "Ja graag. Je zou voor de verwarming weg te kunnen, dan kan ik beide vleugels opwarmen." Dat was vast niet wat hij bedoelde, maar ik kon het niet laten. De grijns op zijn gezicht leek er ook op vast te zijn gelijmd, maar hij zou vanzelf wel weggaan.
    Ooit. Misschien. Als hij zin heeft...

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Dream Amalys
    Ik leun naar voren zodat haar vleugel de ruimte heeft.
    'Zo beter?' vraag ik liefjes.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Charis Athena
    Ik spreidde mijn vleugels, bezette de gehele verwarming. Dat was het voordeel als je een brede spanwijdte had. Je kon mensen hun plaatsen afnemen.
    "Dankje." antwoordde ik.

Dream Amalys
    Grijnzend leun ik tegen haar erg zachte vleugel aan. Die had te gewoon moeten zien aankomen.
    'Geen dank,' antwoord ik, terwijl ik naar haar kijk om haar reactie te zien.

Charis Athena
    Ik was ook zo'n koe af en toe. Zo'n enorme, veel te braaf denkende koe.
    "Ga van mijn vleugel af."
    Mijn vleugels waren mijn trots en daar leunde helemaal niemand tegenaan. Dat was het enige waarom ik wel echt mijn verlegenheid helemaal kon laten gaan.

Dream amalys
    'Eigenlijk ligt dit wel fijn,' zeg ik geheel serieus. Daarna grijns ik weer en streel een hand door de donzige veertjes. 'Nu snap ik waarom je je vleugels rond je heen had geslagen.'

Charis Athena
    "Ik waarschuw je," zei ik met mijn kaken opeengeklemd. Zijn hand streelde het donslaagje en mijn handen balden zich tot vuisten. Afblijven. Mijn vleugels.
    "Je blijft nu van me af en gaat van mijn vleugel af."

Dream Amalys
    'Oh, je hebt toch nog wat pit,' merk ik half-verbaasd op. 'I like that.' ze kijkt toch wel behoorlijk kwaad dus leun in naar voren en doen dan maar een arm rond haar schouders.
    'Beter?'

Charis Athena
    Hij moest en zou me gewoon aanraken. Viezerik.
    Ik haalde uit met mijn vlakke hand en raakte hem recht op zijn wang, liet een rode afdruk achter.
    Het was gebeurd voordat ik mezelf kon tegenhouden en ik staarde verbaasd naar mijn handafdruk tegen zijn wang. Wauw. Ik had nog nooit iemand geslagen.
    "Nu is het beter."

Dream amalys
    Stomverbaasd vrees ik over mijn rode wang. Echt pijn deed eht neit, eht was gewoon gevoelig.
    'Shit, volgens mij is dat kindermishandeling ofzo,' grijns ik na een kleine stilte. Zo makkelijk was ik niet van mijn stuk te brengen.

Charis Athena
    "Ja, hoe oud ben je eigenlijk?" vroeg ik. Ik voelde me een stuk meer op mijn gemak nu, had even mijn frustratie eruit gegooid in die klap. Het was weinig, maar omdat ik nog nooit iemand geslagen had, was het gevoel erna voor mij genoeg om me weer te ontspannen.

Dream Amalys
    'Zeventien,' antwoord ik emt een lichte grijns. ik kon haar leeftijd moeilijk schatten, maar ik verwachtte iets in de twintig.
    'hoe zit het met jou?'

Charis Athena
    Mijn wenkbrauwen schoten omhoog. Zo jong was hij nog maar.
    "Ik ben vijf jaar ouder. En toch laat ik zo'n snotjong als jij in mijn huis." Hoofdschuddend legde ik een aantal verfrommelde veertjes goed die Dream had gekreukt. Niet dat het pijn deed of zo, ik voelde het zelfs helemaal niet, maar ik vond het mooier als alles netjes en recht zat.

Dream amalys
    'Dat is omdat je zoveel van me houd,' antwoord ik grijnzend. Vijf jaar is niet veel in mijn ogen, hoewel het mijn kansen aanzienlijk verkleind.