• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.

In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics

Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)

Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

"In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 21:07 ]

-

Rizardo Elliot
    ik lachtte en schudde mijn hoofd. Haar humeur leek erger dan dat van mij, en veel constanter. Toch, ik had nog nooit zolang in het gezeldschap van dezelfde persoon geweest. Vreemd.

Dream Amalys
    'Ja ja, ik heb je beestje niet aangeraakt,' grijns ik. Ze probeerde duidelijk boos te klinken, maar eht lukte niet. wie kone r nu boos zijn op mij?

[3 RPG's tegelijk, geen aanrader]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Zahira Briiori
    Geirriteerd beet ze op haar onderlip, keek vanonder haar indrukwekkende, lange wimpers naar hem met donkere ogen.
    'Wat valt er te lachen?'

-

[Je verveelt je in ieder geval niet *O*]

-

Vedran
    De geur leidde me naar een stukje van het strand af.
    Ik zag een sneeuwpanter trots op een hoge steen zitten, zwiepend met zijn staart.
    De honger in mijn maag vlamde op en ik likte mijn lippen af.
    Ik dook ineens, nam een aanloop en sprintte op het beest af. Sneeuwpanters zijn zeldzaam. Of zelfs uniek, want ik heb er hier nog nooit één gezien. En ik wilde degene zijn die van zijn toetje mocht genieten, geen enkele andere Sanguis.
    Met een sprong dook ik op de grote kat en duwde het tegen de rots.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Rizardo Elliot
    'Uh, je bent grappig als je boos bent?' antwoord ik vragend. Ze was geïrriteerd, maar dat was ik nu al gewend.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Charis Athena
    "En denk er zelfs maar niet aan." zei ik waarschuwend, maar mijn stem was weer zacht en mijn vleugels waren weer glad en warm. Ik trok mijn knieën op tegen mijn kin en keek Dream aan. Ging hij me ooit vertellen waarom hij zoveel tijd hier besteedde, bij een totaal vreemde vrouw?

Zahira Briiori
    'Wat?!' Haar vleugels klapten weer uit, haar ogen boorden zich zo ongeveer door de zijne heen.
    Grappig? Meende hij nou serieus dat ze grappig was?

Leyla Manta
    Twee sterke handen, een lichaam die haar tegen de rots duwde. Een hoge, snerende grom ontsnapte aan haar, ze trok haar lip automatisch op en zette haar klauwen uit.
    Vanuit haar ooghoeken zag ze een donkere gedaante, maar aangezien ze zo tegen de rots werd geduwd dat ze elkaar blik niet konden zien wist ze niet wie het was, of ze hem kende.

-

Dream Amalys
    'Ja, ja,' zei ik opnieuw, waarna ik gaapte. Niet jagen op het veel te snelle, goed ruikende paard. Gotcha. Het zou niet lang duren voordat ze me weer zou proberen eht huis uit te gooien, wat wel normaal was, als ik er twee keer over nadacht.

[oohmygod dit meen je niet. ik moet naar de snackbar. geef me een half uurtje]

okee :3

-

Charis Athena
    Ik keek toe toen hij gaapte en glimlachte.
    "Je bent moe, ga naar huis." Misschien gunde hij me nu wel wat rust, wat privacy. Ik had er even behoefte aan om de dag te overzien.

Vedran
    Ik smeet de sneeuwpanter tegen een rots, gromde, ontblootte mijn tanden en sloop er op af. Dit zou een geweldige maaltijd worden, een heerlijk toetje.
    Mijn neusgaten stonden wijd open, om zoveel mogelijk van de heerlijke geur op te vangen die de sneeuwpanter afstootte.

Leyla Manta
    Meteen krabbelde ze overeind, haar oren plat tegen haar hoofd. Haar gegrom was hoog, angstaanjagend en scherp. Maar al helemaal toen ze zag wie het was, wist ze dat het hem niet zou afschrikken. Vedran.
    Haar lange staart zwaaide lichtelijk uitdagend heen en weer, haar klauwen krasten over de rots waar ze op stond. In haar goudbruine ogen lag een gevaarlijke glans.

-

Fayan schreef:
    Vedran
    Ik keek Abigail na toen ze wegliep, nam niet de moeite beleefd te doen en staarde openlijk naar haar hele lichaam. Als ze er last van had, kreeg ik dat vast wel te horen met een grote bek en ik hield van meiden die zich van zich afbeten. Pittige meisjes, dus.
    Met een paar snelle stappen liep ik naast haar, keek haar met een schuin oog en stak nog een sigaret op.
    "Misschien heb je nog wel iemand nodig om je te beschermen, moest er iets gebeuren." grijnsde ik. Abigail had allesbehalve iemand nodig om haar te beschermen, want ik wist dat ze het heel goed zelf af kon, maar toch was het leuk om even te plagen.
    En daarbij, ze was veel te interessant om zomaar te laten lopen.

Abigail Six. ~ Dulcis.
    De geur van sigarettenrook drong haar neusgaten binnen en ze keek opzij naar Vedran die zei dat ze iemand nodig had om haar te beschermen.
    "Aha, denk je dat stoere kerel?" antwoordde ze plagerig. Eenmaal op het strand trapte ze haar schoneen uit, het zand kriebelde onder haar voeten. De wind was hier sterker en streelde haar uit en speelde met haar haren. Zonder enige schaamte kleedde ze zich uit tot ze nog enkel haar ondergoed aan had, ze had immers niks om zich voor te schamen, en spreidde haar vleugels. Ze waren lang, zeker 2 meter staken ze uit, ze bestonden uit witte en zwarte veren. Ooit waren ze helemaal wit geweest, maar ze leken langzaam te verkleuren, tot het stopte en ze wit en zwart bleven. Abigail keek even kort naar Vedran en begon toen het water in te lopen, ze trok haar vleugels weer in en dook in één keer kort onder voor ze weer boven kwam. "Nou, kom je nog? of ben je bang?" riep ze grijnzend.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Oh.. :L Laat mijn post maar zitten geloof ik.. --''

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Vedran
    Ach, wat lief, het beestje wilde zich verdedigen, dacht dat het van me kon winnen.
    Ik grijnsde, zette me weer af, tot ik de goudbruine ogen zag.
    Goudbruin? Sneeuwpanter? Shít.
    "Leyla."

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 21:00 ]