• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 21:07 ]


    -

    Dream Amalys
    Haar geschrokken gil maakte me wakker. ze staarde naar de troep in haar huis. Oh ja, vergeten opruimen. ach ja.
    'Welkom thuis,' grijns ik slaperig. Ze zag er behoorlijk verkleumd uit, hoewel ik het niet erg zou vinden om haar op te warmen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Charis Athena
    "Wat heb je met mijn huis gedaan!" riep ik. Mijn ogen gleden over alle troep, de open kasten en laden.
    "Ruim het op!"
    Ik beende het huis in, over alle rotzooi en zette mezelf tegen de verwarming, waar ik eerst maar eens mijn handen, voeten en vooral vleugels moest ontdooien.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dream Amalys
    'Ik verveelde me?' Wow, haar stem kon luid klinken? Dat was een shock.
    'Ik ruim het later wel op,' gaap ik, waarna ik van de veel te comfortabele bank opsta en naar haar toe loop. 'Waarom ben je verkleumd? Mij zo erg gemist?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Charis Athena
    Ik was even te boos om te antwoorden, drukte mijn vleugels één voor één tegen de kachel. Onderaan ontstond een plasje ijswater en hoe warmer ik werd, hoe beter ik me weer voelde. Ik begon me nu al te schamen voor mijn geroep van net.
    "Je ruimt het maar op voor je weggaat." Ik keek hem niet aan, had geen zin om zijn geamuseerde blik te zien. Waarschijnlijk genoot hij hier enorm van. Maar waarom was hij eigenlijk nog steeds hier? Dat was wel vreemd. Hij kon nooit drie uur wachten op mij, want ik reageerde amper en was heel verlegen en saai. Dat was voor mij dus nog een raadsel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dream Amalys
    'Het was de bedoeling dat ik weg ging?' vroeg ik onschuldig waarna ik naast haar neerplofte. Mijn hand leunde in een plas ijswater, ze was echt heel erg bevroren geweest.
    'En waarom bleef je zo lang weg? Nu ben je half bevroren terwijl ik je lekker warm had kunnen houden.' Mijn grijns was weer terug, want ik rekende er gewoon op dat ze verlegen zou worden nu ze niet meer zo enorm kwaad was. En de rotzooit was niet zó erg, mijn oude huis had er erger uit gezien.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Charis Athena
    Ik schoof wat opzij en keek heel erg bewust heel erg geïnteresseerd naar mijn smeltende vleugel.
    Hij was weer veel te dichtbij, ik voelde zijn warme adem gewoon.
    "Ik was buiten, frisse neus halen. Zou je ook eens moeten proberen."
    Mijn wangen waren rood geworden door zijn nabijheid en mijn linkervleugel was nu voldoende ontdooit, maar om mijn rechtervleugel me doen moest ik me precies naar hem omdraaien.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dream amalys
    'Geloof me maar als ik zeg dat ik genoeg frisse lucht voor twee levens heb,' antwoord ik. Ze is van me weg gekeerd, waarschijnlijk nog geïrriteerd. 'Maar hé, het is niet mijn schuld dat ik je interresant vind.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Charis Athena
    Ik draaide me naar hem toe, hield mijn blik strak op mijn vleugel en ontdooide de andere.
    "Mag ik vragen waarom je me zo interessant vind?"
    Want ik snapte er werkelijk waar helemaal niets van.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dream Amalys
    'Hebben niet alle mensen dat met de Cornu?' vroeg ik haar met een slaperige grijns. 'Ik in elk geval wel. en jij bent daarnaast nog ieens bloedmooi, dus ben je mijn nieuwe vermaak.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Charis Athena
    Ik liet mijn vleugel neervallen, uit mijn handen glippen.
    "Je nieuwe vermaak?" Ik lette er maar niet op dat mijn hele hoofd knalrood was door zijn opmerking over dat hij me blijkbaar bloedmooi vond.
    Met grote ogen keek ik hem aan. Hoezo 'nieuw' vermaak? Ik voelde me net een of ander speeltje dat een tijdje werd lastiggevallen voordat hij werd ingeruild voor een andere.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dream Amalys
    'Yup,' antwoord ik, leunend tegen de verwarming. 'Ik heb me in een lange tijd niet zoveel vermaakt.' Met een grijns glijd ik mijn hand naar haar toe. Het was inderdaad geweldig om te zien hoe geïntimideerd en bang ze was voor me.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Charis Athena
    Ik zag zijn hand naar me toe kruipen, tilde hem op en zette hem terug op zijn eigen benen. Handen thuis.
    "Ik hoop dat je er snel vanaf bent." zuchtte ik. Voor het eerst sinds onze ontmoeting bekeek ik Dream eens goed en het viel me op dat hij nog heel erg jong moest zijn. Liet ik me echt intimideren door een puber?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ja, ja dat doe je inderdaad. 8D]

    Dream Amalys
    'Dat is ook niet lief,' antwoord ik grijnzend. 'in ieder geval kan ik niet weg tot ik zin heb om je huis op te ruimen.'
    Ze wist waarschijnlijk net zo goed als ik dat ik er wel heel weinig zin in had. Nope, ik zat hier echt wel goed.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Charis Athena
    "Ik ga je niet helpen, hoor."
    Hij mocht het mooi zelf doen. Dat zou al helemaal het plaatje compleet maken. Vreemdeling komt binnen, vreemdeling blijft in huis, vreemdeling maakt troep, ik laat alles toe en ruim het nog voor het op ook. Het was hier geen kinderspeeltuin.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Rue
    Plaats van 2 voeten met 4 voeten op de grond.Ik wist niet wat ik was maar wel dat het al te vroeg was.Ik kon nu beter kijken, maar ik zag niemand. Mijn oren werkte ook veel beter , maar ik kon niemand horen.Ik gaf het op. Ik rende naar huis zo snel als ik kon en veranderde terug voor mijn deur. ik kon hem niet vinden.Dat gaan mijn ouders niet leuk vinden.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor