• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.

In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics

Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)

Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

"In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 21:07 ]

-

Dream Amalys
    'Van alles,' antwoord ik met mijn trademark grijns. Geduldig wacht ik af..

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Rizardo Elliot
    'ik heb misschien neit altijd even goed opgelet, nee,' gaf ik toe, blij met de verrandering van onderwerp. Ze leek er niet gemakkelijk mee.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Hay there, Jip *O*

Charis Athena
    "Je weet al veel van me." Ook al had hij niet veel vragen gesteld en ik niet beantwoord, toch moest hij door oplettend te zijn al veel van me weten. Veel te veel. Ik gaf mezelf nooit zo prijs.
    "Je hebt mijn beste vriend gezien, Sanjay. Je jaagde op hem."

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

mag ik Vedran pesten? (cat)

-

Go ahead. Hij is op weg met Abigail naar het strand, maar hij kan nu nog onderschept worden.

Zahira Briiori
    'Nou,' begon ze bedenkelijk, en krulde onwillekeurig een pluk van haar lange haar om een vinger. Ondertussen hield ze hem strak in de gaten.
    'Wij Cornu's zijn niet echt aantrekkelijk voor anderen als gezeldschap.' Een kleine glimlach speelde rond haar lippen, net zo koud als de blik in haar ogen.

-

Leyla Manta
    In de sneeuw viel ze al aardig dankzij haar donkere vlekken, maar zo in de duisternis kon niemand om haar witte vacht heen. Stilletjes zat ze op een steen, aan de rand van het bos. Haar goudbruine ogen glommen in het maanlicht.
    Het strand was hier niet ver vandaan, maar ze had een hekel aan water. Zout water, tenminste. Het voelde altijd zo vies aan op je huid, of in je vacht.

-

ik vind Vedran nou niet echt een type voor een romantische-wandeling-op-het-strand-bij-maanlicht :3

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 20:30 ]

-

Dream Amalys
    'oh, dat paard,' zei ik bedenkelijk. 'ja ik zag hem nog tijdens het jagen. snel beest, veel te snel.' Niet dat ik er blij mee was. misschien werd ik te langzaam. Meer oefenen dus.

Rizardo Elliot
    'Echt?' vroeg ik, tottaal niet verbaasd. 'Dat had ik nooit van je verwacht, Zahira.' Een vage glimlach kwam weer naar mijn lippen.

Vedran
    Ik bekeek Abigail nog altijd van top top teen, met de sigaret tussen mijn vingers waar ik af en toe een kort trekje van nam, maar toen drong een heel andere geur mijn neusgaten in, vulden mijn longen en liet mijn maag zich samentrekken. Het was net alsof ik al dat hertenbloed nooit gedronken had.
    Deze geur was compleet vreemd voor me en dat verbaasde me, want ik kende eigenlijk alle geuren van de dieren op het eiland wel. Maar deze niet.
    Ik verontschuldigde me bij Abigail, zei dat ik zeer spoedig weer terug zou komen en dat ze op me moest wachten bij het strand en zette toen koers naar de geur, met mijn neus in de lucht, mijn zintuigen op scherp en mijn knorrende maag.

Zahira Briiori
    'Ik zou buiten je veranderingsmomenten het niet proberen om me uit te dagen,' snauwde ze, in haar donkere ogen glom iets onduidelijks. Ze had hem gemakkelijk kunnen wurgen, en waarom ze dat niet had gedaan wist ze eigenlijk ook niet.
    Elk ander persoon had het zijn leven gekost.

-

Charis Athena
    Mijn blik werd weer boos.
    "Je blijft van hem af! Als ik ooit merk dat je op hem jaagt dan doe ik je wat!" dreigde ik. Hoewel wat voor mij dreigen was, was voor een ander waarschijnlijk lachwekkend. Maar toch meende ik het. Hij moest van Sanjay afblijven.

Is ie ook niet, hij gaat erheen om een veel minder romantische reden: om zijn mond te spoelen, want zijn bek zit vol hertenbloed :'D

Leyla Manta
    Soepel sprong ze een steen hoger, haar staart zwaaide en hield haar in evenwicht. Ze wist de woorden nog die haar ooit waren verteld, verteld door de enige jongen die haar ooit iets had laten voelen. Maar na een paar dagen bleek dat hij simpelweg te zwak was, te simpel.
    Je bent niet gewoon mooi, je hebt een pure schoonheid over je. En niet alleen als je mens bent.
    Als ze op dat moment mens was geweest, had ze een schamper lachje niet in kunnen houden. Als je haar zag, zou je denken dat ze viel voor dat soort praatjes. Voor de jongens die haar rozen brachten. Haar goudblonde lokken en goudbruine ogen zorgden bijna voor een verkeerd beeld.

-

Romantisch :3

-