• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.

In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics

Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)

Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

"In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 21:07 ]

-

Leyla Manta
    Haar staart bleef behoedzaam heen en weer zwaaien, maar het gegrom stopte. Met haar ogen nog half naar achteren tilde ze haar hoofd op, keek achterdochtig naar hem.
    Als ze wilde antwoordde, moest ze veranderen. Maar ze leek wel gek, haar kleren lagen ergens in het bos en ze had geen zin om naakt voor hem te gaan staan.

-

Weet je, ik stop hier >3< RPG vind ik geweldig idee, maar ik vind jullie zo aso en ongeduldig :L

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

..als jij dat vindt :')

-

*waiting for Laura*

-

Hm, wel jammer. Maar ja, ik kan niet de hele tijd mijn personage bij één persoon houden. Dus ik denk dat onze manieren van RPG'en dan te verschillend zijn. (:

Vedran
    Ik merkte dat ik nog steeds in een aanvalshouding stond, dus ik ging weer rechtop staan. De geur was nog steeds zalig, moeilijk te weerstaan.
    "Verander alsjeblieft in een mens."
    Het was wel een beetje bruut om Leyla op te eten, vooral omdat ze nog zo jong was. Nee, daar had ik geen zin in.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[*back* Mag ik de laatste Zahira en Charis post?]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Leyla Manta
    Een geluid dat tussen een grom en een zucht zat ontsnapte bij haar, waarna ze achter de rots sprong. Een seconde later stak ze haar hoofd boven de rots vandaan, die tot een stukje onder haar sleutelbenen kwam waardoor alleen de beginnende ronding van haar borsten te zien was.
    'Geef me je shirt,' zei ze. Hij was niet alleen breder dan zij, maar ook langer, dus moest het voldoende zijn.

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 21:14 ]

-

Hello Lizz *O*

Amycus schreef:
    Zahira Briiori
    'Wat?!' Haar vleugels klapten weer uit, haar ogen boorden zich zo ongeveer door de zijne heen.
    Grappig? Meende hij nou serieus dat ze grappig was?

-

Welcome back, Lizz!

Charis Athena

Ik keek toe toen hij gaapte en glimlachte.
    "Je bent moe, ga naar huis." Misschien gunde hij me nu wel wat rust, wat privacy. Ik had er even behoefte aan om de dag te overzien.

Vedran
    Ik grijnsde breed toen ik dat klein stukje van haar naakte lichaam, maar twijfelde er geen moment aan haar mijn shirt te geven. Anders zou ze toch niet tevoorschijn komen.
    Ik trok het shirt over mijn hoofd en gooide hem naar haar toe.
    Het was niet echt de ideale temperatuur om halfnaakt rond te lopen, maar goed.

Fayan schreef:
    Hm, wel jammer. Maar ja, ik kan niet de hele tijd mijn personage bij één persoon houden. Dus ik denk dat onze manieren van RPG'en dan te verschillend zijn. (:

Vedran
    Ik merkte dat ik nog steeds in een aanvalshouding stond, dus ik ging weer rechtop staan. De geur was nog steeds zalig, moeilijk te weerstaan.
    "Verander alsjeblieft in een mens."
    Het was wel een beetje bruut om Leyla op te eten, vooral omdat ze nog zo jong was. Nee, daar had ik geen zin in.

Vind het ook jammer, RPG idee is leuk etc. etc.
    En hoezo zou dat niet kunnen? Je hebt 3 personages en anders wacht je toch maar? Ik bedoel, het is wel heel aso om zomaar verder te gaan..
    Soms wacht ik 2 dagen, of langer, maar dan ga ik verder met ander personage
    en ik dan toch niet elke minuut reageren? Omdat ik er toevallig
    van 5-8 niet was, wauw, even wachten.. Je zit toch niet continue achter je PC te wachten dan? <:L Vind het gewoon vreselijk asociaal.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Rizardo Elliot
    Okay, van grappig naar doodeng. Wat een vrouw.
    'In een goede manier,' probeerde ik haar te kalmeren, hoewel het daar waarschijnlijk wel iets te laat voor was.

Dream Amalys
    Ik had weinig keuze. ik stond op. ik kon haar moeilijk zeggen dat ik nergens heen kon, ik hoefde geen medelijden. in de sneeuw slapen dan maar.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Ik snap je wel, maar ja, ik ben het heel anders gewend. Jij bent gewend je personages te laten wachten en ik ben gewend je personage te laten rondlopen en actief te houden.

Charis Athena
    Dream stond op, maakte zich klaar om weg te gaan, maar toen schoot me iets te binnen en stond ik ook op.
    Ik beet op mijn lip en wees naar mijn huis waar net een bom ontploft was, maar hij leek zo moe dat ik dat ook maar weer wegwuifde.
    Slechte eigenschap van me.
    "Ik doe het wel. Ga slapen."

Leyla Manta
    Toen de grijns op zijn gezicht verscheen, wierp ze hem een valse blik toe. In principe was haar lichaam niet iets om beschaamd om te zijn. De rondingen zaten waar ze hoorden, noch in te kleine noch in te veel mate.
    Toch draaide ze zich naar hem om, ging staan en trok snel het shirt over haar hoofd. De stof kwam tot ruim tien centimer onder haar billen. Dat de hals half tussen haar borsten hing omdat ze kleiner gebouwd was, was enkel minder.
    Met een zucht kwam ze tevoorschijn, haalde haar lange, golvende haren uit de hals en liet die over haar schouders vallen.

-