• Ik wil een storie gaan schrijven als ode aan Michael. Het heet: Onze Michael en gaat over zijn fans en zijn invloed op zijn fans, hoe je fan bent geworden en waarom, de meningen van fans over hem en meer. Als je fan bent of hem bewonderd, reageer dan, want ik heb nog minstens 10 mensen en als je reageerd en wilt dan mag je meteen beginnen. Er is nog geen einddatum wanneer je stuk af moet zijn, dus je hebt alle tijd.


    www.michaeljacksontributeportrait.com eens een MJ fan altijd een MJ fan

    Je irriteert me met die Micheal Jackson topic's..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    SwaggerApp schreef:
    Je irriteert me met die Micheal Jackson topic's..


    Travel far enough, you'll meet yourself

    SwaggerApp schreef:
    Je irriteert me met die Micheal Jackson topic's..

    & storie --> story


    Cool, neat, swell -Cry

    SwaggerApp schreef:
    Je irriteert me met die Micheal Jackson topic's..


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Met alle respect hoor, maar ik heb nog maar 1 Micheal Jackson topic van haar voorbij zien komen. Dat is deze! En als je het niet interessant vind klik je er maar niet op. Ik heb mijn zegje weer gedaan.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 22:18 ]


    26 - 02 - '16

    SwaggerApp schreef:
    Je irriteert me met die Micheal Jackson topic's..


    "Ignite, my love. Ignite."

    Merveilleuse schreef:
    Met alle respect hoor, maar ik heb nog maar 1 Micheal Jackson topic van haar voorbij zien komen. Dat is deze! En als je het niet interessant vind klik je er maar niet op. Ik heb mijn zegje weer gedaan.

    Met alle respect, jij hebt er nog maar 1 gezien, wij zagen er al 5. :'D

    Maar laat haar lekker fan zijn. Ik wens je succes met je ode.


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Met alle respect, jij hebt er nog maar 1 gezien, wij zagen er al 5. :'D

    Maar laat haar lekker fan zijn. Ik wens je succes met je ode.


    En dan? Ik kan ook wel gaan zeuren dat ik gek word van al die 1D topics, maar dat zeg ik toch ook niet? --"


    26 - 02 - '16

    Merveilleuse schreef:
    Met alle respect hoor, maar ik heb nog maar 1 Micheal Jackson topic van haar voorbij zien komen. Dat is deze! En als je het niet interessant vind klik je er maar niet op. Ik heb mijn zegje weer gedaan.


    MJ topic 1
    MJ topic 2
    MJ topic 3
    MJ topic 4
    Dit MJ topic, 5
    EDIT:
    MJ topic 6
    MJ topic 7
    MJ topic 8

    Alle michael Jackson topics die ze ooit heeft aangemaakt. Sommigen zijn wel uit het voorjaar of van eerder.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 0:25 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    MJ topic 1
    MJ topic 2
    MJ topic 3
    MJ topic 4
    Dit MJ topic, 5
    EDIT:
    MJ topic 6
    MJ topic 7
    MJ topic 8

    Alle michael Jackson topics die ze ooit heeft aangemaakt. Sommigen zijn wel uit het voorjaar of van eerder.

    En jij maakte nooit Brony-topics aan?
    En niemand maakt ooit Justin Bieber/Harry Potter/1D-topics aan? (:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jackal schreef:
    (...)
    En jij maakte nooit Brony-topics aan?
    En niemand maakt ooit Justin Bieber/Harry Potter/1D-topics aan? (:


    JAwel. Ik zeg er ook niks van. Ik wijs er alleen op dat ze meer dan 1 topic heeft gemaakt, omdat iemand helemaal boos werd dat mensen zeiden dat ze ZOOVEEL topic had gemaakt terwijl ze maar EEN michael jackson topic had gemaakt <_<

    Hell, ik heb in 2 maanden 22 pony topics aangemaakt :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ben fan, al vanaf ver voor zijn dood. We wilden kaartjes voor het concert kopen en toen ging ie dood :(


    Happy Birthday my Potter!

    Merveilleuse schreef:
    (...)

    En dan? Ik kan ook wel gaan zeuren dat ik gek word van al die 1D topics, maar dat zeg ik toch ook niet? --"

    En toen was ik de draad kwijt. Ik wees alleen uit dat ze meerdere topics had gemaakt en verder niets. Volgens mij beschuldigde ik je ook nergens van.
    Maar we gaan off-topic, dus laten we het maar laten.


    I can't even think straight.

    Tip voor de volgende keer, maak gewoon een groot mj topic aan met alles erin. Kan niemand meer klagen (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Glucio schreef:
    Ik ben fan, al vanaf ver voor zijn dood. We wilden kaartjes voor het concert kopen en toen ging ie dood :([/quot
    e]Met alke respect hoor maar eigenlijk een mooi verhaal. Het is heel triest en ik gun het je van harte dat je er naartoe mocht gaan. Wil je misschien meehelpen?


    www.michaeljacksontributeportrait.com eens een MJ fan altijd een MJ fan