• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.

In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics

Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)

Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

"In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 21:07 ]

-

Vind je dat niet hartstikke kut? Je kan je persoon ook op een logische manier laten vertrekken als de ander er nog is.. Ik gaf je een kans in Abigail's post, maar je liet Vedran meegaan, dus ik dacht; Oké, je vind 't oké te wachten, ik had je immers gewaarschuwd.. Maar nee >_>

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Dream Amalys
    in de sneeuw? Nope, elk excuus om te blijven. dan maar opruimen,
    'Beloofd is beloofd,' antwoord ik met een slaperige grijns, waarna ik de ravage begin op te ruimen.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Zahira Briiori
    Een schamper geluidje ontsnapte aan haar, ze sloeg haar armen over elkaar en keek hem argwanend aan. Vreemde man.
    'Dat zal wel.'

-

Vedran
    "Ik kan hiervoor worden opgepakt, weet je dat." Ze was veel te jong en ik te oud, maar goed, waarom zou ik niet kijken? Mijn grijns verflauwde niet, ik bekeek uitvoerig haar slanke, mooie benen die onder het shirt uitkwamen en vervolgens liet ik mijn blik omhoog glijden, naar de rest van haar mooie lichaam, naar de plekken die mijn shirt níet bedekten. Goh, jammer dat ik geen jack aan had gehad, dat zou nog leuker zijn geweest.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Rizardo Elliot
    'ja, echt,' zei ik met een vage glimlach. 'dus, uh, ja was de Cornu aan eht uitleggen/' moedig ik haar aan.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Oké, dat is dan mijn fout geweest, dan had ik Vedran inderdaad niet had moeten laten meegaan. Daar zal ik dan van leren en voortaan beter nadenken wat ik ga doen met mijn personage.

Leyla Manta
    Onwillekeurig sloeg ze haar armen over elkaar, ze wist niet of de rilling die over haar rug liep kwam van de kou of van de blik in zijn ogen.
    'Houd je ogen dan bij je,' sneerde ze. Ondertussen wierp ze een bedenkelijke blik op zijn ontblote bovenlichaam. Breed, gespierd, sterk. Het was enkel een beetje hypocriet om zelf ook uitgebreid te gaan staren, dus hield ze haar blik stug bij zijn gezicht.

-

Charis Athena
    Dream ompraten? Nee, laat maar.
    Maar ik ging hem toch helpen en begon de boekenstapel weer af te bouwen en alle boeken terug op de schappen te zetten.
    "Wacht. Je zei dat je in slaap gevallen was en dat je daarom hier bleef die drie uur. Maar dan kon je nooit deze puinhoop maken."

Zahira Briiori
    'Vreemd, eng, pijl en boog, paard, vleugels,' somde ze wat sleutelwoorden op, aangezien ze geen zin meer had om hele zinnen te vertellen.
    Grappig. Jezus, hoe kon iemand haar beledigen met zo'n stom woord?

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 21:25 ]

-

Maar jij ebnt niet de enige, voglens mij doen jullie allemaal dat en daar kan ik niet mee RPG'en.. KOmt mijn personage in 't verhaal dan is 't -boem- weer over en ik ga nu toch..

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Vedran
    "Ja, mevrouw," grijnsde ik en ik richtte mijn ogen weer op de hare. Mysterieuze ogen. Sneeuwpanter ogen.
    Ik stak nog een sigaret op en richtte me daarna maar naar de zee in de verte, want het was echt heel erg moeilijk niet te gaan kijken.
    Leyla was dan wel heel erg jong, maar ze had een prachtlichaam. Vooral die benen. Ik had een zwak voor mooie benen.

Ik kan niet spreken voor anderen, maar dat begrijp je vast ook wel. (:

Leyla Manta
    Haar blik gleed over zijn lichaam nadat hij zich op de zee richtte. Als hij voor haar stond, was hij minstens een kop groter, misschien ook twee keer zo breed.
    De rook van de sigaret kringelde omhoog, onwillekeurig volgde ze het met haar blik om niet hetzelfde te doen als hij net had gedaan. 'Wat geeft jou het recht om meisjes aan te vallen en mentaal aan te randen?'

-

Dream Amalys
    'Twee uur geslapen,' antwoord ik, terwijl ik de zooi opruim. Ik heb hier echt het puf niet voor, maar weinig keuze.

Rizardo Elliot
    'Oh, cool,' antwoord ik, nadenkend over wat ze zegt. Zelfs dat zou beter zijn dan deze gedaante. ze kijkt nog steeds geïrriteerd.

Fayan schreef:
    Ik kan niet spreken voor anderen, maar dat begrijp je vastook wel. (:

Klopt, maar ik merk erana da thier niemand op reageert hoejullie spelen.. In de RPG's die ik gewend ben worden er langere stukken geschreven, wordt er op elkaar gewacht en iedereen erbij betrokken etc.

Dus ik stop hier wel gewoon, al vind ik 't wel zonde.