• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.

In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics

Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)

Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

"In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 21:07 ]

-

Vedran
    "Als ik had geweten dat jij het was, had ik je heus niet besprongen hoor." grijnsde ik. Meisjes bespringen doe je op een andere manier, niet als ze in hun dieren vorm zijn.
    "En heb ik je mentaal aangerand? Door je te bekijken? Volgens mij doe je nu precies hetzelfde bij mij."
    Ik zag haar dan wel niet, maar ik voelde haar ogen in mijn rug branden.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Zahira Briiori
    'Het is geweldig,' mompelde ze, hoewel ze het nog geweldig nog verschrikkelijk vond. Ze had het slechter kunnen treffen, een Sirene bijvoorbeeld. De hele dag zingen en spetteren. Vreselijk.

-

[Zahira made me laugh 8D De hele dag zingen en spetteren, vreselijk!]

Rizardo Elliot
    'Dus, uh...' ik heb geen idee meer wat ik kanz eggen tegen haar, zonder haar kwaad te maken. Dat was opzich al moeilijk.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Ja, kijk, zulke RPG's ben ik dus niet gewend. Want mijn eerste was echt falend, heel kort en zo. Probeer het nu wel te verbeteren, maar ja, daar leer ik nog in, dus echt lange stukken zoals jij schrijft lukt me nog niet. Jij bent al veel verder in de RPG wereld, I guess, dus dan is deze gewoon niets meer voor jou. Vind 't ook jammer, maar ja, als je het niet leuk vind zo, moet je ook niet tegen je wil in blijven.

Charis Athena
    "Wanneer ga je me vertellen dat je helemaal niet geslapen hebt?"
    Ik pak wat spullen uit zijn handen, zette ze allemaal weer op de goede plekken en al gauw was mijn huis weer in redelijk staat en leek het niet langer alsof er een tornado doorheen was gegaan.

Leyla Manta
    Met een ruk draaide ze haar hoofd weg, bijtend op haar onderlip trok ze de stof van zijn shirt verder naar beneden. Een rilling trok over haar rug, en aangezien hij de andere kant op keek moest het wel van de kou zijn.
    'Ik staar niet, ik observeer.'

-

Vedran
    Ik schoot in de lach en draaide me om.
    "Als jij observeert, mag ik dat dan ook?" vroeg ik en ik zette wat stapjes dichterbij, stak mijn hand in mijn broekzak en keek haar in haar ogen.
    Observeren. Dat was een leuke, die kon ik vaker gebruiken.

:'D

Zahira Briiori
    Of een Interius. Nonstop van vachtjes en verenkleedjes wisselen.
    'Dus wat?' vroeg ze, waarna ze plotseling weer naar hem opkeek. De wind liet haar lange, donkere lokken langzaam heen en weer deinen, maar ze deed geen moeite om het uit haar gezicht te strijken.

-

Dream amalys
    'Ik heb wel geslapen!' verdedig ik mezelf. nauwelijks, maar toch. Helaas was eht huis opgeruimt en mocht ik de sneeuw weer in.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Leyla Manta
    Nogmaals beet ze op haar onderlip, deze keer om de glimlach tegen te houden die haar lippen dreigden te vormen. Vanuit haar ooghoeken wierp ze hem een blik toe, waarna ze weer opkeek.
    'Dat wordt nu zeker je standaard smoes als je je ogen niet van een meisje af kan houden?'

-

Charis Athena
    "Oké, ik geloof je wel."
    Ik ging op de bank zitten, op precies dezelfde plek waar ik ook had gelegen voordat ik Dream ontdekte achter mijn raam. Dat was best wel een heel eng moment geweest, maar nu was ik al minder verlegen, omdat ik hem iets beter leerde kennen en omdat hij tijdens de hele opruimbeurt geen een keer aan me heeft gezeten of een van zijn rare opmerkingen heeft gemaakt. Dat hielp al een heel stuk.
    "Misschien kun je dan nu beter naar huis gaan." Zijn familie zou ook wel bezorgd zijn, hij was al de hele dag weg natuurlijk.

Rizardo Elliot
    'Uh ik vond het... Heel interresant om emt je te praten, vandaag.'
    Interresant was het goede woord wel.

Vedran
    Ik knikte instemmend. "En het is een goede smoes, toch? Maar zoveel meiden bekijk ik niet, hoor. De meesten zijn allang weg zodra ze me zien. En daarbij.." ik zette plagend nog een stapje dichterbij. "..hebben de meeste wél kleren aan. Het is nogal koud, weet je. Ik krijg niet vaak zo veel te zien." Mijn blik dwaalde weer af, maar ik richtte hem snel weer op.
    In het dorp liepen ook heus wel leuke meisjes rond, met een lief of knap gezichtje, maar dat was dan ook het enige wat ik van ze zag. De rest was gehuld in dikke winterkleren en vaak ook nog een muts en sjaal. En zodra ze mij zagen, schoten ze meteen het eerste de beste verlaten straatje in om van mijn blik te kunnen ontsnappen. En ik was niet iemand die de achtervolging in zette.

Dream Amalys
    'Is goed.' Ik loop naar eht raam en zwaai het open. Geen zin om de deur te zoeken.
    'ik zie je nog wel?'

Charis Athena
    Ik glimlachte half.
    "Alsof ik daar iets over te zeggen heb. Volgens mij kom en ga jij wanneer je wilt."
    Het zou zomaar kunnen dat hij vannacht ineens binnen kwam denderen, maar daar had ik geen zin in. Moest ik dan maar het raam op slot doen, of was dat gewoon gemeen?

Zahira Briiori
    Hij wilde dus gaan. Oke, duidelijk.
    'Ja, dat zal wel,' mompelde ze, en sloeg haar vleugels wat om haarzelf heen. De wind was koud, streng.

Leyla Manta
    Ze weigerde weg te lopen, bang voor hem te zijn zoals anderen waren. Haar ogen dwaalden uitdagend af naar de zijne, ze krulde een pluk van haar lange lokken rond een vinger en liet een plagend, zoet glimlachje verschijnen.
    'Je intresse is wel erg makkelijk gewekt, wist je dat? Trek een kledingstuk minder aan en je hebt Vedrands ogen op je vast zitten.'

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 21:48 ]

-