• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 35!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 19:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    Ik hield haar tegen me aan, verstrengelde een hand in haar donkere lokken. Maar de kus bleef hetzelfde, langzaam en teder. ik was te zwak, te verward door de eindeloze stroom gevoelens, om er tegen te vechten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Verontwaardigd kijk ik hem aan. 'Dat ga je niet menen! Ik ben geen kind meer, hoor. Aurora is een kind, die is vijf. Ik ben zestien en ik ben toevallig volwassen. Ik ben gewoon oud voor mijn leeftijd. En nou ga je het vertellen!'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    'Een of ander stom plannetje wat neit door gaat, Cassie,' antwoord ik uiteindelijk. 'dus, hoe voel je je nu?'
    Ze klonk weer als zichzelf.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik kon het niet helpen en grinnikte om haar puberale uitbarsting.
    "Het spijt me, maar ik kan het je niet vertellen." Straks ging ze zich nog onnodig zorgen maken of stond ze aan Saph's kant en moest ik twee mensen vastbinden om ze hier te houden.
    Ik wierp Saph een blik toe toen hij dat zei.
    "Wat wél doorgaat." verbeterde ik hem.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 20:24 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Haar lichaam werd tegen dat van hem gedrukt, haar handen gleden over zijn hals. Ergens vond ze het jammer, dat niet alleen waren, en dat ze beiden niet echt fysiek in staat waren om verder te gaan.
    Een aangename rilling trok over haar rug dankzij zijn sterke armen, zijn lichaam dat ondanks de verwondingen krachtig bleef.


    -

    Cassie - District 9
    Ik haal mijn schouders op. 'Beter?' zeg ik, maar het klinkt als een vraag. Stomme longontsteking. 'Hoe lang was ik bewusteloos?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Daiyh
    De stemmen van andere drongen vaag tot me door, dusverbrak ik de verwarrende, tedere kus. God wat hate ik al deze gevoelens.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar ogen gleden weer open, waarna ze recht in zijn donkere, aanlokkelijke blik keek. Langzaam streek haar hand over zijn haar, waarna een zachte zucht aan haar ontsnapte.


    -

    Saph
    'Wat níet doorgaat zonder dat er iemand meegaat,' mompel ik.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 20:29 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Langzaam trekt mijn zicht een beetje op, word de ravage hierbinnen zichtbaar. 'Wow,' mompel ik. 'Is er hier een bom ontploft, ofzo?' Dan kijk ik van Saph naar Fayan en van Fayan naar Saph. 'Vertel op,' commandeer ik.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Daiyh
    'Wat is er?' Ik laat haar blik niet los, zelfs niet als er een kleine zucht over haar lippen glijd. mijn armen laten haar niet los, ookal oefend eht een enorme druk op mijn borstkas uit.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik heb soms echt een hekel aan de vriendinnen van m'n zus. Bijna iedereen heeft haar verjaardag dus gewoon afgezegd.]


    -

    Fayan - Stylist
    "Cassie, negeer Saph maar even, die is aan het ijlen," zuchtte ik.
    "Je bent een halve dag bewusteloos geweest, dus ik ben er blij dat je er weer bent. Je hebt niets gemist, in elk geval."
    Oké, ze had heel wat gemist, maar ik had niet veel zin om te vertellen hoe ik weer eens lekker bloeddorstig was geworden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ Dat is gemeen :/]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Ik zit er nog altijd op te wachten,' zei ze daarna in één adem, voordat ze zich kon bedenken, doelend een reactie op haar zwangerschap.
    Het paste gewoon niet bij Daiyh, om zijn problemen te verzwijgen en er niks mee te doen.


    -