• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)
    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose
    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo
    De overledenen
    - Jack
    - Shenley

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Lughnasadh
    "Herinneringen?" Ze wierp hem een geïrriteerde blik toe. "Waren jullie soms degenen die mij uren wakker hebben gehouden met jullie... bezigheden?" Ze besloot zijn andere vraag te negeren; het ging hem niets aan dat ze stiekem soms wat "zwakheden" had.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [We maken stiekem helemaal geen geluid hoor. We vormen de woorden met onze lippen & liplezen xD]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Maeleena schreef:
    [ ... Erm, let him and Saph fight or something..? o.o dunno..]

    [Oew o_o]


    -

    Jill

    Ik slinger mijn rugzak weer op mijn rug, en ik ren achter haar aan. Ver weg van de mutilant, als die nog leeft. Ik zucht. Ik ben straks wel verdwaald, hoe kan ik die grot dan nog terugvinden.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Daiyh
    'Ik hoop het, het zou je verdiende loon zijn! Nou vertel wat er is gebeurt.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    "Lucas?" vroeg hij. Onwillekeurig klonk zijn stem scherper dan normaal.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Okie :'D Ehm, dan gaan Saph en en en Fayan nu naar het dak of zo om te praten en te kletsen en romantisch te doen en dan BOEM staat Sylvano daar?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Een zucht ontsnapte haar toen ze weg renden, ergens tussen opluchting en teleurstelling in. Ergens voelde ze zich alleen, ze was gewend geraakt aan het gezeldschap van Daiyh zo nu en dan. Maar aan de andere kant was ze in haar eentje nog steeds op haar best.
    Nadat ze om zich heen had gekeken, besloot ze eens uitgebreid de inhoud van de rugzak te onderzoeken.


    -

    [Valeria: FAYAN <3 SAPH
    PandaHeRo: whut?
    Valeria: wat ik zeg.
    PandaHeRo: wtf.
    Valeria: ...je begrijpt 't niet, heah?
    PandaHeRo: euh, nee?
    Valeria: .....
    PandaHeRo: .............
    En toen werd het zo'n spamgesprek met allemaal puntjes. x']]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 21:18 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Het is maar goed dat gesprekken niet worden uitgezonden, anders zou Amycus nog zieliger worden (cat)]


    -

    [ sounds good *O*]

    saph
    ik geef fayan nog een klein kusje op zijn wang.
    'Uhm, zullen we naar eht dak gaan...? Ik heb een beetje frisse lucht nodig...'
    De laatste paar uren waren een achtbaan van emoties geweest.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Ja, daar ben ik ook wel even aan toe," stem ik. Ik pak Saph's hand stevig vast en samen lopen we naar het dak. Maar we zijn niet alleen..


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Haha!
    Wij zijn inmiddels doorgegaan over Sylvano en dat Saph best zijn kaak mag breken, niemand snapt waar we het over hebben ghehe]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Primrose
    "Tribuut van District 10 en sinds kort mijn vriendje." Zeg ik zacht
    Wat zal er nu in Felan omgaan? Blijdschap? Verdriet? Jaloezie? Of iets anders?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Ik ga Fayan <3 Saph in mijn naam zetten. Serieus *gaat nu in tweede msnnaam ding zetten (cat)*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen