• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)
    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose
    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo
    De overledenen
    - Jack
    - Shenley

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Saph
    Met Fayan's hand stevig in de mijnen loop ik de trappen op, naar het dak. ik voel me meteen beter, neer een diepe hap adem. Maar dan merk ik pas dat er nog iemand anders op eht dak ik. de man die fayan een paar uur eerder in zijn armen had. Sylvano


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Lughnasadh, why you ignore Daiyh? (cat)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Onse RPG neemt gwn heel MSN over man.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Nee hè. Heb je hem ook weer.
    "Wat doe je hier nog?" snauw ik.
    Sylvano draait zich om en zie dat zijn kaak helemaal dik, gezwollen en blauwpaars is. Gebroken.
    "Wachten op jou." antwoord hij.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ *Heeft gewoon geen msn (joehoe)*
    Maar Fayan en Saph staan op mijn Q profiel :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Een zaklamp. Jezus, wat had ze daar nou aan? Als ze die in het donker aandeed, werd haar keel meteen doorgesneden. Om te voorkomen dat ze het voorwerp eens per ongeluk aan zou zetten, smeet ze het simpelweg de bosjes in.
    Voor de rest zat er weinig in: een klein flesje water, een dunne deken en meerdere werpmessen. Toch waren de messen het beste, het wapen waar ze zonder nadenken mee om kon gaan.


    -

    [Y U no have msn? o.o]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'Mooi, je hebt gewacht, je bent heel braaf. Je mag nu gaan.'
    Het komt er botter uit dan ik verwacht had, maar ik kan er weinig aan doen. ik grijp fayan's hand steviger vast en voel voldoening als ik zijn kaak zie. mooi zo.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan schreef:
    [Y U no have msn? o.o]


    [ Horrible parents. Stalk msn conversations. Sticking to email.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [@Maeleena: Sheeeez, ik heb 'm over het hoofd gezien /slaps herself
    Maar wacht, staat er geen Lugh-post op de vorige pagina waar jij nog niet op hebt gereageerd? O:]

    Felan
    "Oh," zei hij, terugkerend naar zijn vaste stopwoordje. "Leuk voor je."
    Hij kon een zucht niet inhouden. Niet alleen omdat zij wel geluk had in de liefde en hij niet, maar ook omdat hij bang was dat zij hem nu niet meer zou toelaten tot dat bondgenootschap waar al zoveel mensen van uitmaakten.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Daiyh
    'Ik hoop het, het zou je verdiende loon zijn! Nou vertel wat er is gebeurt.'

    [ dat was mn laatste Daiyh post. Heb ik geen antwoord op gezien]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maeleena schreef:
    [ *Heeft gewoon geen msn (joehoe)*
    Maar Fayan en Saph staan op mijn Q profiel :'D]


    [Hoe krijg jij vier plaatjes op je profiel? =O
    Ik dacht dat er maar drie op konden...]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Serieus? o.o My god, that sucks.]

    Fayan - Stylist
    "Ik luister niet naar jou." antwoord Sylvano net zo bot en hij draait zich naar mij toe.
    "Ik wil dat je meekomt naar huis." zegt hij. Zijn armen zijn over elkaar geslagen, maar zijn blik staat smekend.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Ooit had ze iets gehoord over een bondgenootschap, waar meer tributen inzaten dan de voorlopende jaren. Als ze hen zag, hoe moest ze daar dan tegenop? Misschien moest ze het maar gewoon laten gebeuren.
    Opeens herinnerde ze zich de belofte, en met een zucht liet ze het flesje water weer terugvallen in de rugzak, nadat ze een flinke slok had genomen.


    -

    Maeleena schreef:
    Daiyh
    'Ik hoop het, het zou je verdiende loon zijn! Nou vertel wat er is gebeurt.'

    [ dat was mn laatste Daiyh post. Heb ik geen antwoord op gezien]


    [En die heb ik dan over het hoofd gezien. :$ *gaat snel typen*]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.