• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25

Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)
    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose
    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo
    De overledenen
    - Jack
    - Shenley

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout

[ topic verplaatst door een moderator ]

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

[BRB ^^]

"No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

[ Proxy server :'D and yes, my parents suck. I have to use Proxy on q, because they blocked it]

'En wáárom zou hij emt iemand asl jóu meegaan?' vraag ik geïrriteerd. Ik weiger Fayan's hand los te laten. hij is van mij.

[ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 21:27 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Lughnasadh
    "Wat maakt dat jou nu uit? Jij hebt 'm immers die spuitjes gegeven, nu is het goed, toch?" Ze uitte haar frustraties door een woedende grauw richting de televisie, die het waarschijnlijk begeven zou hebben als geluiden konden doden.

[ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 21:27 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Amycus Calcia
    Met een zucht zette ze de tv aan, haar kamer was leeg, uitgestorven. Tot de dag van de bevrijding zal ze zich ook zo voelen, en misschien daarna ook nog. Haar blik gleed naar het beeld toen het signaal zichzelf hervond.
    Felan verscheen in beeld, in gesprek met Primrose. Waarschijnlijk gebeurde er niks spannends, en gingen ze maar gewoon iets uitzenden. Het gesprek zelf baarde haar geen zorgen, maar de blik in Felans ogen wel. Jaloezie? Waarom, omdat Primrose een vriend had, de jongen waarmee ze haar eens had zien lopen?

-

Primrose
    "Felan, ik ben niet de juiste persoon waar je tegen kan liegen. Ik weet dat er iets is." Zeg ik
    "Ik zocht je, maar ik kon je niet vinden. Ik wou vragen of je deel wou maken van ons bondgenootschap." Zeg ik
    Ik zucht en glimlach dan naar Felan.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

[WAAROM BLOKKEN ZE QUIZLET? *shocked* Q is awesome! o.o]

Fayan - Stylist
    Sylvano werpt hem een minachtende blik toe.
    "Omdat ik beter ben voor hem dan jij. Je verdient hem niet." Hij lacht spottend en woede borrelt in me op.
    "Je kunt niet tegen hem op, daarom ben je gewoon jaloers, zoals je altijd bent! Je bent niets vergeleken met Saph!"

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Daiyh
    'Ik moet het nog steeds kunnen raporteren waarom je machteloos in een kamertje lag vastgebonden. Was de stylist te sterk?'
    Alle frustratie, de choas in mijn hoofd, alles uit ik tegen Lughnasadh.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Waarom blokkeren ze het, Lizz? Q is A-W-E-S-O-M-E]

[Je mag niet met onbekende mensen praten, blah blah...]

Saph
    god wat heb ik zin om mijn armen rond hem te gooien. Hij is gewoon veel, veel te lief, zelfs als hij kwaad is.

'Ík verdien hem niet? Waar was jíj toen Fayan iemand nodig had om hem te steunen? ik zag jou hier niet toen hij doodsbang was door de martelingen die hij is ondergaan.'

[Go Fayan! Go Saph!]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

[Bij mij blokkeren ze het niet. Ze zeggen alleen dat het niet mag. En wij zijn niet onbekend als je eenmaal te vaak met ons praat]

[Ik verveeeel me]

-

[-Komt terug-, wat heb ik gemist?]

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

[ ... wil Chiara uhm... Percy of Cathal/alyda tegen komen? (cat)]

[Ik weet niet of mijn ouders van Q weten, eigenlijk.
    Ze keren mijn laptop niet binnenstebuiten, en ik vertel ze ook nooit uit mezelf wat ik aan het doen ben op dat ding.]

-