• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    -Topic 5

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave[q])
    8: Saph ([q]Maeleena
    )
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Primrose (nou ja... ooit... als Felan iets minder klootzakkerig doet)
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)[/q]

Voor de mensen die er even niet zijn geweest komt hier zometeen te staan waar iedereen is.

En je kan inspringen wanneer je maar wilt, we don't bite hard

Happy Hunger Games and may the odds be in your favor!

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 18:19 ]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Fayan - Stylist
    Hem nog een keer duwen, ja of nee? Dat krachtveld gooit hem toch wel weer terug. Maar de kans was groter dat hij me zag aangooien en dat ik over de rand werd gegooid en nee dank u, dan kon ik mijn haar wéér opnieuw doen.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[Fae: naaaaaaaah. Felan is cute, als je 'm maar leert kennen. /shot
    Edit: oh, en eet smakelijk!]

Felan
    "Gaat wel", mompelde ik. Mijn stem had die duistere toon weer gekregen en mistroostig staarde ik naar beneden. Wat als ik écht te pletter was gestort? Dan was dit nu allemaal over...

[ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 18:16 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

[Smakelijk! *O*]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Guys, ik ga ff sloom reageren want ik ben iets aan het maken]

[Crisps: je moet topic 5 nog even toevoegen in de beginpost ^^]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

[Ohja zal ik doen! Bedankt voor het zeggen]

[*Vergeet emt haar domme kop te reageren*]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Saph
    'Dus,' vraag ik dan maar aan Felan. 'Wat doen jullie eigenlijk hier?'

Felan
    "Een plek zoeken waar we ongestoord kunnen praten, zonder camera's en andere ongenode gasten," antwoord ik kil, aan Saph's interpretatie overlatend wat ik met "ongenode gasten" bedoel.

[Het valt me steeds op dat we met z'n allen vrolijk van tegenwoordige- naar verleden tijd switchen. En dat geen enkele tribuut gedurende dit RPG nog naar de wc geweest is. x)]

[Hahah we zijn verslaafd. Kan iemand me ff helpen?]

Fayan - Stylist
    Die laatste opmerkingen was voor mij bedoeld, ik wist het zeker.
    Misschien was het ook beter als ik nu even wat tijd voor mezelf nam en ik draaide me om en ging voor de zoveelste keer vandaag de trappen af.

[:'D Je hebt gelijk, I fail sometimes]

Saph
    Dat Felan mannetje begint me best op de zenuwen te werken met zijn attitude. ik wil me naar Fayan draaien, maar die is de trappen al afgerend. Ik vraag me af waarom.

[Moet Saph er achter aan gaan, of later pas?]

[Awww, ik begin Fayan zielig te vinden. Over ongeveer 70 topics ga ik Felan het wel laten bijleggen met hem, 'kay?]

[Laaaaawl, okay :'D]