• Plot:

    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3


    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: Aithne (LWTomlinson) & James (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph Amero (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9



    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn: op dit moment zijn we bij het moment dat ons epic stylistengroepje bezig is de tributen te mishandelen aan te kleden voor de interviews.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons vierde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3


    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout(wbw)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:44 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Ik dwing mezelf om terug te kijken. Fayan staat een paar treden boven me. Ruw veeg ik mijn tranen weg en dwing de rest terug. Sterk zijn, Saph. Je hebt iedereen al genoeg lastig gevallen vandaag.
    'Oh, hey,'antwoord ik alsof er niets aan de hand is. Mijn stem trilt, en ik vervloek mezelf stilletjes.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Fayan loopt weg. Met een nieuwe energie loop ik achter hem aan, maar word op het laatst tegengehouden door een Avox. Ik kijk haar even aan. 'Je hebt er niets aan, maar ik leef met je mee,' zeg ik. Ze kijkt me verrast aan en glimlacht dan. Met haar vinger schrijft ze iets in de lucht. 'Succes,' lees ik. Voordat ik kan reageren verdwijnt ze de hoek om. Even blijf ik staan, en dan ga ik langzaam tegen de muur zitten. Uiteindelijk val ik daar in slaap.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Elaine
    Uiteindelijk heb ik er genoeg van, en plof neer op mijn bed. Uiteindelijk kleed ik mezelf wat om, en ga op het balkon van mijn kamer staan. De wind streelt zacht over mijn gezicht terwijl mijn tranen op de stenen grond druppen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Cathal
    Ik sloeg mijn armen om haar heen, en dacht aan ons gesprek van gister. Dit was duidelijk geen afstand. Maar als dit mijn laatste weken zijn, is er maar één manier waarop ik die zou willen doorbrengen.
    'Heb je nagedacht, over wat ik zei gister?' vroeg ik onzeker.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    Mijn ogen gleden over iedereen op het dak, naar Fayan die afdroop - gelukkig maar - en naar nog meer mensen die weggingen. Er waren nu nog maar een paar over, voornamelijk meisjes die ik niet kende. Eén van hen was net opgestaan, en zag eruit alsof ze hier het liefst snel weg wilde. De anderen voerden een discussie over het Capitool, een onderwerp waar ik het nu zéker niet over wilde hebben. Mistroostig staarde ik naar beneden, me afvragend hoe ik hier zo snel mogelijk weg zou kunnen komen.

    Aralys
    Mijn schouders schokten. "Waarom zou ik het tegen jou zeggen?" Niemand vertelde ik ooit iets. Niemand had mij ook ooit een geheim verteld. De meeste mensen waren al klaar met me nadat ik ook maar één zin tegen ze had teruggezegd. Ik was te verlegen naar hun smaak, en in het Capitool hoorde je uitbundig te zijn.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist
    Ik loop de rest van de treden tot ik naast hem sta en zie dat hij zichzelf weer bijeen probeert te rapen. Ik wil vragen hoe het gaat, maar dat is een overbodige vraag: natuurlijk gaat het niet, anders huilde hij toch niet.
    "Jij moord het liefst iedereen van het Capitool uit, hè?" flap ik er dan uit.
    Goed zo, Fayan, heel medelevend.

    [Ik wil Saph knuffelen D: Als ie dat mes nou niet had D:]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik heb een Avox-vriendin gemaakt xD]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Percy
    De noten van de muziek stoppen. Ik wacht nog een paar minuten onzeker af voordat ik haar kamer in ga. Ik zie haar op het balkom staan en klop zachtjes, zodat ze weet dat ik er ben.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Nu heb ik zin een Avox-rol aan te maken, omfg.]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Daar zat ik ook al aan te denken!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Elaine
    Ik veeg met de mouw van mijn shirt snel mijn wangen droog, en draai me om met een glimlach. ''Hee.'' Prevel ik zacht, waarna ik me weer omdraai naar de balustrade.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Saph
    Ik kijk hem verbaasd aan. Hij nam geen blad voor de mond, dat was duidelijk. '
    'Je snapt het misschien niet,' zeg ik met een trillerige stem. 'Je komt zelf van het Capitool. Voor jullie is het een spelletje, een tv-show. Voor ons is het leven of dood. Sommige van ons zien onze geliefden... nooit meer.'
    Mijn handen verranderen vanzelf in vuisten. 'Het Capitool vermoordde mijn moeder om een mutant van haar te maken. Zelf zij werd de Arena ingesleurd!' ging ik door.
    Ik kon de woorden stroom niet tegen houden. Het was Fayan's fout niet, hij was maar een stylist. Maar de knot van haar in mijn borstkas barstte gewoon los.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Tariq Timaeus
    'Omdat het duidelijk is dat je ermee zit.' Hij leunde achterover, en legde zijn enkel op de rechterknie. 'En als je het dan vertelt lucht het op.' Eigenlijk was het onzin wat hij zei, aangezien hij zelf ook altijd binnen hield.

    Alyda Alma'
    'Ja, dat heb ik,' zei ze met een zachte stem, en duwde zijn masker even aan de kant zodat ze hem een kus kon geven. Daarna schoof ze hem weer terug, en liet een zachte zucht klinken.
    'Ik denk alleen niet dat ik het kan,' gaf ze toe.


    -

    Percy
    Onzeker ga ik naast haar staan. Ze heeft gehuild, net zoals gister. Ze lijkt zichzelf niet. Stilletjes neem ik haar hand vast. Ik vraag niets, ik weet dat als ze wil praten, dat ze dat wel zou doen. Voor nu ben ik een stille steun voor haar.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cathal
    Een zucht van opluchting ontsnapt mijn lippen. 'Ik ook niet,' antwoord ik eerlijk. 'Als dit mijn laatste weken zijn, wil ik die bij jou doorbrengen, Alyda'.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.