• Plot:

    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3


    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: Aithne (LWTomlinson) & James (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph Amero (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9



    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn: op dit moment zijn we bij het moment dat ons epic stylistengroepje bezig is de tributen te mishandelen aan te kleden voor de interviews.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons vierde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3


    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout(wbw)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:44 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [@Fayan: T_T Ik ook! Ik voel me zo haterig tegen over het Capitool nu, dankzij Saph. (cat)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elaine
    Ik glimlach, en knipper mijn tranen weg, terwijl ik met mijn vrije hand aan de vlecht in mijn haren pruts. Ik wil niet vertellen wat ik voel of denk. Dat geeft alleen maar problemen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Aralys
    "Ach." Het lukte me mijn schouders op die nonchalante manier op te halen die ik altijd al had willen beheersen. "Waarom zouden we allemaal een open boek moeten zijn?" Ik keek naar mijn handen, die gevouwen in mijn schoot lagen. Ze leken onnatuurlijk bleek, en de glinsterende stenen van mijn ringen leken mat.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Ik vraag me echt af hoe al die tributen in maar een paar dagen zo veel van elkaar kunnen gaan houden. Zoiets moet toch groeien, zou ik denken... o.O]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Percy
    Stilletjes hou ik haar hand vast, en kijk over de ballustarade heen. hoe langer de stilte duurt, hoe meer twijfels ik krijg. Heeft ze twijfels, overde verloving? Is dat waarom ze zo stil is?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [@Fauvism: Het is rolepaly, daar gaat alles supernsel (wbw) By the way, volgens mij groeid dat gewoon sneller in leven of dood situaties (wbw)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Hij had gelijk. Al zijn woorden waren waar. Ik zag het als een soort tv-show, ik was ermee opgegroeid. Al van jongs af aan keek ik elke dag met het gezin naar de Hongerspelen. Familiedingen, waren dat. Ik dacht er nooit aan dat er ergens op datzelfde moment een verscheurd gezin zat te kijken, naar hun zoon of dochter, hopend dat ze dit keer niet zouden zien hoe ze vermoord werden. Hopend dat ze gingen winnen. En zo waren er 24 gezinnen. Er kon er uiteindelijk maar één opgelucht ademhalen.
    Bij het horen van wat ze met zijn moeder gedaan hadden, ging er een schok door mijn lijf. Dat had ik nooit geweten. Ik herinnerde me de Spelen en de mutanten, maar ik wist niet dat het familieleden waren. Dat verklaarde het gedrag van de Tributen wel. Maar het was niet normaal. Zelfs ik, als Capitool-inwoner, vond dit te ver gaan.
    "Ik wil niet helpen deze mensen de dood in te jagen," zei ik zachtjes. Want dat was wat ik nu aan het doen was en daarom haatte Felan me waarschijnlijk ook zo erg.
    Saph had zoveel pijn, zoveel meegemaakt... en ik... ik zat thuis geamuseerd naar het beeld te kijken, hoe hij moest overleven. Zijn Spelen kwamen duidelijk terug in mijn herinneringen. Ik was toen 16, geloof ik. Keek ik niet met vrienden? Gezellig avondje? Ik walgde van mezelf.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tariq Timaeus
    'Omdat je het het best kan vertellen aan iemand die het onmogelijk door kan vertellen.' Met die woorden wees hij opzichzelf. 'En stel dat ik het vertel aan iemand - wat me niet lijkt, want als je bijna sterft houdt je je niet bezig met roddelen - is de kans één op drieëntwintig dat het de winnaar is.'

    Alyda Alma
    De oprechte glimlach van de dag ervoor verscheen weer op haar gezicht, en ze streek even door zijn donkere haar. 'Ik ook met jou,' antwoordde ze. Met een doffe klap landde de lift op de eerste verdieping, de deuren gleden geruisloos open.


    -

    Elaine
    Ik laat mijn ogen even over de kobaltblauwe lucht glijden, en zucht zacht. Zou de lucht hetzelfde zijn in de arena? En de grond? De gedachten poken door mijn gedachten, terwijl ik peinzend op mijn onderlip bijt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Cassie - District 9
    Allemaal gezichten. Kleine Aurora, hulpeloos en huilend. Dario, die smekend zegt: 'Je komt toch wel terug?' Mijn moeder, mijn vader. Mijn twee vriendinnen in district negen. Ze worden steeds kleiner, verdwijnen in de verte. Ongrijpbaar, voor altijd bij me weg.

    [Voor de duidelijkheid, dit droomt ze.
    En komt er straks iemand het slapende meisje ontdekken?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Volgens mij is nu de meerderheid van de tributen er wel.
    Dus misschien kunnen we de intervieuws straks houden? (:]


    -

    [Ik ben HEEL even vijf minuten weg xd]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Lierver niet. Ik moet zo namelijk naar school]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Saph
    Ik keek Fayan aan, mijn handen nog steeds vuisten. Oprechte walging was in zijn ogen te zien.
    'Realiseer je het?' vroeg ik. Het praten hield, als ik stil zou vallen zouden de tranen weer komen. 'Je maakt ze klaar voor de slacht. Onwetend maak je creaties voor slachtoofers. allemaal van het amusement van het Capitool.' Ik spuugde de zin uit.
    Ik werd niet zo snel kwaad normaal. Maar het zien van de tributen, de nieuwe slachtoffers... Tranen verzamelde zich opnieuw in mijn ogen. zou het Capitool die zien? zouden hun camera's alles opnemen, en vrolijk uitzenden? Nooit vrij. je bent nooit vrij van eht Capitool.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ow o.o
    *heeft nog vakantie*]


    -