• Plot:

    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3


    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: Aithne (LWTomlinson) & James (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph Amero (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9



    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn: op dit moment zijn we bij het moment dat ons epic stylistengroepje bezig is de tributen te mishandelen aan te kleden voor de interviews.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons vierde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3


    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout(wbw)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:44 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fae schreef:
    [Als iemand me nou eens ontdekt? Ik zit tegen een muur aan en ben in slaap gevallen, vlak voor een deur waar ik als tribuut niet doorheen mag.]

    [*heeft je allang ondekt*]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [(wbw) @Fae: je word net otndekt lieverd
    @Fayan: oh my god, we worden afgeluisterd! *word ook paranoide*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Tariq Timaeus
    Hij grinnikte even, en streek zijn donkere haar aan de kant. 'Je bent schattig,' merkte hij op, en ging staan. Daarna liep hij naar het omkleedkamertje om zijn eigen kleren te pakken.


    -

    Fayan - Stylist
    "Misschien kan ik helpen," mijn stem werd sterker. "Ik kom uit het Capitool, ja toch? Misschien maak ik dan wel meer kans om er iets aan te doen."
    Ging ik me echt tegen mijn eigen mensen keren? Er was maar één blik op de gebroken Saph voor nodig om alle twijfels weg te nemen. Ja. De Hongerspelen waren niet goed. Geen vermaak. Niet grappig of leuk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [o.o
    -gaat kijken wie haar ontdekt heeft-]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cathal
    God dat was een goede vraag. Ik glimlachte naar haar. 'We kunnen het gebouw gaan ontdekken? Misschien dat we iets interresants tegen komen.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Heeft Saph toch gelijk, waah D:]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fae schreef:
    [o.o
    -gaat kijken wie haar ontdekt heeft-]

    [*hint*]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aralys
    Door mijn tranen heen begon ik weer hevig te blozen. Ik kon ook écht niets anders dan dat... Ik durfde te wedden dat alle andere stylisten veel zakelijker te werk gingen en in de tijd dat ik één tribuut kleedde, zij al een heel district in de kleren hadden geholpen.
    Enigszins opgelucht zag ik hoe hij wegliep, en schoot naar de spiegel. Mijn make-up was uitgelopen van het huilen, en snel fatsoeneerde ik het weer terwijl hij zich omkleedde.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Amycus Calcia
    Dit was niet een gesprek dat ze moest horen, maar ze kon zich niet verplaatsen. Als ze verder ging, zou ze langs de twee moeten die het gesprek voerden. Haar vingernagels trommelden even tegen de muur, waarna ze zichzelf ervan weg duwde en met haar vingertoppen over haar ogen wreef.


    -

    [Oeps! Ik ga typen hoor(A)]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    Ik veegde mijn tranen weg en keek naar Fayan. Hij meende het. Snel sloeg ik mijn hand voor zijn mond.
    'Capitool is overal,' fluisterde ik. Zulke dingen mochten hier niet besproken worden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Tariq Timaeus
    Met het pak over een arm kwam hij weer tevoorschijn, en leunde tegen een muur toen hij zag hoe geconcentreerd ze met haar make-up bezig was. In stilte keek hij toe, terwijl hij het pak over een stoel hing.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik schrok me weer eens wezenloos. Die vent ging me nog eens een hartaanval bezorgen, serieus!
    Maar ik knikte, niet meer in staat om verstaanbaar te praten. Daarna keek ik hem vragend aan. Wat nu? Waar konden we wel praten?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amycus Calcia
    Met een zucht kwam ze de hoek om, en keek even schuldbewust naar de twee. 'Sorry, ik had niet moeten luisteren.' Haar ogen gleden bedenkelijk van de stylist naar de mentor die ze vaag herkende van de trein.


    -