• Plot:

    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3


    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: Aithne (LWTomlinson) & James (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph Amero (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9



    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn: op dit moment zijn we bij het moment dat ons epic stylistengroepje bezig is de tributen te mishandelen aan te kleden voor de interviews.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons vierde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3


    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout(wbw)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:44 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    "Hmm", zei ik alleen maar, niet in staat andere dingen te zeggen terwijl ik de werkelijkheid tot me door liet dringen. Aan het gezicht van de mentor, wat het dus was, te zien had hij verschrikkelijke dingen gezien. Na enige aarzeling stond ik op en liep naar hem toe, ondanks dat Fayan naast hem stond.
    "Hoe heb je dan de Spelen gewonnen?"


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Maeleena: Parsel heeft nog een tribuut voor 8 gemaakt, ze heet Shenley.
    Parsel heeft ook nog een mentor voor 11 gemaakt, Amycus.
    En jij hebt dus Saph. That's all, me thinks...]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Cassie - District 9
    Ik zucht en plof neer op de rand. 'Denk je dat ze een nieuwe tribuut zoeken als ik naar beneden spring?' vraag ik dwars door de ruzie heen. 'Dan val ik bovenop hem daar.' Ik wijs naar een man in een belachelijk pak, met belachelijk haar en een lichtgroene huid. Een andere tribuut, Felan geloof ik, draait zich om en kijkt wie ik bedoel.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Oeps, Felan was ondertussen weer een ander gesprek aan het voeren. Dan keek een van de andere tributen wel xD]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Zal ik nog een tribuut maken? Als back-up haha, want als iemand Cassie vermoord ben ik heel erg zielig...]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    Toen ik mijn ogen weer opendeed stond de jongen vlak voor me Fayan was een paar stappen achteruit gegaan, waarschijnlijhk omdat mijn hand al op mijn mes lag. ik hield niet van het verhaal van mijn spelen.
    'Woestijn,'antwoorde ik. 'Niets meer dan overal zand en wat rotsen. En overal mutanten.' Ik keek de groep rond, bang om een gloeiend vuur in hun ogen te zien. Dit zijn geen mutanten, Saph. Tributen. Hou jezelf bij elkaar. Ek nam een hap adem.

    'De meesten stierven van dorst of werden vermoord bij de mutanten.' Ik draaide weg van de groep. Ik vertelde neit, hoe de mutanten op de familie van de tributen leken. De beelden zouden terug komen, samen emt de nachtmerries.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    Een rilling schiet door me heen en in mijn ogen is een blik van afgrijzen verschenen.
    "Maar... hoe heb je dat in vredesnaam overleefd?" vraag ik, vergetend dat Fayan hier ook nog staat, en een hoop andere tributen. Als mij iets als dit te wachten staat... Dan zou de dood door van dit dak af te springen nog genadiger zijn.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Ben er weer (:]


    -

    Cathasl
    Ik kijk richting Cassie en glimlach.
    'Nee, daar hebben ze aan gedacht.' antwoord ik. 'Er liggen krachtvelden rond de toren, je zou niet sterven als je springt.'

    [@Parsel: hi!]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik luisterde aandachtig naar Saph's verhaal. Zijn stem klonk ijskoud en de pijn was overduidelijk in zijn ogen.
    Dit was de eerste keer dat ik iets hoorde over de Hongerspelen van een winnaar en ik vond het vreselijk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    Ik luister naar het verhaal van de mentor en krijg meer en meer zin om gewoon van die stomme rand te springen. Maar ik doe het niet. Natuurlijk niet. Ik ga languit liggen en kijk naar boven. 'Mooie dag vandaag,' merk ik op. Het dak verstomd en kijkt me verbijsterd aan.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Hello (:
    @Maeleena & Fauvism
    Gewoon verder gaan waar we gisteren waren met Cathal & Aralys?]


    -

    Saph
    Ik hou mijn ogen stevig gesloten. Moeder gezicht, het vuur van de mutanten in haar ogen. De afkeer die ik voel terwijl ze mijn medetribuut opensnijd met haar lange klauwen.
    'Rennen,'antwoord ik met een trillerige stem. 'Rennen en ze aan de praat houden. Het Capitool houd van praten. Van drama. Blijven praten.' Ik schud mijn hoofd, maar ik krijg de beelden niet meer weg.

    [@Parsel: Cathal is inmiddels op eht dak bij de anderen, maar alyda mag ehm wel komen halen (wbw)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Parsel: isgoed]

    Felan
    Ik kijk de mentor aan met een wazige blik. "Rennen en praten? Ik vrees dat dat niet zo veel zin heeft..." Met een zucht loop ik weer terug naar mijn plaats aan de rand van het dak, en steun mijn hoofd in mijn handen. Ik hoor een andere tribuut zeggen dat er krachtvelden om het dak zitten waardoor je niet kunt springen, en vloek zachtjes. Hoe onmannelijk dit ook mag zijn, ik wil niet die Arena in...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Cathasl
    Ik ril bij het horen van het verhaal van de mentor. Als ons dat te wachten staat...
    'Mooie dag vandaag,' zegt Cassie in de stilte. Verstomd kijk ik haar aan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.