• Plot:

    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3


    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: Aithne (LWTomlinson) & James (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph Amero (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9



    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn: op dit moment zijn we bij het moment dat ons epic stylistengroepje bezig is de tributen te mishandelen aan te kleden voor de interviews.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons vierde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3


    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout(wbw)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:44 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    ik keek de stylist raar aan. Niemand maakte een kans in de spelen, dat zou hij toch wel weten? Zelf als je won, je zou nooit vrij zijn van het Capitool.
    'Okay! zei ik even vrolijk. Ik wees naar de etages boven me. 'Daar ben ik nog niet geweest, en ik heb eigenlijk geen idee hoe ze er uit zien.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Awesome, iedereen naar het dak! *O* Aguamenti mag ook komen :'D]

    Cathal
    Ik volg Cassie naar het dak, waar inderdaad geen camera's zijn, gezien ik er gister nog met Alyda was geweest. Ze was wel aardig, Cassie. ik denk niet dat ik haar echt pijn zou kunnen doen in de spelen, behalve als ik Alyda moet verdedigen.
    'Hey!' riep ik naar de twee die al op het dak zaten. 'Geheime bijeenkomst?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Wauw! Hij kon vrolijk doen! Dat was al een hele verbetering! Misschien werd het zelfs nog leuk.
    "Precies hetzelfde als overal. Mijn District zit onder de jouwe én helemaal bovenaan. Maar we kunnen ook het dak op. Zonde dat je daar nog nooit bent geweest!" Ik werd al helemaal enthousiast bij het idee. Het dak was fantastisch en wat zou ik er veel voor over hebben om daar eens te mogen schetsen. Maar goed, daar had ik nooit tijd voor.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Reachell-district 11.
    Ik herinnerde me dat Jasper wel op het dak had gekeken maar niet tussen de planten!Ik nam niet de lift maar de trap. Zo snel als ik kon rende ik naar boven.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:08 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Saph - Mentor
    Het dak? Ik dacht na. Daar was ik nog nooit geweest, en had ik eigenlijk ook niet aan gedacht. Ja, het dak klonk leuk.
    'Misschien zijn mijn tributen daar! zei ik enthousiast. Ik sleept Fayan mee de trappen op. De kans was klein dat mijn tributen daar waren, maar wat maakte het uit? Het Capitool was daar niet en Fayan leek er enthousiast over. Hij was best aardig nu ik hem niet bedreigde met mijn zakmes.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    "Hey!" hoorde ik achter me, gevolgd door iets wat ik niet zo snel kon horen.
    Zo te zien kregen we gezelschap... Nors draaide ik me om, en zag twee tributen die ik niet kende. "Hey", zei ik lauw terug, en draaide mijn hoofd vervolgens weer naar de zon. Ik had geen zin in gesprekken. Ik wilde me niet aan de anderen hechten.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist
    Saph pakte me vast en sleepte me de trappen op en even schrok ik me wild, uit angst dat hij zijn mes weer getrokken had, maar lachte mezelf uit toen ik merkte dat hij gewoon enthousiast was en allang niet meer dacht aan mij te vermoorden.
    Mooi zo. Ik ging hem ook maar eens overhalen dat mes in het vervolg weg te doen... ver weg... heel ver weg. Ik hield niet van wapens.
    We liepen snel de trappen op en eenmaal boven merkten we dat we niet alleen waren.
    "Hé, zijn hier toevallig ook Tribuutjes van 4?" riep ik toen we op het dak stonden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jasper-mentor District 2
    Ik liep de kamer binnen waar de Tributen en styliste moeten zitten.Ik klopte op de deur, maar kreeg geen antwoord.Ik deed de deur langzaam open. Niet was er. Ze hadden al lang klaar moeten zijn! Woendend begon ik te zoeken.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Cassie - District 9
    Ik schiet in de lach. 'Wij doen ook mee. Waar hebben jullie het over? Idiote mensen met belachelijk haar?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Felan
    Er kwamen nog meer mensen het dak op. Een meisje dat ik niet kende, nog één of andere onbekende gast en... Fayan. Gadver.
    "Hé, zijn er hier toevallig ook gore perv's met suikerspinroze haar?" riep ik terug als een wedervraag.

    [...sorry Fayan, sorry... *huilt*]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Saph - Mentor
    Ik keek rond. Geen van de tributen kwam me bekend voor. Een van de jongens zei iets over suikerspin haar, en ik keek even naar Fayan.
    'Nee, ik vind het wel bij hem passen,' zei ik tegen hem. 'En ik zou oppassen emt wie je beledigd, want je Stylisten en mentors zijn degenen die je helpen. Niet dat je enige kans maakt in de Arena.'

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:16 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cathal
    'Wat een gezellig boel,' merkte ik op. Ik zwaaide even naar eht meisje van district 3, die me vaag bekend voorkwam. Ik had haar gister zien lopen, dacht ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Felan stout D:]

    Fayan - Stylist
    Ik wilde net een belediging terugroepen, want Felan had mijn humeur alweer verpest, maar toen antwoordde Saph voor me en ik grijnsde breed. Ik mocht Saph. Hij nam het voor me op, zei hij mijn haar bij me paste én was lekker bot tegen Felan.
    Ik had bijna popcorn gepakt om te zien hoe Felan hierop zou gaan reageren.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Reachell-district 11.
    Ik kwam het dak op.Zo te zien waren er meer mensen op het dak. Waarom zouden ze allen maal op het dak zijn? Ik liep een beetje rond en keek om me heen.
    'Waarom zijn jullie allemaal hier?'Vroeg ik.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Cathal
    'Geheime bijeenkosmt,' zei ik tegen het nieuwe meisje. 'Blijkbaar is het dak een nieuwe vluchtplaats geworden.'

    [Ja, hij heeft het tegen Reachell ^^]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.