• Plot:

    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3


    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: Aithne (LWTomlinson) & James (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph Amero (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9



    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn: op dit moment zijn we bij het moment dat ons epic stylistengroepje bezig is de tributen te mishandelen aan te kleden voor de interviews.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons vierde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3


    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout(wbw)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:44 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aralys
    "Maar dan nog... Wat gaat het je eigenlijk aan?" Ik schrok van de toon van mijn eigen stem. Zo hard en gebiedend praatte ik anders nooit. Onderwijl was ik begonnen aan mijn jurk te plukken van nervositeit, want ik had het gevoel dat deze jongen niet zo snel op zou geven. Waarom wilde hij zo graag weten waarom ik huilde?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Vanavond zal iedereen er wel zijn toch? Na het eten? Dan kunnen weo ok langer doorgaan omdat het morgen zaterdag is?]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Cathal
    Met een glimlach pakte ik haar hand vast en liep met haar de lift uit. Mijn hart klopte sneller iedere keer dat ze die oprechte glimlach gaf. Ze zag er metteen anders uit dan het gesloten meisje van eerder. Zachtjes gaf ik haar een kus op haar wang.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Tariq Timaeus
    'Het gaat me niks aan,' gaf hij eerlijk toe. Het ging anderen zelden aan waarom iemand huilde, maar moest het altijd een goede reden hebben om iets te vertellen?
    Bedachtzaam keek hij naar Aralys, die onrustig met haar jurk begon te spelen.


    -

    Percy
    Uiteindelijk hield ik het niet meer uit. Met mijn ogen nog steeds op de balustrade gericht vroeg ik, 'Waar denk je aan?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Tranen prikten achter mijn oogleden. Niet omdat Saph zo hard was, maar ik omdat ik zo met de neus op de feiten gedrukt werd.
    Ik had het altijd gezien als een eer om tributen te mogen kleden. Mijn werk werd dan door heel Panem gezien! Ik dacht niet aan dat ik ze... ze klaarmaakte voor de slacht, zoals Saph dat noemde.
    "H-hier moet iets aan gedaan worden," piepte ik. Nu ik het besefte, kon ik niet meer de tributen in de ogen kijken en ze daarna laten gaan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Alyda Alma
    'En, waar gaan we heen?' vroeg ze, haar donkergroene ogen gleden over de enorme ruimte. Hoeveel kamers zou dit gebouw tellen? Misschien evenveel als alle huizen in District 9 bij elkaar hadden.


    -

    [Ik ben er de hele avond wel :'D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [*is er ook de gehele avond8
    WAAROM typen jullie zo snel? XD *gaat door met typen*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell-District 11
    'So dat moest er ff uit.'Zei en ik liep weg.In de gangen zag ik een iemand op de grond liggen. Ze was aan het slapen en zo te zien ook niet zo'n fijna droom. Ik probeerde haar wakker te maken.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Amycus Calcia
    Het accent was duidelijk van het Captiool, maar de woorden die werden gezegd konden niet van één van de stylisten komen. Bedenkelijk bleef ze staan, haar rug leunend tegen de muur terwijl ze haar ogen sloot. Hier moet iets aan gedaan worden, uit de mond van een Capitoolinwoner? Dat kon niet.


    -

    [Ik weet niet of ik er de hele avond ben, maar denk het wel]


    -

    [Ik moet aan mijn verslag werken en vanavond ga ik naar de stad... D:]

    Aralys
    "Dáarom," zei ik nukkig. Ik sloeg mijn armen over elkaar en keek strak naar een punt ergens op de muur, waar een onoplettend lid van het voorbereidingsteam eens een bus haarverf tegenaan had laten vallen, waardoor er nu een grote bruinachtige vlek zat. Om een reden die ik zelf ook niet kon verklaren prikte het alweer verdacht achter mijn oogleden.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Saph
    Met tranen in mijn ogen keek ik naar Fayan. Aan gedaan worden? Ik merkte dat zijn ogen glinsterden. Hij huilde bijna, realiseerde ik me. Fayan meot de allereerste inwoner van het Capitool zijn die ik zo zag. Die zich echt realiseerde hoe walgelijk de spelen waren.
    'Er kan niets aan gedaan worden,' antwoorde ik. Verslagen keek ik naar de grond. 'We zijn nooit vrij van het Capitool. Ze weten en zien alles.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Als iemand me nou eens ontdekt? Ik zit tegen een muur aan en ben in slaap gevallen, vlak voor een deur waar ik als tribuut niet doorheen mag.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.