• Plot:

    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3


    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: Aithne (LWTomlinson) & James (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph Amero (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9



    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn: op dit moment zijn we bij het moment dat ons epic stylistengroepje bezig is de tributen te mishandelen aan te kleden voor de interviews.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons vierde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3


    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout(wbw)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:44 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cathal
    Met een opgeluchtte glimlach liep ik met Alyda naar mijn kamer. We hadden ozne mentor niet meer gezien, gelukkig. die man werkte me op de zenuwen. Met een snel belletje naar de keuken bestelde ik onze lunch. op het balkon stonden twee stoeletjes en een oud tafeltje. ik schoof een van de stoelen achteruit, zodat ze kon zitten.
    'Klein, maar het is tenminste buiten,' zei ik opgelucht.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aralys
    Deze keer gilde ze wel. Met een kreetje deinsde ze achteruit, waardoor ze pijnlijk met haar rug tegen de rand van haar make-uptafel botste. In de spiegel zag ze hoe geruïneerd haar gezicht nu was; haar rouge kleefde nu aan een doekje, waardoor haar werkelijke, ongezond bleke teint naar boven kwam. De kunstzinnige cirkels en figuren die ze om haar ogen had getekend waren ook verdwenen, zodat alles plotseling vrij kaal leek.
    "Wat-... Hoe?" bracht ze uit. Haar knieën knikten.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Saph is gewoon lief (wbw)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Aaaah, mag ik zo het nieuwe topic openen? *angel eyes*]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Wie opend het volgende topic trouwens?
    Edit: Je doet maar Fauv ^^]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 13:49 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Geërgerd sloeg ze haar armen over elkaar. 'Jezus, mens. Ik heb zelf in die Spelen gevochten, en je denkt serieus dat ik president Snow ga vertellen dat één van zijn Capitoolinwoners zich bedacht heeft over het vermaak van de Hongerspelen?' siste ze.

    [Surry, Amycus is niet zo lief as Saphje :'3]


    -

    [Is niet erg (wbw) *gaat typen*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Mag ik een samenvatting????]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph
    Ik keek de mentor schattend aan. 'Niemand is vrij van de invloed van het Capitool,' antwoorde ik achterdochtig. 'Of van de spelmakers.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Uhm, We zijn nog steeds voor de interviews bezig *O*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Tariq Timaeus
    Hij slaakte een luide zucht, en liet het doekje op de tafel vallen. 'Ik snap niet dat je niet ziet dat je veel mooier bent zonder die troep,' klonk zijn lage stem, en wierp een blik op alle doosjes, potjes en staafjes op de salontafel.

    Alyda Alma
    Voorzichtig ging ze aan de tafel zitten, en keek over de rand van het balkon naar het Capitool. Dit deel was minder bevolkt, omdat iedereen anders gillend bij het Trainingscentrum zou staan.
    'Het is geweldig,' zei ze, genietend van de frisse lucht.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik stond een beetje afwezig tussen de twee in. Ze hadden allebei in de Spelen gezeten en ik maakte mensen ervoor klaar. Ik schaamde me diep.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Oké
    Where is everybody???]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Cassie - District 9
    Ik open mijn mond om iets te zeggen, en schud dan mijn hoofd. 'Winnen lijkt me erger dan sterven, maar bedankt.' Het gesprek had me duidelijk gemaakt waar ik heen wilde. Ik liep naar de trappen, op weg naar het dak.

    [En daar zijn Fayan, Saph en mensjewiensnaamikvergetenbenSORRY natuurlijk...]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Ik ben hier/ FF dit topic vol spammen :3]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor