• Plot:

    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3


    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: Aithne (LWTomlinson) & James (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph Amero (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9



    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn: op dit moment zijn we bij het moment dat ons epic stylistengroepje bezig is de tributen te mishandelen aan te kleden voor de interviews.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons vierde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3


    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout(wbw)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:44 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell-district 11.
    'geheime Bijeenkomst?'Zei ik terug.Ik zocht wat tussen de planten. niks.
    Ik kon mijn mede tribuut niet vinden en mijn stylist! Ik ging op het randje van de dak staan. Het uitzicht was prachtig.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Felan
    Ik wierp een verstoorde blik op degene die Fayan had verdedigd. Blijkbaar had die stuiterbal dus toch nog iemand voor zich kunnen inpalmen. Tot mijn afgrijzen leek degene die hem had verdedigd ook nog eens ouder dan de tributen, dus het moest wel een andere stylist of een mentor zijn. Hij had ook iets vrouwelijks over zich. Even kwam er een vieze gedachte in me op over iets tussen Fayan en die- nee...
    "Alsof jij óoit de Spelen zou winnen", snauwde ik terug. "Je ziet er zo bang uit dat je niet eens een plánt zou durven te vermoorden." Een steek schoot door me heen toen ik weer eens met de neus op de feiten werd gedrukt dat ik straks zoveel mensen die hier ook op dit dak waren zou moeten vermoorden. Ik kón dat gewoon niet...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3.
    Moet dat niet het 4de zijn :3?]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Maelenaaa, ga de beginpost eens bijwerken. Er zijn weer veel nieuwe rollen (wbw)]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Wacht, wacht! *sterft*
    Ik probeer ontbijt te maken, te antwoorden, en DAARNA ga ik bijwerken! o.o]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Ik glimlachte naar de jongen. hij moest eens weten wat hem te wachten stond, de gruwelen, de angsten, de.. Ik schudde mijn hoofd om de gedachten te verjagem.
    'Ik won de hongerspelen toen ik 13 was,' antwoorde ik hem een glimlach. 'Maar je bent nooit vrij van het Capitool. Je maakt geen kans, absoluut geen kans' mijn hand ging naar mijn mes. zouden er mensen van eht Capitool hier op het dak staan?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Oké, geef me een paar minuten om naar beneden te wandelen en daar de computer op te starten.
    Fayan is zo snel mogelijk terug *O*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Yeah mijn moeder is thuis van he boodschappen. Nu lekkere nomnomnom broodjes eten :9~]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Ja, rust! *rent naar de keuken om eten te pakken]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    Ik kon er niets aan doen, maar voelde de spanning en zenuwen die zich al als een kooi om me vastgeklemd hadden sinds ik was uitgekozen nog meer toenemen na de woorden van de onbekende jongen, die dus blijkbaar ooit de Spelen had gewonnen.
    "Hoezo ben je dan nooit vrij?" vroeg ik, nog steeds op een kille, spottende toon omdat Fayan erbij stond. Wat was er met me aan het gebeuren hier? Het was maar goed dat er geen camera's waren op het dak, anders zouden mijn ouders en Nalyua zich vast afvragen waar "de oude Felan" was gebleven.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Cassie - District 9
    Ik werp een vuile blik op suikerspinhoofd. 'Ja, wat raar zeg, dat we niet vrolijk zijn. Het is natuurlijk ook gewéldig om live op TV vermoord te worden!'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    Ik keek het tribuut verbaasd aan. Hij snapte het ook al niet, net zoals Fayan. Je was nooit vrij van het Capitool.
    'Wie van jullie ook wint,' antwoorde ik. 'Je zal altijd het bezit zijn van het Capitool. In het District, als mentor, als tribuut... Je bent puur een vermakelijk speeltje.'
    Ik stop met op letten, het maakt toch niets uit. We zullen altijd het Capitool dienen, dus sluit ik mijn ogen.

    Cathal
    Ik volgde het gesprek tussen Felan en de onbekende mentor met een rare blik. Hij hed blijkbaar geen fijne dingen gezien, tijdens zijn tijd in de arena.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:35 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [zijn er meer nieuwe rollen die nog in de beginpost moeten?]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik was wel blij met het feit dat Saph het voor me opnam, maar aan de andere kant... ik hoorde ook bij het Capitool. Dacht hij ook zo over mij en deed hij dit niet om me te verdedigen, maar gewoon om zijn woede tegen het Capitool te uiten?
    Ik zag dat hij zijn hand weer bij zijn broekzak had, waar zijn mes zat en zette hopelijk ongemerkt een stapje opzij.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Je moet Saph nog bij de mentoren zetten! (:]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen