• Plot:

    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3


    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: Aithne (LWTomlinson) & James (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph Amero (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9



    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn: op dit moment zijn we bij het moment dat ons epic stylistengroepje bezig is de tributen te mishandelen aan te kleden voor de interviews.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons vierde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3


    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout(wbw)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:44 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    Met een ruk keek ik om, naar het onbekende meisje. Waarom had zelfs zíj meer moed dan ik? Ik voelde tranen prikken achter mijn oogleden. Verdomme, ik had al niet meer gehuild sinds ik een kleuter was, en ik was niet van plan die traditie te gaan verbreken.

    Aralys
    Geen reactie. Waren mijn ontwerpen dan écht zo slecht, en was de enige reden dat ik hier stond het geld dat mijn vader had bijgelegd?
    Neerslachtig plofte ik neer op een kappersstoel, terwijl Tariq de rest van mijn kleding zat te bekijken. Zat hij de rest van de ontwerpen ook te beoordelen op hun slechtheid?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [bew]

    Elaine
    Ik keek op naar al het gezelschap. ''Ik ga even rondlopen.'' Daarna sloeg ik mijn ogen neer, en nam de lift naar de onderste verdieping. Ik liep maar een beetje alleen rond, en bekeek het een en ander.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alyda Alma
    'Natuurlijk, maar ik dacht dat je zou willen blijven.' De glimlach op haar gezicht kwam terug, en ze pakte zijn hand voorzichtig vast.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik luister naar het verhaal van het meisje en die raakt me ook. Ze roept beledigend dat wij en Saph wel blijven leven, maar ik ben de enige die nooit de pijn en angst heeft hoeven voelen die hun wel voelen.
    Ik ben hier niet op mijn plaats, als Capitoolinwoner die niet meedoet aan de Spelen. Ik hoor niet tussen deze Tributen, die ik waarschijnlijk nooit meer terug zal zien.
    Bijna ongemerkt ga ik weer weg, dit keer wil ik wel echt naar buiten. Naar beneden. Tributen mogen daar niet komen, maar ik wel, dus ik zal daar niet gestoord worden. Even nadenken. Heel lang nadenken. Het was lang geleden dat ik al bijna een hele dag niet gestuiterd had.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    Iemand reageert dat niemand het Capitool lol gunt en ik zucht. Het is een diepe zucht, een die vertelt van alle pijn die mijn leven gekend heeft en nog kennen zal. 'Maar ze lachen wel.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Moet ik Saph tegenkomen onderweg?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tariq Timaeus
    Na een paar minuten liep hij terug, en stak zijn handen in de broekzakken. Bedenkelijk keek hij naar het blauwharige meisje, zijn wenkbrauwen krulden terug in die eeuwige frons. 'Je kan het me zeggen. Ik neem het mee in mijn graf.' Hij ging op het bankje zitten niet ver van haar vandaan. 'Dat duurt toch niet lang meer.'

    Shenley Pachalidus
    Voorzichtig ging ze staan, waarschijnlijk zonder dat iemand het doorhad. Het leek alsof ze door haar heen keken, net zoals haar vader thuis altijd deed. De zoute tranen op haar gezicht prikten op haar huid, ze veegde ze ruw weg en wierp een korte blik op de andere tributen.


    -

    Cathal
    Ik glimlach naar haar en leidt haar naar de lift. 'ik breng veel liever tijd met jou door,' geef ik toe. Ik hou van die oprechte glimlach op haar gezicht, ze geeft zoveel warmte af.

    [Pff, Poor Saph and Fayan (no_chears)]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 13:06 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elaine
    Uiteindelijk beland ik in mijn kamer, en bekijk een keyboard dat daar staat. Bijna ongemerkt begin ik wat te spelen. De melodie die mijn moeder altijd neuriede toen ik klein was. Ik zucht diep, en staar ondertussen wat uit het raam.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Als je dat wilt mag dat, hij staat te huilen op de trap :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell-District 11
    Ik stond op en keek naar de onbekende mensen.'Door de jaren heen hebben ze mensen uitgemoord en naar ze gekeken of het beesten waren.Geloof me al deze mensen bij elkaar zijn nog sterker dan het Capitool kan zijn. Allen niemand vecht voor wat we willen.'Zei ik.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Fayan - Stylist
    Na een aantal trappen gehad te hebben, hoor ik ineens gesnik. Ik verstijf en wil me omdraaien en weglopen, maar ik kan niet terug naar boven, dus ik moet wel door.
    Ik loop een hoekje om en zie wie er bij het gesnik hoort.
    "Saph?" vraag ik zachtjes.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Alyda Alma
    Rustig liep ze met hem mee, eenmaal in de lift leunde ze tegen het glas en keek naar hem. 'Kom eens,' mompelde ze, en trok hem voorzichtig dichterbij. Misschien was het waar, en moesten ze afstand nemen om het makkelijker te maken. Maar ze kon het niet.


    -

    Percy
    Ik zie Elaine haar kamer in gaan. Inmiddels zoek ik haar al meer dan een uur. ik wil haar kamer inlopen, maar merk dat ze bezig is. van een afstandje luister ik naar de noten die ze speeld.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Shenley Pachalidus
    Bedenkelijk keek ze even naar Felan, die het moeilijker leek te hebben dan hij voor zou willen doen. Iets wat ze herkende, alsof ze in de spiegel keek.


    -