• Ik heb echt jullie hulp nodig!
    Nou kijk, gisteravond heb ik tegen mijn ouders gezegd dat ik film ging kijken bij een vriendin met nog wat andere vriendinnen, maar misschien voel je hem al aankomen, ik was daar dus helemaal niet. Het was al best laat, half 11, en als ik tegen me ouders had gezegd dat ik met een jongen mee ging naar amsterdam denk ik niet dat ik de deur nog was uitgekomen. Maar goed, het was heel gezellig, ik was om kwart over 1 veilig thuis, (ik had om half 1 thuis moeten zijn maar oke) maar vanochtend begon alle ellende pas. Ik had de telefoon van me moeder mee genomen omdat ik zelf geen beltegoed meer had en daarop stonden allemaal smsjes naar die jongen waarin ik zei dat me moeder dacht dat ik naar een vriendin toeging en hoelaat we zouden afspreken. Vanochtend ging me moeder dus me bed opmaken en vond haar telefoon onder mijn kussen en nu heeft ze dus al die smsjes gelezen en weet ze dat ik heb gelogen! Nou ik mocht de komende tijd toch al niet meer de deur uit omdat ik te laat thuis was maar nou moet ik het ook nog tegen me vader zeggen dat ik helemaal niet bij die vriendin was! Ik heb tot woensdag maar ik weet écht niet wat ik moet zeggen! Hij springt uit ze vel als hij hoort waar ik heb uitgehangen! Nou is dus mijn vraag, hebben jullie ooit zoiets meegemaakt of hebben jullie tips hoe ik dit het beste tegen me vader kan zeggen?
    Alvast bedankt(flower)

    Ik vind het eigelijk dan ook een beetje dom om met u moeders gsm berichten naar hem te sturen..
    Had dan teminste die berichten direct verwijderd :X


    Stop wishing, Start doing..

    JustLikeYou schreef:
    Ik vind het eigelijk dan ook een beetje dom om met u moeders gsm berichten naar hem te sturen..
    Had dan teminste die berichten direct verwijderd :X


    Ja dat weet ik, achteraf kan ik mezelf nu ook wel voor me kop slaan! Hoe heb ik zo stom kunnen zijn..

    Als ik me in dezelfde situatie zou bevinden als jij, zou ik ten eerste mijn vader proberen te overtuigen dat die jongen gewoon EEN vriend is.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb dat gelukkig nog nooit mee gemaakt ;)

    Maar het is niet goed dat je tegen je moeder gelogen hebt. Misschien als je meteen de waarheid vertelt had, dat er nu niks aan de hand was. Je moeder is ook jong geweest en begrijp dat jij wel eens een avondje wil stappen met je vriend. Je had het op z'n minst even kunnen zeggen dat het je plannen waren en dat je moeder zich geen zorgen hoeft te maken. Dat is beter dan tegen haar liegen. :O

    Ik zou je verontschuldigingen maar aanbieden aan je moeder. Wat je gedaan hebt is fout.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Als ik zoiets moet vertellen, doe ik dat onverwacht en zeg het alsof er niet mis is.
    Ik vertelde zo bijvoorbeeld ooit tegen mijn moeder in de auto: 'Trouwens, ik heb sinds gister een vriend.'
    Gewoon opbiechten en er goed over praten.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Als ik zoiets moet vertellen, doe ik dat onverwacht en zeg het alsof er niet mis is.
    Ik vertelde zo bijvoorbeeld ooit tegen mijn moeder in de auto: 'Trouwens, ik heb sinds gister een vriend.'
    Gewoon opbiechten en er goed over praten.


    Dat is misschien het beste ja.. In ieder geval bedankt voor de tip! :Y)

    Begin te wenen ? Dan krijgt je papa medelijden en word hij niet zo kwaad ? -dat is de beste raad die ik kan geven, ik heb zoiets nog nooit voorgehad :'D-


    None but ourselves can free our minds.

    ehm gewoon de waarheid vertellen je ouers komen er toch altijd achter haha :$
    en voortaan de smsjes verwijderen op het mobiel van je moeder haha (flower)


    Have funn!!

    Ik heb dat nog nooit meegemaakt, maar sowieso vind ik het een beetje stom van je dat je die berichten naar hem hebt gestuurd met je moeders telefoon (maar goed, dat weet je zelf vast ook wel).
    Als ik jou was, zou ik nu gewoon eerlijk zijn. Je hebt toch al straf, en van liegen wordt het niet beter.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ehm, ja, ik ben gewoon eerlijk tegen mijn ouders.


    Life is hard and then we die

    Cloudburst schreef:
    Als ik me in dezelfde situatie zou bevinden als jij, zou ik ten eerste mijn vader proberen te overtuigen dat die jongen gewoon EEN vriend is.

    En begin zeker niet te roepen tegen je ouders.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik heb dat nog nooit meegemaakt, maar je had gewoon eerlijk moeten zijn. Misschien hadden ze je gewoon laten gaan als je had uitgelegd dat jullie gewoon wat samen gingen doen en dat jullie gewoon vrienden zijn.


    *insert philosophical cringe expression here*