• Plot:

    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3


    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: Aithne (LWTomlinson) & James (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph Amero (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9



    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn: op dit moment zijn we bij het moment dat ons epic stylistengroepje bezig is de tributen te mishandelen aan te kleden voor de interviews.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons vierde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3


    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout(wbw)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:44 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alyda Alma
    'Dat betwijfel ik,' mompelde ze, en sloeg haar blik op naar het witte, sterke plafond. 'Ik wou dat we naar buiten konden.'


    -

    Cassie - District 9
    Mijn ogen vlogen open en zagen een meisje. Meteen zat ik rechtop, in een verdedigende houding. Toen ik haar herkende als een tribuut ontspande ik echter. 'Sorry,' mompelde ik. 'Geeft niet,' glimlachte ze. 'Ik ben Raechell.' 'Cassie. Sorry, maar ik wil niet nog meer vrienden maken,' zei ik en ik sprong op. Zonder op te letten waar ik heen ging liep ik weg.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    Geschrokken keek ik naar de vrouw. Ze had staan luisteren. Wat was ze? Een spelmaker? Een mutant? Ik haalde mijn hand weg van Fayan's mond en keek trillerig om me heen.
    Als ze ons gehoord had zou Fayan duidelijk in de problemen komen.
    'Luisteren? Waarover?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aralys
    Ik merkte maar amper dat hij achter me was komen te staan, tot ik even een stapje terug zette om het resultaat te bekijken in de spiegel en zijn weerspiegeling achter me tegen een muurtje zag staan. Bijna had ik een kreetje van schrik geslaakt omdat ik hem niet aan had horen komen, maar ik wist het in te houden.
    "Weet jij ook waar jouw vrouwelijke tribuut is, en de tributen van District 1? Ik moet ze nog stylen...," merkte ik op, terwijl ik mijn wimpers krulde met een zilveren wimperkruller.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 13:41 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Cathal
    Ik knikte. het was hatelijk om hier opgesloten te zitten, en er was een grote kans dat er nog mensen op het dak waren.
    'Ik heb een balkon in mijn kamer,' herinnerde ik me. Ik grijnsde. 'Wat denk je van lunch op het balkon?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell
    'Wacht!'riep ik naar haar.'Waar droomde je over?'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Fayan - Stylist
    Mijn hart bonkte in mijn keel en ik keek angstig naar de vrouw. Wat had ze gehoord? Niets toch? We hadden best zachtjes gepraat. Voor mij doen was het zelfs onverstaanbaar geweest, vergeleken met mijn normale volume.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Felan
    Het dak was bijna uitgestorven nu. Iedereen, op één meisje en ik na, was alweer verdwenen. Ik dacht aan wat het andere meisje had gezegd, en knikte in mezelf. Het weer wás ook echt mooi. Ik moest er niet aan denken dat ik over een paar dagen de zon nooit meer op mijn huid zou mogen voelen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Cassie - District 9
    Even bleef ik staan. 'Over mijn zusje. Aurora. Ze is vijf jaar oud. En over Dario, mijn broertje van twaalf. En over mijn ouders, allebei dood.' Mijn stem brak. 'Als ik straks doodga, sterven zij ook. Niemand anders zorgt voor ze.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Amycus Calcia
    'Ik ben de mentor van District 11, je hoeft niet te doen alsof ik een monster ben,' kwam er enigzins bitter uit, waarna ze haar wenkbrauwen in een lichte frons krulde. Met een zachte zucht ontspande ze haar gezicht weer.
    'Ik hoorde jullie over het Capitool praten. Dat er iets aan moet worden gedaan.'

    Tariq Timaeus
    'Ik heb geen idee.' Hij liep naar de tafel, en begon de etiketten te lezen. Toen hij make-up-remover had gevonden, trok hij er een doekje uit en liep rustig naar Aralys toe. 'Ik denk dat -' begon hij, en zonder zijn zin af te maken veegde hij een deel van haar make-up weg.
    'Veel beter.'


    -

    Alyda Alma
    De glimlach op haar gezicht verscheen weer, en ze krulde haar vingers voorzichtig rond de zijne. 'Dat klinkt perfect,' zei ze, en streek haar lokken naar achteren.


    -

    Saph
    'Dat zei ik,' viel ik snel ik. Ik keek Fayan niet aan. 'Ik zei dat, er moet iets aan gedaan worden.' Het Capitool kon mij niet veel meer doen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Aaaaaawh, wat lief van Saph :'D <3]

    Fayan - Stylist
    Mijn ogen werden groot en ik staarde Saph met open mond aan. Waarom zei hij dat hij het had gezegd?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Wat heb ik gemist?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Reachell
    Ik was even stil.'Dan hoop ik dat jij de spelen wint.'Zei ik terug.'Ik ben niet bang om dood te gaan. Mijn broer en zus hebben nog mijn ouders en die verdienen goed.'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor