• Plot:

    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3


    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: Aithne (LWTomlinson) & James (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph Amero (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9



    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn: op dit moment zijn we bij het moment dat ons epic stylistengroepje bezig is de tributen te mishandelen aan te kleden voor de interviews.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons vierde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3


    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout(wbw)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:44 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Het is één van de weinige momenten waarop ik echt stil ben, maar ik luister en beweeg niet. Ik stel ook geen vragen.
    Het moet vreselijk zijn in de arena. Ik had nooit echt beseft dat er echt mensen in zaten. Ik zag het altijd als een soort film, met acteurs. Maar nu besef ik dus voor het eerst ten volle dan bijna iedereen hier op het dak straks een dood tegemoet gaat. En hun families...
    Ik hoop dat Saph's verhaal niet nog dieper wordt, want behalve overenthousiast ben ik ook overemotioneel en het laatste wat ik wil in Felan's bijzijn is huilen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Reachell-District 11
    Ik zat aan het rand van het dak.Nou het makkelijker om gewoon van het dak af te springen?Gewoon zelfmoord plegen voor de heel lost barst.Waarschijnlijk ben ik niet de 1e Tribuut die er aan denkt om te springen.Ik wed dat het Capitool daar wel iets voor verzonnen heeft.Ik pakte een kiezelsteente die naast me lag en gooide het naar beneden. Hij weerkaatste terug recht in mijn hand. Ik gooide opnieuwe en weer zat ie gewoon terug in mijn hand.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Is goed :'3]

    Tariq Timaeus
    Hij liet haar pols los, een zucht ontsnapte over zijn lippen. 'Ik ben niet dom, Aralys. Ookal ben ik dan een boer.' Hij keek haar bedenkelijk aan, de tranen glommen in haar ogen.

    Alyda Alma
    Twijfelend liep ze de trap op, aangezien ze geen idee had wat ze anders moest doen. Cathal was weg, gewoon weg. Zou hij er spijt van hebben, en haar daarom ontlopen? Toen ze de deur naar het dak opende, werd ze begroet door een kille wind.


    -

    Saph
    Het gehele dak is stil. Saph, jij idioot. Hier praat je niet over, nooit meer. Dat is toch wat het Capitool wil, dat je de tributen bang maakt. Zonder het door te hebben speel ik opnieuw mee. ik schud hard mijn hoofd en stap naar achter, richting de trappen.
    'Ik moet gaan,' mommpelde ik, voordat ik als een idioot de trappen af rende. Een meisje deed net de deur open, dus gelukkig knalde ik er neit tegen aan. Ik kon het niet aan. Ik verwachtte ieder moment dat mutanten vuur in hun ogen te zien.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aralys
    Weer schudde ik mijn hoofd. "Laat maar, er is écht niets..." De woorden "Het gaat je niets aan, oké?" lagen op het puntje van mijn tong, maar ik durfde ze niet uit te spreken. Straks zou ik hem wegjagen, en dan waren écht al mijn tributen zoek.
    Ik veegde mijn tranen af aan de stof van de groene jurk en liep terug naar het atelier. "Nou, is het pak goedgekeurd?"


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Cathal
    Ik zag de onstabiele mentor wegrennen, etoen Alyda het dak op kwam. Wat was ik blij dat ze het verhaal niet had aan gehoord. Hoewel ik me nog steeds zenuwachtig en kil voelde, dankzij het verhaal, kwam er een glimlach op mijn gezicht toen ik Alyda zag. Ik liep naar haar toe.
    'Hey, ik zoek al heel de ochtend naar je,' zei ik met een opgeluchte glimlach.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Het meisje had ze nog niet gezien. De jongen - Tariq - was nog steeds bij de styliste, en leek zich te hebben neergelegd bij het lot dat hem te wachten stond. Bedenkelijk liet ze zich op één van de stoelen neerzakken, en streek haar donkere haar naar achteren.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik zie hoe Saph ineens wegrent en twijfel even. Moet ik hem achterna gaan, of juist niet? Ik heb hem verteld over het dak, dus ik voel me toch schuldig. Maar als ik hem achterna ga, wordt hij dan net zo als Felan tegen mij? Of trekt hij weer zijn mes? Ik sta doodstil aan de grond genageld, niet wetend wat ik moet doen. Ik ben helemaal overweldigd door zijn verhaal.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    'Het is wel waar. Zonnig, geen regen.' Ik ga rechtop zitten en draai me om. Boos ik kijk naar de andere mensen op het dak. 'Wat willen jullie horen? Ik ga dood. Dat weet ik ook wel. We gaan waarschijnlijk allemaal dood, behalve Saph en Fayan. En waarom? Ga mij eens vertellen waarom. Geef me één goede reden waarom wij hier nu zitten, als aapjes achter glas. Dat kan je niet. Die is er niet. Maar dood gaan we, en ik gun het Capitool verdomme de lol niet om me te zien huilen. De zon schijnt. Mooi toch? Ik hou van de zon, en ik heb nog maar een paar dagen om hem te zien.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cathal
    Met medelijden kijk ik naar Cassie. Ze is duidelijk ent zo overstuur als wij. Ze was een sterk iemand. Ik sla mijn arm om Alyda heen en glimlach.
    'Je hebt helemaal gelijk,' antwoord ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Tariq Timaeus
    Hij bleef op zijn plek staan, zonder een reactie te geven. In plaats daarvan, begon hij rustig kledingstukken aan de kant te duwen en ze te bekijken. Dit was wel wat anders dan ze in District 11 kregen om in rond te lopen.

    Alyda Alma
    Een voorzichtige glimlach verscheen op haar gezicht, waarna ze langs de jongen heen keek naar de andere tributen. Het was duidelijk dat ze niet stond te springen om bij ze te gaan zitten, haar hand zweefde omhoog en rustte op zijn borst waarna ze haar blik neersloeg. 'Blijf jij maar hier als je wilt, ik ga denk ik terug..'


    -

    [Ik vind dat iedereen op het dak op mijn speech moet reageren :P]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Reachell-District 11
    Ik wild genieten van de laatste momenten van mijn leven die verwoest was.Iedereen op het dak was soort van ruzie aan het maken. '...De zon schijnt. Mooi toch? Ik hou van de zon, en ik heb nog maar een paar dagen om hem te zien.'Hoorde ik iemand zeggen.
    'Niemand gun het Capitool lol!.'Zei ik terug


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Shenley Pachalidus
    Ze zat een halve meter van de rest vandaan op het dak, haar turquiose ogen op de diepte gericht die zich voor haar uitstrekte. Haar benen waren opgetrokken, en haar lange haar ontnam haar gezicht voor de rest. Kon ze er maar gewoon vanaf springen, dat zou het zoveel makkelijker maken.


    -

    Saph
    Ik red het twee trappen naar beneden voordat tranen over mijn wangen vloeien. Godver, waarom kon ik het niet van me af zetten? Het leek andere mentoren te lukken. Ze waren niet paranoide, zagen niet overal vallen of camera's. ik leunde tegen de muur en probeerde de tranen te stoppen.

    Cathal
    Ik glimlachte naar Alyda.
    'Mag ik niet mee dan?' vroeg ik voor de grap. Ik had afleiding nodig, en ik had Alyda duidelijk gemist deze morgen. Alles voelde net iets beter als ik bij haar was.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.