• Plot:

    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3


    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: Aithne (LWTomlinson) & James (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph Amero (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9



    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn: op dit moment zijn we bij het moment dat ons epic stylistengroepje bezig is de tributen te mishandelen aan te kleden voor de interviews.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons vierde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3


    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout(wbw)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:44 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Fayan is back, guys (wbw)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Sorry, moest even eten en ren heen en weer ^-^]

    Elaine
    Ik kom opzij naar Felan, en glimlach waterig. ''Hee.'' Zeg ik zacht, en kijk vrijwel direct naar een vrouw met onranjegroen haar. Ze loopt beneden luid challend. We kunnen het zelfs hier horen. Verschrikkelijk.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Cathal
    Ik zucht diep. 'Maeleena Eglantine, met dat zwarte haar en felblauwe make-up,' beschrijf ik snel. 'Oh, en die diamnten in haar huid. Ze is... nogal op haar werk gericht.'

    [@Fayan: Zie een van de vorige pagina's voor Saph's antwoord. *O*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Twijfelend pak ik zijn hand aan, schud hem kort en trek hem dan snel weer weg.
    "Ja en ja. En waarom denk je dat hier nou weer mutanten lopen? Wat hebben die hier te zoeken?" vraag ik met opgetrokken wenkbrauwen. Saph was een vreemde gozer.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'Het Capitool zit overal,' antwoorde ik serieus. 'Ze hebben complete controle over alles.' Ik keek nogmaals het trappenhuis rond, maar ik zover ik kon zien waren er verder geen vallen.
    'Had je haast?' vroeg ik vervolgens. Was ik weer teveel aan het praten? Waarschijnlijk wel, maar dat had mijn leven dan ook gered in de spelen. Ik keek Fayan aandacht aan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    "Hey", zeg ik, alleen maar omdat zij mij ook heeft begroet. Als ze niets had gezegd, was ik ook stil gebleven.
    Ik draai me iets haar kant op als ik zie dat haar blik niet op mij gericht is, omdat ze naar één of andere Capitool-idioot loert, en bestudeer haar nog eens goed. Die Percy heeft wel geluk met een vriendin zoals zij, want ze is zeker niet lelijk om te zien.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 11:54 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Cassie - District 9
    'Tja. Capitool-mensen hè. Ik krijg steeds zin om dat stomme accent na te doen,' beken ik lachend. Hij knikt en lacht ook. 'Mogen de kansen...' zeg ik, het accent imiterend.

    [En dan hangt het er vanaf of Cathal het afmaakt, hea ^^]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Ik werd helemaal ongemakkelijk van die onderzoekende blik van hem, maar had ik haast? Nee. Ik was doelloos aan het rondlopen.
    "Eh, nee." antwoordde ik. "Waarom ben je eigenlijk zo laat?" Ik vroeg mezelf even af waarom ik het gesprek op gang hield met iemand met een mes op zak.
    En ik voelde me ook een beetje persoonlijk aangevallen door zijn opmerkingen over het Capitool, maar daar ging ik niet op in, bang dat het weer zo'n Felan type zou blijken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elaine
    Ik wind een vinger om een van mijn krullen en zucht zacht. ''Raar he? Ik bedoel om te zien dat het leven onder ons voorbij vloeit. Het is in ieder geval niet erg makkelijk om het te vergelijken met ons leven in een van de districten.'' Ik keek opzij. En liet mijn okerbruine ogen even over de jongen gaan. District twaalf was er in te herkennen.

    [Ben even weg, zo weer terug]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [.. fuck ik heb de boeken alleen in het engels gelezen. May the odds be ever in your favor. Google, red me!]

    '...ímmer in je voordeel zijn!' maakte ik af met een vaag Capitools accent. Ach, als je lang geneog met Maeleena in één kamer was ging dat vanzelf. ik lachte. 'Ben je nerveus, voor de arena?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Ik dacht na. Wat was ik ook al weer aan het doen voordat ik fayan tegenkwam?
    'Oh ja, ik zocht mijn tributen!' zei ik met een knik. 'District 4, maar veel kans maken ze niet. Weer twee voor de slacht,' mompelde ik erachter aan.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:01 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    "Mmhmm." Wat moest je nu weer op zoiets zeggen? Ik richtte mijn blik op een roze-harig persoon die ik beneden voorbij zag lopen. De kleur van zijn haar deed me aan Fayan denken, maar godzijdank was het hem niet, want deze persoon had langer haar in twee staarten. Ik plaatste mijn handen achter me en leunde iets achterover. De zon scheen tenminste nog wel. Dat was dan één pluspunt.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist
    "District 4, dat zijn Beroeps. Die kunnen best winnen, maar met zo'n mentor..." mompelde ik op net zo'n toon. Maar oké, Fayan, nu niet weer zo neerslachtig doen. Wees eens vrolijk! Ik nam een hap lucht en toverde één van mijn soms angstaanjagende lachjes tevoorschijn.
    "Moet ik je anders helpen zoeken?" Ik had toch niets beters te doen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Oke ik weet dus echt niet waar ik moet beginnen met schrijven D:]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Cassie - District 9
    Ik knik en kijk naar de grond. 'Al die mensen...' Dan schiet mijn hoofd omhoog en ik vloek. Cathal kijkt me vragend aan. 'Camera's,' sis ik. 'Niet op het dak, geloof ik. Kom!' zegt Cathal en we lopen, rennen half, naar de lift.

    [Het klopte, hoor. En we houden gewoon een bijeenkomst op het dak ofzo xD]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.