• Plot:

    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3


    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: Aithne (LWTomlinson) & James (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph Amero (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9



    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn: op dit moment zijn we bij het moment dat ons epic stylistengroepje bezig is de tributen te mishandelen aan te kleden voor de interviews.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons vierde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3


    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout(wbw)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:44 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [*Head goes boem*
    Felan liep boos weg bij Fayan en toen ben ik gestopt hem te spelen, dus emt hem kan je doen wat je wilt
    Cathal komt er zo aan *Gaat typen, Alyda is toch niet online *zijn vriendinnetje (wbw)*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Kijk maar ;d]

    Elaine
    Ik ben pas net wakker, en douche even snel, waarna ik in nieuwe kleding spring. Ik ben dol op die hoge, toch korte rokken. Nadat ik mijn haren en make-up heb gedaan, laat ik het ontbijt komen. Ik wil niet gezamelijk ontbijten, dan vraagt iedereen steeds weer wat er aan de hand is en daar heb ik geen zin in. Ik loop naar de lift, en druk op de dertiende etage. Het dag. En er blijft helemaal niemand te zijn. Gelukkig maar. Vrolijk laat ik mijn benen over de rand bungelen en kijk naar de meest absurde mensen die voorbij komen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Cathal
    ik slenterde door de gangen van het trainingcentrum. Alyda deed wat extra training, waarschijnlijk op eht dak, dus dacht ik na over de dingen die ze eerder gezegd had.

    [Nu kan je inspringen, Fae. :Y)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Percy
    Eindelijk weet ik Keighleigh -sorry als ik de naam verkeerd spel- af te schudden. Ze wilde praten over mijn techniek, hoe ik de verloving bekend zou maken tijdens het interview, maar daar had ik nu even geen zin in.
    Elaine was niet in haar kamer geweest, en niet komen opdagen bij het ontbijt. Ik had inmiddels bijna overal gekeken, en haar nog niet gevonden. Ik begon me inmiddels zwaar zorgen te maken

    [Ik ren heen en weer van de keuken naar hier, dus ik ben neit erg snel]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Zal ik Felan dan maar op Elaine afsturen? Of wordt Percy dan boos? ^vv^]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Dat mag, maar Percy is wel onderweg (wbw) He might get jealous. ... Ja, doe maar! :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Ik loop de lift in, druk op de begane grond en race de gang door zodra de deur opengaat. Daar knal ik bijna tegen Cathal op. 'Sorry!' piep ik. 'Ik vlucht voor mijn styliste,' voeg ik er aan toe. Hij schiet in de lach en ik volg zijn voorbeeld. 'Is ze zo erg dan?' Ik knik verwoed. 'Ze wilde me op hoge hakken laten lopen! En ik moest een ROZE jurk aan!' zeg ik verontwaardigd. Zijn ogen glijden even over mijn simpele kleding en blijven haken bij mijn blote voeten. Ik grijns.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Felan
    Zodra ik wakker word voel ik direct weer de kilte over me heentrekken over het feit dat ik waarschijnlijk binnenkort zal sterven. Direct daarna dringen de gezichten van Primrose en de stylist met zijn suikerspinroze haar zich weer aan me op. "La' me met rust", grom ik, nog half in slaap, en probeer met mijn hand hun gezichten weg te vegen als een soort reusachtige vliegenmepper. De douche laat me verder wakker worden, en ik schiet direct weer in het meest sobere pak dat ik kan vinden. No way dat ik de glitterende "creaties" van de Capitool-kak aan ga trekken.
    Ik heb geen zin om samen met de rest te gaan eten en tijdens het hele ontbijt in Primrose's beschuldigende ogen te moeten kijken, dus besluit ik naar het dak te gaan. Eindelijk rust aan mijn hoofd... Net zoals in mijn zonverlichte achtertuin in District 12...
    Helaas heb ik het dak niet helemaal voor mezelf alleen. De vrouwelijke tribuut van district 3 zit er al, haar benen bungelend over de rand. Ik wist niet dat ze ook zónder dat plakkerige vriendje van haar nog wel ergens kwam. Zonder iets te zeggen ga ik een heel eind van haar af zitten.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Dit is echt mijn nieuwe lievelingslied. http://www.youtube.com/watch?v=KAmmtqLmLsw]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Felan, is niet lief voor Percy. (cat)

    Cathal
    Ik laughte, het was best een grappig gezicht hoe ze daar op blote voeten stond.
    'Welke stylist heb je?' vroeg ik nieuwschierig. 'Hij of zij kan nooit erger zijn dan de slecht gemumeurde vrouw die ik en Alyda hebben gekregen.' voegde ik er aan toe.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    'Oh jawel. Ze heeft algen op haar hoofd en ze heet Saffier. Ik ga serieus nooit meer terug,' mompel ik. 'Welke achterlijke badmuts hebben jullie dan?'

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 11:42 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Lol, mijn vetgedrukte naam faalt xD Snel wijzigen]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [En dat is waarom ik zo'n hekel heb aan van die lijstjes over je rollen invullen. Volgens de informatie die in de rollenstory staat, is Felan namelijk een stuk vredelievender. >_<]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Saffier - Styliste District 9
    Wat een ongelofelijke trut! Dat ik er nou beter uitzie dan zij... Ze heeft gewoon geen smaak! Geïrriteerd geef ik de mannelijke tribuut een keurig pak dat hem natuurlijk fantastisch staat - hallo, IK heb het ontworpen - en stap dan de kamer uit, op zoek naar een van de andere stylisten om eens bij te klagen.
    [Watch out, she's coming!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Ach, je kan alles aanpassen, zeg ik alrijd. jou karakter, dus jij mag doen wat je wilt emt hem (wbw)
    *Gaat typen voro Cathal]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.